Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Ewa, ---Lerks 03.11.2023 Termin pobytu: październik 2023
Wypoczynek
Hotel ogólnie dobry blisko morza dużo lokalnych restauracji gdzie serwują do winka darmową przekąskę,w naszym pokoju na dole z widokiem na morze wydobywał się nieprzyjemny zapach z kanalizacji prawdopodobnie można by było zamienić pokój ale tydzień wytrzymalysmy bo też w hotelu się nie siedzi .Pani rezydentka wg mnie była mało pomocna i dość chłodna w kontaktach ale Pani Madzia z objazdowki to kobieta przemiła czasem zmęczona wycieczkami zawsze udzieliła odpowiedzi na zadane pytanie(chociaż nie musiała bo była rezydentka z obiazdowki)Dziękuję Pani Madziu 🙂
4.0/6
Marcin, Tychy 09.07.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Było super
Hotel faktycznie troszkę starawy odnowiony ale nie wszędzie tak jak powinno być. Pokoje tez starawe ale do przeżycia. Najgorsze było ze koleżanka dostała pokój z widokiem na morze ale miała w pokoju pełno koło balkonu każdego wieczoru mrówki! Które wieczor były raz mniej raz więcej a rano znikały! Jedzenie bardzo dobre i duży wybór! Szkoda ze do obiadu i kolacji nie było można wziasc nawet gorącej wody jak chxialam sobie zrobić herbatę! Jak poprosiłam to dostalam. Nie znają tam prawie wogole jezyka angielskiego !
3.5/6
MIROSŁAWA 12.09.2019
Costa Almeria
Poniższa ocena miała być treścią reklamacji (2 dni w pokoju piwnicznym, bez rozpakowanych bagaży), jednak z uwagi na kilkukrotne korzystanie z wczasów z biurem RAIBOW i naszego zadowolenia z jego usług w zakresie obsługi - rezydenci, piloci wycieczek, hotele, obsługa w lokalnym biurze, odstąpiliśmy od reklamacji. W roku 2020 znowu planujemy wczasy z biurem RAINBOW i o ile uznają Państwo sami, że należy nam się jakaś rekompensata za wskazane niedogodności, będzie nam bardzo miło. Mirosława Gawlik
3.5/6
Niezadowolony 21.08.2018 Termin pobytu: lipiec 2018
Lekkie rozczarowanie
Atutem jest jedzenie i bardzo miła obsługa. Kuchnia różnorodna, duży plus za live cooking z rybami. Plaża naprzeciwko hotelu (trzeba przejść przez spokojna uliczkę), ale wąska i z szarym brudnym piachem.Pokoje bardzo stare, łazienki zniszczone i zagrzybione, widok z tarasu tylko na niebo bo taras zabudowany przez inny budynek hotelu - w ciągu dnia na tarasie smród smażonego oleju, a wieczorem hałas z animacji taki, ze się nie da rozmawiać. Na dodatek po balkonach łażą koty i zostawiają po sobie pamiątki :/ Bardzo mały basen i przez pół dnia zajęty przez animacje - dla niektórych pewnie plus - ale wszystkie animacje po hiszpańsku i dla Hiszpanów :/ Przy basenie masa gryzących much - przez cały dzień nie dają spokoju. Męczący system kart - za każdym razem kiedy korzysta się z baru trzeba przekazać kartę co bardzo wydłuża czas obsługi (każda zamówiona rzecz jest wstukiwana do systemu) - ale może to sprytny sposób na zniechęcenie klientów do korzystania z baru ;)