Opinie klientów o Palia Las Palomas

5.1 /6
114 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Kathrine, Warszawa 28.06.2019

Czysty hotel z okropnym jedzeniem!

Hotel po remoncie w części pokojowej (za wyjątkiem łazienki). Po liftingu w części ogólnodostępnej. Definitywnie polecam jeśli ktoś planuje jedynie spać w pokoju i odpoczywać na plaży czy zwiedzać. All inclusive ze wzgledu na jakość i różnorodność potraw definitywnie nie jest wart zakupu.

2.5/6

Aleksandra 18.08.2022

Jeśli czytasz tę opinię - uciekaj póki jeszcze możesz!!!!

Nie polecam tego hotelu mimo fajnej lokalizacji. Nie można przedłużyć doby hotelowej ( czytaj siedzenie po kilka godzin w oczekiwaniu na lot) a Polacy umieszczani są w najgorszych pokojach ( z oknami na ruchliwą ulicę) Równie dobrze możesz siedzieć na balkonie w centrum miasta. Plaże są duże ale mega brudny piach, woda w morzu choć cudnej temperatury przypomina również brudny Bałtyk. All inscusiv rzekomo całodobowe to chleb tostowy ( jeszcze zamrożony) i jogurty. Brak serwisu plażowego ( codziennie do wydania 17 E jeśli nie chcesz leżeć w syfie) a na basenie mieści się 1/3 gości najwyżej....Zaznaczam, że nie jestem jakąś mega wymagającą osobą, ale 10 tysięcy złotych za coś takiego to przesada. Wycieczki fakultatywne drogie - NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi spędzać czas w autobusie - na 13 godzin wycieczki 8 w pojeździe!!! ( byłam na dwóch) Wszystkiemu winne zabieranie turystów z wielu hoteli rozlokowanych niekoniecznie po drodze. W opcji all inclusive biuro podróży nie zapewnia nawet suchego prowiantu co moim zdaniem jest zwykłym zdzierstwem, bo zapłaciliśmy za lunch którego nie jedliśmy! Wyprawa do Grandy, która powinna zająć niespełna dwie godziny trwała 4 godziny w jedną stronę. Polecam wycieczki na własną rękę - na pewno będzie szybciej i wygodniej. Nawet pociągiem! Dwie gwiazdki dałam za czystość i lokalizację, bo do tego nie mam żadnych uwag. Na pewno nie pojechałabym już do tego hotelu z tym biurem podróży. Polecam rezydenta, który naprawdę się starał. Mam nadzieję, że uda mu się zmienić pracę na jakieś fajniejsze biuro, które jak inne potrafi zadbać o swoich turystów ( Francuzi czy Hiszpanie nie mieszali przy ruchliwej ulicy....)

1.5/6

Teresa Matuszek 12.08.2021

Odradzam

Hotel, mimo 4 gwiazdek ma wiele do życzenia

1.0/6

Andrzej 08.07.2022

Wprowadzanie klienta w bład

Największy minus za sztuczne 4 gwiazdki - standard hotelu to maksymalnie dwie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem