Opinie klientów o Sea Gull

4.8 /6
205 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

JD 10.07.2022

Wielki kołchoz

Unikajcie tego hotelu. Wielki kołchoz nie można normalnie zjeść kolacji bo ludzi tyle że nie ma miejsca w restauracji. Masakrycznie ilość plastiku, brud i smród. Absolutnie nie do wypoczynku w lipcu. Może jedynie dla rodzin z małymi dziećmi. Odradzam osoba chcącym wnioskować czy pragnących wypocząć.

1.0/6

Robert, Legionowo 10.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Fatalnie , nie polecam.

Od samego początku pobytu same problemy . Zameldowanie w pokoju , który nie nadawał się do korzystania. W sumie dopiero 4 pokój był pokojem czystym i spełniającym warunki. Kontakt z rezydentami bardzo nie przyjemny. Złożyłem reklamację, W odpowiedzi otrzymałem informację , że wszystko było w najwyższym standard. BZDURA.

1.0/6

BOGUSŁAWA, TYCHY 22.02.2015

Co się dzieje z tym hotelem?

Byliśmy w tym hotelu po raz siódmy od 5.02.-12.02.2015 r. Bardzo go lubiliśmy i dobrze tam się czuliśmy ale obecnie zmieniamy zdanie.Zakwaterowano nas w części Club.Od ubiegłego roku zaszły duże zmiany , czy na lepsze? chyba nie.Lunch wydawany jest w utworzonych barach na plaży ( kuchnia chińska , indyjska , arabska i włoska), nie jest źle , może skromniej. Przekąski były tylko w pierwszych dwóch dniach , potem już nic. W barze z napojami pustki - stale brakowało piwa , kawy , mleka ,coli , tonic`u , nie mówię już , że trzeba było samemu polować na szklankę , którą płukano w niezbyt czystej wodzie. Od 8.02 przestała funkcjonować restauracja Cleopatra w części Club i musieliśmy biegać na posiłki ( śniadanie i kolację ) ciemnymi alejkami ( aktualnie remontowanymi) do części Resort do restauracji Nefretiti. Tam był po prostu horror . Brak wszystkiego , jedna restauracja obsługiwała prawie tysiąc osób . Trzeba było polować na talerze , sztućce, szklanki , filiżanki.Miejsca były tylko na początku wydawania posiłków lub na zakończenie ( ale wtedy brak jedzenia). Zdobyte miejsca były brudne , serwetki , obrusy powalane jedzeniem przez poprzedników czekanie na sprzątnięcie stołu ok.20 minut. Oceniliśmy , że warunki gorsze niż w stołówce robotniczej w PRL.Zapłaciliśmy za pobyt w hotelu 4* , niestety to nie był hotel, to jakiś koszmar .Wróciliśmy zmęczeni bieganiem na posiłki , zdobywaniem wszystkiego , a przecież to mieliśmy podobno zapewnione??? Zastanawiamy się nad sprawą sądową o zwrot nadpłaty za hotel 4* , bo inaczej tego nie można nazwać. Rezydentka skwitowała skargę wzruszeniem ramion.Szkoda , że Wasze Biuro nie sprawdza warunków w jakich wypoczywają klienci.Straciliśmy do Was zaufanie i rościmy chyba słuszne pretensje.

0.5/6

gruszka urszula 31.12.2021

pobyt grudzień 23.12.- 30.12.2021

Jak na hotel 4 gwiazdkowy to słabo wypadł, pod względem jedzenia, sprzątana itp.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem