Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Anna Dorota, BIBICE 01.10.2019
SABBIADORO
HOTEL NA MAKSIMUM 3+, NAJWIEKSZYM ATUTEM JEST PIEKNA, PIASZCZYSTA PLAZA PRZY HOTELU. O KLASIE HOTELU SWIADCZY TAKŻE JEGO OTOCZENIE A TU JUŻ TRAGEDIA!. W SAMYM HOTELU CZYSTA, ALE ZA BRAMĄ...JUŻ PRZY SAMEJ DOJAZDOWEJ ULICZCE ROZPADAJĄCE SIE OGRODZENIA, ZANIEDBANE BUDYNKI, A DROGA DO SKLEPU TO JAKBY IŚĆ ŚRODKIEM SMIETNIKA!. ZDECYDOWANIE TO NIE JEST HOTEL NA POBYT EW. NA 1 NOC NA OBJAZDÓWCE!JEDZENIE TEZ POZOSTAWAŁO WIELE DO ŻYCZENIA
2.0/6
Magdalena 23.07.2022
Sabbiadoro jako baza wypadowa
Hotel : fasada ładna i zadbana, basen zadbany, recepcja – stare meble, wygląda jakby czas się zatrzymał. Przypominam, ze to hotel 4 gwiazdkowy. Hotel Sabbiadoro polecam jako bazę wypadową, ale nie jako hotel na wakacje. Okolica nie zachęca do spacerów, nie ma gdzie kupić pamiątek. Jest to jedyny hotel w okolicy, oprócz wielu kempingów wzdłuż plaży.
0.5/6
Michel 22.08.2022
Hotel Sabbadioro
Beznadziejny hotel !
0.5/6
Rafal, Garwolin 30.09.2019
Masakryczne WaKaCjE
Hotel położony w szemranej okolicy, uchodźcy oraz prostytutki w okolicy. Hotel NIE JEST przyjazny dla rodzin. Żaden animator nie znał polskiego. Plac zabaw, który miał być do dyspozycji gości to obraz nędzy i rozpaczy. Znajduje się tam JEDEN sklep ALDi oraz apteka. Nic więcej.Nie ma żadnej czytelni, sala gier też nie istnieje. Brodzik dla dzieci to basen w kształcie okręgu o głębokości gdzieś na oko tak do pasa osoby dorosłej. Nie ma schodków i na pewno nie jest to obiekt bezpieczny dla dzieci. Chyba, że dziecko ma ponad 130cm wzrostu. Rezydentka, Pani Maja, lekkoduch i nie wykonywała swoich zadań, które były ustalone przez RAINBOW. Chodzi tutaj choćby dyżur rezydenta, Pani przebywała na wycieczce fakultatywnej. Dodatkowo nie ma co liczyć na pomoc Pani rezydent w wielu kwestiach. My akurat nie doświadczyliśmy pomocy, a dodatkowo się rozczarowaliśmy, bo Pani nie dość ze nie odbierała telefonu to nawet nie oddzwoniła na drugi dzień, ani nie porozmawiała z nami podczas spotkania osobistego. ŻAL :/ Jedzenie było podkradane przez uczestników wycieczek objazdowych z Austrii, a obsługa nie reagowała na takie skandaliczne zachowanie tamtych gości. UWAGA ! woda podawana gościom jest z kranu :/ Obsługa ma OGROMNE problemy , z komunikacją w innym języku niż włoski.