Opinie klientów o Sol Guadalmar

5.0 /6
61 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.7
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Natalia P. 10.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

tak sobie

Hotel ładny, pokoje duże przestronne, łazienka również bez zastrzeżeń. Jedzenie smaczne, choć niezbyt urozmaicone. brakowało świezych warzyw zwłaszcza do śniadania oraz owoców innych niż te które bez problemu można nabyć w PL. W hotelu wiało nudą. Nie było żadnych animacji, ani nawet muzyki na basenie. Figlo-klub to porażka: na spacer plażą do Torremolinos czy spacer do Plaza De Major można wybrać się samemu, nie potrzeba do tego Figlo Klubu. Lokalizacja raczej dla osób starszych chcących widzieć jedynie hotel basen i kawałek plaży (dookoła żadnych atrakcji). Nie polecam dla ludzi młodych, szukających rozrywki. odradzam również wycieczki organizowane przez Rainbow. zbyt wygórowana cena co do jakości ( a zwłaszcza Maroko!) większość zwiedzania z autokaru. Lepiej wynająć samochód, taniej i więcej można zobaczyć.

3.0/6

Agata 15.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Hotel dla osób ceniących ciszę i spokój.

W najbliższej okolicy nic się nie dzieje. Jest osiedle domków, które wygląda uroczo, ale jeżeli nastawiasz się na miejsce, gdzie wieczorem możesz wyjść - to nie polecam.

2.5/6

Jan, OTWOCK 17.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Pobyt i obsługa w hotelu

Hotel położony w niezwykle spokojnym miejscu, oddalony od centrum wielkich kurortów, ale zupełnie nie zainteresowany urozmaiceniem pobytu turystów.W rozmowie z polskimi animatorami dowiedzieliśmy się, że nawet nie był skłonny wydzielić terenu na gry lub zabawy, a rozpaczliwe wysiłki chłopców hiszpańskich do pobudzenia leżących przy basenie urlopowiczów do zabawy w wodzie nie dawały pełnych rezultatów. Przy wyjezdzie na wycieczkę do Granady spotkaliśmy się z bardzo opryskliwą reakcją obsługi baru. Mając wykupioną opcję "all inclusive' o godz. 7.25 chcieliśmy wziąć plasterek wędliny i bułkę z bufetu. Zostaliśmy przepędzeni przez obsługę z uwagą, "wasze śniadanie jest na stole" (tam była słodka bułka i dżem). W dniu wylotu zwolniliśmy pokój o 12.00 (wyjazd z hotelu o 24.00). Prosiliśmy o przedłużenie( za dopłatą) pobyt w hotelu (zgodnie z ofertą biura umieszczoną w hotelowej informacji).Otrzymaliśmy stanowcze nie . Nie jesteśmy młodzieńcami i czasami potrzebujemy się umyć i przebrać w czyste ubrania do podruży.Zaproponowano nam mycie pod prysznicem przy basenie.Dziękujemy, więcej nie skorzystamy z pobytu w tym hotelu.

1.5/6

Małgorzata 11.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Sol Guadalmar

Dopiero teraz ze spokojną głową mogę napisać na temat wczasów w Andaluzji w hotelu Sol Guadalmar. Totalna porażka!!! Od kiedy wypoczywamy z Waszym biurem, byliśmy zadowoleni. Ale teraz chyba zrezygnujemy a Wy powinniście przeanalizować wszystkie wpisy klientów, nie tylko moje. Po pierwsze już w Polsce chcieliśmy się zorientować w jakie dni są wycieczki, które nas interesują, ponieważ wynajęliśmy samochód i nie chcieliśmy z nich zrezygnować. Niestety ani w biurze ( infolinia) ani na stronie nie było takiej informacji. A przecież wycieczki są organizowane w ,, stałe" dni?! Sam hotel naprawdę nie zasługuje na 4,5 *. Jedynym plusem były posiłki, z wyłączeniem wczesnych śniadań - zostaliśmy potraktowani jak.... nawet goście z all ! My nie jemy pieczywa , a na 3 wczesne śniadania dostaliśmy po 4 bułki, jakieś dżemy, kieliszek słodkiego soku i na szczęście kawę. Ale najgorsze jest miejsce , w którym zostaliśmy zamknięci: duszne i ciemne. Nie rozumieliśmy dlaczego. Cyba nie warto brać od Was wycieczek, bo nie dość, że nie można korzystać ze śniadań ( inni goście mogli), to jeszcze traktowani jesteśmy jak goście drugiego sortu. Po zgłoszeniu rezydentce- wielkie zdziwienie, chociaż na stronach były podobne spostrzeżenia już w 2017 roku. No właśnie wycieczki! Byliśmy w Granadzie - straszne tempo i gdyby nie zdjęcia, to nic byśmy nie pamiętali. A Smaki Andaluzji? Wszyscy powinni mieć zwrócone pieniądze. Gdyby nie kreatywność i chęć pomocy męskiej części wycieczki , zakończyłaby się przy tamie, czyli na samym początku. A teraz hotel. Nie dość, że nic się tam nie działo - mimo opisu , że są animacje, to jeszcze brak czegokolwiek( promenada 200 m), jeden sklep U Chińczyka słabo zaopatrzony. Plaża beznadziejna, morze dla osób świetnie pływających - od razu głębina! To , że zimne to niestety nie wina waszego biura. Podsumowując - wakacje słabe, nie wypoczęliśmy tak jakbyśmy chcieli.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem