Opinie klientów o Playalinda

4.9 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Edyta 31.07.2023

Mocne rozczarowanie

Pobyt lipiec 2023. Nie będzie to niestety nasz ukochany kierunek. Główne rozczarowanie to hotel, który jest bardzo stary i przez to standard tego miejsca naprawdę trudno zakwalifikować jako więcej niż 2 gwiazdki. Sama okolica ma swoje plusy, jak bliskość miasta czy promenada, ale nie powala ani widokami ani roślinnością. Region typowo na wakacje Hiszpanów, których jest tam 90%. Nie nastawiony raczej na turystów zagranicznych. Bardzo słabo z angielskim.

3.0/6

Gość 04.09.2015

Hiszpańskie wakacje

Hotel zdominowany przez Hiszpanów i zorganizowany dla Hiszpanów. Sympatyczne miasteczko Roquetas, z długą nadbrzeżną promenadą. Ładna piaszczysta i długa plaża. Ogólnie miejsce dobre na tygodniowy urlop, chociaż standard hotelu niezadowalający.

3.0/6

Marcin 09.08.2021

Słaby hotel

Hotel bardzo słaby. Jedzenie monotonne i nie smaczne.brak animacji dla dzieci, uciążliwe muchy na basenach leżaki zajęte już od samego rana już nawet ni przy pełnym obłożeniu. Pokoje sprzątane codziennie alkohole też są ok. Jednakże hotel stary a restauracja tak i jak jedzenie bardzo słabe mięsa bez smaku niedopieczone. Jak za taką cenę w sierpniu to na pewno się nie oplaca. Niepolecam 😐

2.5/6

AW 26.09.2019

Playalinda

1) Hotel raczej średni. Natomiast dobrze, że mieliśmy możliwość spożywać jednego posiłku w hotelu PlayaSol, ponieważ w restauracji hotelu Playalinda była przytłaczająca atmosfera. Generalnie sam pobyt był w porządku. 2) Byłam zaskoczona, kiedy zadzwoniłam do Pani rezydentki, aby upewnić się co do miejsca zbiórki przed wycieczką (ponieważ autokar, który miał nas zabrać - troszkę się spóźnił), Pani zaczęła niemiło odpowiadać. 3) Natomiast jeśli chodzi o lot to niemiło wspominam. Lot z Warszawy do Almerii był opóźniony ok 1h. Ponadto klimatyzacja została włączona dopiero (jak wylądowaliśmy w Almerii (podczas wstawania z miejsc), a lot trwał 3,5-4h i przez ten czas było bardzo duszno w samolocie. 4) Lot z Almerii do Warszawy również nie należał do udanych. Przed wejściem na pokład samolotu, obsługa lotniska zmieniła nam miejsca siedzące, za które zapłaciliśmy przy wykupienia wycieczki. Zmiana miejsc siedzących (ponoć) spowodowana była błędem systemu, który wystąpił u innych osób i my otrzymaliśmy niedogodne miejsca. Dzięki wykupieniu miejsc mieliśmy siedzieć obok siebie oraz jedno miejsce miało być przy oknie. Niestety przy miejscach, które zostały nam narzucone, non stop chodziły osoby do łazienki, śmierdziało oraz dodatkowo stewardessy non stop szukały czegoś i ruszały fotelem oraz przeciskały się między moim ramieniem, a bufetem na kółkach. Chciałabym podkreślić, że wykupiliśmy miejsca siedzące, aby siedzieć obok siebie oraz mieć dostęp do okna.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem