Opinie klientów o Rosamar Garden Resort

5.1 /6
73 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Karolina, woj. Łódzkie 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Całkiem średnio

Pobyt nie zaczął się najlepiej. Po wylądowaniu i pierwszym zachwycie krajobrazami Costa Bravy spędziliśmy jakieś 2 h w autokarze, który rozwoził gości po hotelach... mieliśmy nieszczęście trafić akurat do ostatniego, więc korzystaliśmy z hotelu krócej niż sądziliśmy, nadmieniam,że trasa z lotniska do hotelu to jedyne 40 minut jazdy. Ok, może i to egoistyczne, ale jak już wpadliśmy do pokoju to za te pieniądze jakie zapłaciliśmy spodziewaliśmy się więcej. 4 walizki nie mieściły się w pokoju... od ściany jakieś 0.5 metra do łóżka nie było gdzie się ruszyć. Na zdjęciach hotel prezentuje się okazale a tu jednak jeden malutki baseniki i drugi ciut większy, dodatkowo woda zimna. W basenach nie można korzystać z materacy, piłek itp. bo to zabronione. Na niekorzyść biura jest to,że godzina spotkania z rezydentem przypadała na 15 dnia następnego. W samym środku dnia, popsuło nam to plany. Spotkanie trwało jakieś 1.5 h, podczas których nawet nie opłaciłam wycieczek fakultatywnych bo pani rezydentce nie działał terminal więc drugi raz trzeba było się z nią spotkać pod wieczór. To negatywy. A teraz pozytywy - jedzenie w hotelu bardzo dobre, obsługa pomocna i miła. Animatorzy naprawdę cudowni, nasze dzieci chętnie chodziły spędzać z nimi czas. Rezydenci wykwalifikowani, wszyscy mówili po hiszpansku i mieli dobra znajomość historii i legend dotyczących regionu. Mimo trudnych początków, cały pobyt spędziliśmy miło i mogliśmy się zrelaksować. Jednak za kwotę prawie 15 tys za rodzinę to spodziewaliśmy się więcej.

3.5/6

Wiktoria, Obryte 28.06.2022

Ok.

Pobyt oceniam Dobrze,aczkolwiek pobyt pozostawiał trochę do życzenia. Wraz z partnerem posiadaliśmy ofertę all inclusive, co za tym idzie ,byliśmy ograniczeni, do wyboru 1 rodzaju najtańszego alkoholu,który był podawany w plastiku, aby dostać szkło trzeba było zapłacić. Bar również dla nas czynny do godziny 23.00 natomiast dla reszty płacących do późnej nocy . Obsługa baru nie zawsze rozumiała co się do nich mówi. Pokoje w porządku, aczkolwiek mało nowoczesne, ciasne. Miejsce idealne przeważnie dla rodzin z dziećmi. A Co do wyżywienia można powiedzieć codziennie to samo. Niekoniecznie smaczne. Wiadomo kazdy ma swoje zdanie , dlatego ja dzielę się swoim.

3.0/6

MiRiM, Olsztyn 12.07.2019

Hotel 3*

Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Stary obiekt, który zasługuje co najwyżej na 3*. Pokoik malusieńki - dwa łóżka (w miarę wygodne) i 1 krzesło. Ciężko było się poruszać. Klimatyzacja automatyczna, nie można nic regulować. Nocami było za zimno, a do przykrycia tylko prześcieradło i narzuta. Pierwszego dnia z sufitu w łazience zaczęła lać się woda. Interwencja personelu bardzo szybka. Pokoje sprzątane codziennie, tj. wymiana ręczników i z grubsza przetarcie podłogi. Kilkukrotnie ręczniki ze starymi niedopranymi plamami. Obrzydlistwo. Stołówka (nie mylić z restauracją hotelową) za mała na tak dużą ilość gości. Stanie w kolejce do stołówki na każdy posiłek to szok. Zdarzyło się nawet ok. pół godziny czekania. Na posiłki przychodzi się z karteczką i pani wykreśla posiłki. Jedzenie bardzo dobre,duży wybór, każdy coś dla siebie znalazł. Napoje do obiadów i kolacji rozwożone na wózkach przez kelnerów. Czasami skończyliśmy posiłek zanim kelner dojechał z napojami. All inclusive tylko do 23 godz. Jak wróciliśmy z wycieczki fakultatywnej po 23-ej to napój już trzeba było sobie kupić. W hotelu mnóstwo Polaków, ale wszelkie informacje są w różnych językach (5 czy 6), ale nie w polskim. Baseny i zjeżdżalnie super. Woda ze względu na panujące temperatury ciepła, przyjemna. Leżaków wystarczająco dużo. Chociaż i tak latali z samego rana ręcznikowi zajmowacze. Świetne pole golfowe dla dzieci oraz siłownia. Dla fanatyków 4 stanowiska do gier x-box (Fifa, Fortnite i inne). Miejscowość cudna, ale hotel słabiutki. Plaża żwirkowa. Rezydenci wspaniali. Cały czas czuliśmy się zaopiekowani. Wycieczki fakultatywne do Barcelony bardzo udane. Pozdrawiamy kierowcę Fernando. Do Katalonii na pewno wrócimy. Do hotelu niekoniecznie.

3.0/6

Gosia 24.09.2019

W sobotę 21.09.2019 r. wróciliśmy z wypoczynku w tym hotelu. No niestety jak za tą cenę to spodziewałam się czegoś lepszego. Po pierwsze pokoje nie są sprzątane, wymieniane są tylko ręczniki i ścielone łóżka. Jak nam się zalał piciem stolik pierwszego wieczoru to był taki brudny i zalany do końca naszego pobytu. Łazienka też po wierzchu sprzątana, chyba toalety nikt nie mył. Na wannie straszne zacieki. Pod lustrem nawet jakiś stary patyczek do czyszczenia uszu, brrr. W łazience bywały nawet pluskwy w nocy, Ogólnie brudno. Choć ja nie jestem bardzo czepliwa ale ten brud mnie trochę jednak brzydził i wkurzał. Przede wszystkim wielki minus, że nie ma wody w pokoju. Tak więc jak przyjechaliśmy pierwszego wieczoru o 22.30 to nawet ie było się czego napić po 2 godzinach jazdy z lotniska. A transfer trwał bardzo długo, bo to ostatni hotel. Tak więc tym, którzy go wybrali radzę się dobrze zaopatrzyć w wodę. Na szczęście mogliśmy zjeść późną kolację. Pokoje małe- nie ma nawet stolika, ale to mały problem bo i tak w pokoju byliśmy mało. Na duży minus również były lunch boxy- tzw. pikniki. W paczce był pojemnik z kanapką z chleba tostowego z szynką i serem, kotlet i suchy makaron (nie wiem kto lubi jeść suche kluchy???). Najbardziej dziwił mnie właśnie ten sam makaron. Do tego była mała butelka wody, wafelek, jogurt, jabłko, serek, majonez, oliwa, pieprz i sól. Ale w innych hotelach też były słabe te pikniki. Woda w basenach zewnętrznych zimna. Co z tego, że jest aquapark, jak żeby wejść do wody nastrajasz się pół dnia. Dziecko nawet nie bardzo chciało się w nich kąpać, wolało baseny wewnętrzne. Jedzenie ok, duży wybór różnych potrwa tak więc każdy sobie coś znajdzie. Natomiast potrawy nie wszystkie smaczne. No ale to też rzecz gustu. Byliśmy w hotelu 10 dni, z czego tylko w ciągu 2 dni były animacje na basenie- aquaerobic. Wieczorne animacje są codziennie najpierw dla dzieci potem dla dorosłych, niektóre fajniejsze, niektóre słabsze, ale spoko. Na plus, że był pokaz flamenco!!! Drinki oczywiście słabe, jak się kończyło all inclusive to jak mąż kupił z normalną wódką to były normalne. No ale tak to jest chyba zawsze na all. Generalnie obsługa bardzo leniwa, zwłaszcza przy barach. Na talerzyk z czipsami można było z 10 minut czekać. Panie w recepcji miłe, uśmiechnięte i pomocne. Byliśmy tam trzyosobową rodziną. Na początku jak wymieniali ręczniki to dostawaliśmy 3 małe i 3 duże. Po kilku dniach 2 małe i 3 duże, czasem nie dawali ręcznika pod stopy, no ale ostatniego dnia dostaliśmy tylko 2 małe i 2 duże ręczniki. Zgłosiłam to w końcu w recepcji, pani powiedziała, że zaraz kogoś przyśle z ręcznikami i oczywiście trwało to z godzinę albo i dłużej zanim ktoś przyszedł. Co do karteczek na posiłki i prowadzenia gości do stolika to nie sprawiało nam to niedogodności, a że byliśmy poza sezonem to na butelkowane napoje do posiłków nie musieliśmy jakoś długo czekać, ale w sezonie pewnie jest z tym problem, bo ci kelnerzy od picia również wcale się nie śpieszą, gdzieś łażą, albo udają, że Cię nie widzą. No w sezonie może być z tym problem. Poza tym spotkała nas też smutna sytuacja, gdy dziecko zostawiło zabawkę na stołówce- pluszowego jednorożca, to niestety nie znalazła się już ona. A propos zabawek ostrzegam przed automatami z zabawkami- z tego mniejszego nawet udaje się wyciągnąć zabawkę, ale z tego dużego już nie. Mimo tego wyjazd był udany- pogoda dopisała, że nawet do tych zimnych basenów dało się wejść i pozjeżdżać na zjeżdżalniach. A na tej co się na matach zjeżdża to na górze człowiek się "klinuje" i trzeba się rękami odpychać. Ogólnie nie jest to jakiś zły hotel, ale za tę cenę spodziewałam się fajniejszego. Byliśmy na wycieczce w Barcelonie- ze zwiedzaniem stadionu i wieczornym pokazem fontann. Ponieważ zależało nam również na zwiedzeniu Sagrady Familia następnego dnia wypożyczyliśmy samochód, co bardzo polecam. Bo na wycieczce zorganizowanej przez Rainbow poza zwiedzeniem stadionu nie było na nic czasu, a wycieczka rozpoczęła się o 12, potem jazda po kolejnych wycieczkowiczów tak więc w Barcelonie byliśmy po 14. Te osoby, które nie oglądały stadionu miały 3 godziny wolnego w centrum Barcelony a reszta 1,5 godziny, co było stanowczo za mało. A wystarczyło żeby wycieczka zaczęła się wcześniej. Poza tym wycieczki tak są pomyślane, że albo zwiedzasz stadion, albo Sagradę- a jak chcesz obie te atrakcje odwiedzić to musisz wykupić 2 wycieczki. No chyba, że jak my jedziesz na własną rękę. Bilety do Sagrady kupiliśmy przez internet bez problemu, co też polecam, bo nie trzeba potem stać w kolejce. Trzeba stawić się chwilę przed wyznaczona godziną i praktycznie bez kolejki wchodzimy. Podsumowując wyjazd udany, ale hotel średni jak za tą cenę;( Pomimo tych moich uwag życzę miłej zabawy- do wszystkiego można się przyzwyczaić, nawet do lodowatej wody w basenie;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem