Opinie klientów o Caribbean Soma Bay (ex. Caribbean World Resort)

5.3 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Andrzej, gdynia 15.05.2015

opinia o pobycie

ogólnie pobyt udany .

1.5/6

HANNA EWA, PRUSZKÓW 10.11.2021

Rozczarowanie.

Nie polecam. Problem zaczął się od ręczników na plażę, miały być w pokoju. Niestety nie doczekałam się ich. Interwencje na recepcji nic nie dały. Zmarnowalam czas do południa następnego dnia. Po rozmowie z rezydentem przeniosłam się do innego hotelu. Zero zainteresowana klientem.

1.0/6

Karolina 05.08.2015

Piekny hotel, ale...

Treść: “W lipcu wraz z moja rodzina wybralismy sie do Egiptu z Rainbow Tours. Zaproponowano nam 5* Caribbean World Resort. Hotel przepiekny, czysty z ladna plaza i fantastycznymi basenami. Jedzenie rowniez mialo byc wysmienite, ale bylo raczej przecietne. Obsluga hotelu fatalna, zero usmiechu na twarzy i wszyscy jakby pracowali za kare. Ja rowniez pracuje i nie wyobrazam sobie traktowac w ten sposob klientow mojej firmy. Nie wspomne o wieczornych atrakcjach, gdyz szkoda na nie slow, animotarzy mimo, ze sie starali, nie mieli doswiadczenia i niestety byla to jedna wielka klapa. Niestety w nawet najpiekniejszym miejscu mozna sie zle czuc jezeli obsluga jest nie mila, jedzenie nie smaczne a animacje na bardzo niskim poziomie. Na spotkaniu z rezydentem zostalismy szybko poinformowani o atrakcjach hotelu a przez nastepne 20 min probowano nam sprzedac roznego rodzaju wycieczki. Jak sie okzalo bylismy bardzo niedoimformowani w temacie hotelu i co ma on do zaoferowania. Zproponowano nam dwa posiliki w restaurackach a la carte co bylo wrecz nie milym doswiadczeniem. Skusilismy sie na calodzienny wycieczke lodzia ze snorkowaniem, pobytem na malej wysepce Utopia z fantastyczna plaza, posilkiem na lodzi itd. Pan rezy dent tak zachwalal te wycieczke, ze trudno bylo sie oprzec. W rzeczywistosci dzien wycieczki okazal sie katastrofa!!!! Wejscie na lodz zbudowano z pary drewnianych skrzynek i ze bylo to wietrzny dzien wszystko bylo bardzo niestabilne. Moja mama i maly seynek byli przerazeni. przed wejsciem na lodz kazano nam wybrac sprzet do snorkowania z wielkich brudnych skrzyn gdzie wszystko bylo pomieszane. Samo snorkowanie nie bylo nawet interesujacym przezyciem. Pare rybek i pare raf koralowych, to wszystko. W upalny dzien zaloga nie miala wystarczajaco napojow, posilek tez pozostawial wiele do zyczenia. Wysepka z cudona plaza wygladala jak wysypisko smieci z setkami turystow. Mamy o wiele piekniejsze plaze w Trojmescie. Bylismy zdegostowani podejsciem zalogi lodzi do pasazerwo, ktora na koniec zbierala od kazdego napiwki. Po prostu smieszne. Skoro dla biura pordrozy najwazniejsze jest aby posprzedawac marne wycieczki, nie podajac akuratnych informacji o hotelu to ja dziekuje za takie uslugi. Absurd.Z cala pewnoscia nie bede juz korzystac z uslug Rainbow Tours i zrobie wszystko aby ostrzec innych przed wyjezdzaniem na wakacje z tego biura. Hotel na pewno nie byl 5 gwiazdkowy a rola rezydenta opierala sie na udzieleniu nie kompletynch informacji i sprzedazy wycieczek, ktore sa po prostu fatalnym przezyciem niz milym spedzeniem czasu. To nie jest profesjonalne podejscie do klienta. ”
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem