Opinie klientów o Jungle Aqua Park by Neverland

5.4 /6
79 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dorota, Kraków 08.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

organizacja Rainbow - super, ale obsługa hotelu - słabo

Wszystko, co zorganizowane przez Rainbow było na schwał (odbiór z lotniska, komunikacja, informacje, piloci i przewodnicy na wycieczkach). Jednak w hotelu recepcjonista wcisnął nam inny pokój, niż kupiliśmy (niższy standard, pokój rodzinny zamiast dwóch osobnych), zaś cały obiekt hotelowy ewidentnie nastawiony na "masówkę" (rozbudowany tanim kosztem, w niskim standardzie - o przytulności można pomarzyć). Hotelowa plaża - małą, z kamienistym zejściem, nieładna. Niby dużo restauracji, a wybór jedzenia słaby. Na pizzę czy nuggety czekało się w kolejce po 20-30 minut. Do tego trzeba było się dopraszać o napoje, czekać po pół godziny na opóźnione otwarcie baru z kawą, szukać punktu z ręcznikami na basen, bo w niektórych czyste kończyły się w środku dnia... Sama Hurghada brudna, zaśmiecona, jakby lata świetności miała dawno za sobą... Warto zobaczyć zabytki Egiptu, ale na wypoczynek dołożyć co nieco i jechać do ZEA.

2.5/6

Szymon, Warszawa 07.01.2022

Strasznie się popsuło

Bylismy w tym hotelu kilka lat temu i musze przyznać, że bardzo się popsuło. Wiadomo, że jak jest w Egipcie, z definicji wiadomo, że zawsze coś bedzie nie tak np. w pokoju, ale szybka reakcja i szybkie rozwiązanie problemów całkowicie załatwia sprawę. Tutaj niestety tak nie jest, było kilka problemów z pokojem, zgłaszanych kilka razy w ciągu dnia, których nie udawało się rozwiązać. Problem z TV i cieknącą w nocy toaleta rozwiązali finalnie po 2 dniach, choć pilot do TV nie działał do końca pobytu, a problemy były zgłaszane kilka razy w ciągu dnia. Obok aqua parku prowadzona jest dość głośna budowa, a że woda w "podgrzewanym" aqua parku byla zimna, to sobie poobserwowałem jak oni ten hotel buduja i z obserwacji wniosek jest taki, że nie dziwi mnie dlaczego w hotelach w Egipcie jest jak jest. Ogólnie hotel fajny, ale 4* to jest MAXIMUM. Jak ktoś chce się kąpać w basenach, to albo mu pasuje chłodna woda, albo niech nie jedzie w okresie zimowym.

2.0/6

Bogusława 06.03.2022

Egipt zimą.

Bardzo duże rozczarowanie. Wyjazd rodzinny 2+2 okazał się porażką. Może ten hotel był kiedyś fantastyczny ale to było chyba dość dawno, co widać na każdym kroku. Pokoje to loteria. Jak się uda to jest w miarę ładny. A jak nie to się mieszka w brudnym ciasnym slamsie na końcu hotelu. Wyżywienie ok, ale trzeba się nachodzić, żeby coś zjeść dobrego. Obsługa hotelowa to dramat. Na każdym kroku oczekują napiwków. Począwszy od recepcji poprzez obsługę pokoi, a kończąc na barmanach. Wieki trzeba czekać na naprawę czegokolwiek. Pani rezydent mogłoby tam nie być. Wyjdzie na to samo. Obok hotelu dwa place budowy, co słychać i czuć. A także dość ruchliwa i głośna ulica. Na plażę można dojechać busem z hotelu. Jednak sama plaża nie powala. Jedyne plusy to rozrywka i atrakcje dla dzieci. Animatorzy bronią honoru hotelu jak mogą. Jeśli chodzi o aquapark, to jest dość dobry, lecz często występowały awarie i braki pontonów. Za taką cenę można mieć o wiele wyższy standard, nawet w Egipcie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem