Opinie klientów o Albatros Citadel

5.5 /6
67 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Wiesława, Szczecin 19.04.2021

Albatros Citadel

Hotel leży na odludziu i jest bardzo rozległy - na tyle, że na posiłki z dalszych zakątków dojeżdża się melexem. Ze względu na wielkość kompleksu, nie odczuwa się tłumu, aż do czasu posiłku, kiedy to trudno jest znaleźć wolny stolik w jednej z dwóch restauracji. Obsługa jest bardzo uprzejma, pokoje czyste i duże. Mimo, że na całym terenie jest wi-fi to sygnał w pokojach jest słaby - można przeglądać wiadomości, ale filmu już się raczej nie obejrzy.

4.5/6

Małgorzata, Warszawa 22.03.2021

Opinia - hotel Albatros Citadel - pobyt 25.02 - 4.03.2021

Pobyt bardzo udany, jakość hotelu adekwatna do ceny, usługi na dobrym poziomie. Niestety ze względu na pandemię i ograniczenia sanitarne nie było możliwości skorzystania z pełnego potencjału obiektu.

4.0/6

Andrzej, Tanowo 01.09.2021

Gorące wakacje, miesiące letnie 2021

Jeden z hoteli sieci hoteli Albatros należących do Egipcjanina. Wzniesiony został na klifie, duży, rozległy zlokalizowany w 8 oddzielnych budynkach + budynek recepcji na 8 poziomach .Do restauracji i recepcji trzeba pokonać dość duże odległości i schody, schody. Brak jakichkolwiek udogodnień dla osób z niewielka niepełnosprawnością i małych dzieci w wózkach. ( ani jednej windy, bak podjazdów). Przy temperaturze 36-38 stopni wędrówka po obiektach hotelu i na plażę z kamienistym zejściem do wody nie należała do przyjemnych. W hotelu są dwa baseny zlokalizowane na wyższych poziomach i dwie sztuczne laguny z czego jedna z martwą rafą. Piękna, żywa rafa jest natomiast w niedużej odległości od brzegu, jednak głęboko i można ja podziwiać nurkując głęboko z aparatem i instruktorem. (koszt jednego nurkowania 50$). Nocą hotel, wymienione laguny i przystać jachtowa jest rzęsiście i wielokolorowo oświetlona. Pokoje czyste, część z dużymi tarasami, urządzone skromnie jak na hotel z pięcioma gwiazdkami (brak foteli, kanapy, krzeseł, stołu) . Obsługa hotelowa nienaganna. Wyżywienie monotonne. Dużo makaronów w każdej postaci. Z mięs drób (rąbanka z kurczaka, wyjątkowo z indyka), gulasz wołowy, ta sama ryga w cieście i okazjonalnie jako danie dnia pieczona (bardzo spieczona i twarda wołowina, kurczak, i jeden raz na 2 tygodnie baranina, również wypieczona i twarda. Brak owoców morza. 4 gatunki wędlin (wołowych i drobiowych. To na pewno nie jest na pięć gwiazdek. Może trzy i pół. Oferta artystyczna bardzo ograniczona, często dodatkowo płatna (10$). Dojazd do Hurgady tyko taksówką (15$) około 20 km. Odnieśliśmy wrażenie, że właściciel chce jak najszybciej odrobić straty związane z pandemią. Zdecydowanie nie polecamy tego hotelu w miesiącach letnich i dla osób z niepełnosprawnością i małymi dziećmi. Jesteśmy w wieku około 65 i spędzaliśmy dwa tygodnie z wnukiem.

4.0/6

Kamil, GÓRA KALWARIA 27.04.2021

Spodziewaliśmy się więcej.....

Hotel to ogromny kompleks, bardzo ładny. Pokój z widokiem na morze, duży, może nie zbyt czysty ale ogólnie ok. Podróż z pokoju do restauracji zajmowała nam 5 minut.. Więc samo to określa jak ogromny hotel to jest. Hotel nie posiada pomostu do rafy koralowej. A i rafa nie jest jakoś bardzo atrakcyjna w porównaniu do innych jakie mieliśmy okazję widzieć w Egipcie. Jeśli chodzi o alkohol to nie mieli dobrego piwa a białe wino było przesłodzone. W restauracji brakowało ostrych sosów, które uwielbiam. Owoce były podawane w całości co było problemem bo noże w restauracji nie były przeznaczone do obierania i krojenia owoców. I bardzo zawiodło nas że Egipt ma takie zasoby arbuzów a ich po prostu nie podawano. Serwowane były jabłka... Które mamy też w Polsce.. Jedzenie na śniadanie i obiad było praktycznie takie samo. Jedynie na kolację zmieniały się rodzaje mięs. Wybór był duży aczkolwiek nie zachwycił niczym. Bardzo smaczne były ciasta i trzeba było sobie nakładać je od razu na początku kolacji gdyż najlepsze najszybciej znikało i więcej się nie pojawiało. W hotelu dominowała narodowość rosyjska i było to widać po stylu ich jedzenia (górowate talerze jedzenia) oraz na plaży gdzie bardzo dużo było puszczanych piosenek rosyjskich. Polską to tylko jedną grali ( ona tańczy dla mnie). Jeśli chodzi o wieczory po kolacji to albo był występ jakiegoś artysty który śpiewał na żywo albo była puszczana muzyka przez didżeja. Kelnerzy dość wyraźnie dawali znać, że oczekują na napiwek. Po złożeniu zamówienia i braku bakszyszu dość długo nie przynosili drinków albo nie przynosili wszystkich zamówionych. Odczucia co do hotelu mam mieszane. Jak na taki standard trochę się zawiodłam i sądziłam że będzie lepiej ale też nie uznaję go za całkowicie najgorszy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem