Opinie klientów o Ionian Park

4.5 /6
104 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
3.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Zawiedziona 01.08.2018

Polecam wybrać inny hotel.

W Grecji byliśmy już 6 raz i niestety to był nasz najsłabszy urlop. Muszę się przychylić do wszystkich negatywnych komentarzy. Zaczęło się właściwie przed wylotem kiedy to opiekun rezerwacji nie odpisywał na wiadomości, potem już na lotnisku dostaliśmy całkiem inne miejsca w samolocie niż te, które zamówiliśmy. Do hotelu dotarliśmy ok 6 rano i na pokój czekaliśym 7 godzin... Na początku pani w recepcji powiedziała, że pokój dostaniemy po godzinie, przedłużylo się to do 7 godzin. Rozumiem, że doba hotelowa zaczyna się później, ale po co były te kłamstwa, że pokój dostaniemy za godzinę? Pierwsze wrażenie było fatalne... Hotelowi dałabym max 2 gwiazdki, a nie 4. Trudno znaleźć jakiekolwiek plusy... Hmm...

0.5/6

Sławek 06.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Ionian Park rozczarowanie

Właśnie wróciilśmy z pobytu w tym hotelu. Hotel nie zasługuje na cztery gwizdki na pewno. Pokoje brudne, fugi w łazience zagrzybione, okna nie wymyte, zasłony nie prane od dawna. Pajęczyna na ścianie nie sprzątana przez cały okres naszego pobytu. Dziecko dostalo dostawkę na metalowym zardzewniałym stelażu, który skrzypiał przy najminiejszym ruchu. Po zgłoszeniu probelmu pani rezydence, nie otrzymaliśmy od niej żadnej pomocy. Mamy wrażenie, że jej opieka polegała tylko na sprzedaży wycieczek. Obsługa hotelu po naszej interwencji wymieniła dostawkę dopiero po kilku dniach. Jedzenie monotonne - zwłaszcza śniadania, soki rozcieńczone bez smaku, drinki w barze z minimalną ilościa alkoholu. Jeden bar dostępny w opcji all inclusive - kolejki horrendalne. Jedynie basen godny polecenia. Informacją, ktora nas zaskoczyła najbardziej to godzina wyrowadzenia się z pokoju. Godzina wylotu samolotu z Korfu zaplanowana była na godz. 04.20 rano w dniu 05.08.2018 r., a pokój musieliśmy opuścić już do godz. 12.00. w dniu 04.08.2018 r. , tak więc na ponad 12 godz. zostaliśmy pozbawieni pokoju i noclegu. Rodziny z małymi dziećmy koczowały przy basenie lub w holu hotelu. Informacja biura podróży w tej kwestii przy rezerwacji była bardzo ogólna i niejasna.

0.5/6

Grekofil 03.09.2019

Tragedia.

Hotel nie odnawiany od lat! Lokalizacja niestety kiepska, poza niewielką odległością od stolicy brak zalet - plaża daleko i nieatrakcyjna (kamienista, głazy i wodorosty przy brzegu, leżaki i parasole płatne), brak kafejek, restauracji, deptaków, parków czy miejsc gdzie można wyjść wieczorem. Hotel znajduje się przy jednej z największych i najbardziej uczęszczanych wielopasmowych dróg na wyspie. Całą dobę odbywa się ruch o dużym natężeniu. Sygnalizacji świetlnej w zasadzie brak, więc przejście na drugą stronę już jest jakimś problemem. Obsługa może i miła ale niezbyt rwąca się do pomocy w przypadku jakichś problemów. Pokoje czyste, ale stołówka brudna a kuchnia monotonna (codziennie to samo w tym samym miejscu, pozostałości z poprzednich posiłków wystawiane ponownie), całkowity brak owoców (poza zwiędłymi jabłkami i brzoskwiniami). Jak coś się rozleje albo spadnie to leży cały dzień. Brudne sztućce też się zdarzają. Prośba o chleb bezglutenowy - załatwiona już w 3 dni czyli połowę turnusu!!! Animacje szczątkowe - ograniczające się do gry w rzutki lub bule. Brak wody mineralnej w pokojach w opcji All inclusive choć w większości hoteli to norma. Inne napoje w ramach All inclusive - raczej niesmaczne i silnie słodzone. Hotel nie celuje w rodziny z dziećmi - w hotelu większość to zachodni emeryci, ale z drugiej strony jakieś obozy młodzieżowe nastolatków, którzy całymi nocami hałasują (prawo młodości ale dlaczego hotel kwateruje ich na jednym korytarzu z rodzinami z dziećmi lub starszymi ludźmi?). Kwiaty w doniczkach niepodlewane, służą głównie za popielniczki jak w podrzędnym hotelu robotniczym (patrz zdjęcia). Kolacja ala carte to z góry narzucony jeden zestaw kolacyjny, który normalnie można spotkać na stołówce (napoje do kolacji ala carte płatne!!!). Wyrzucono nas dobę wcześniej z pokoju bo przyjechali następni goście każąc nam czekać kilkanaście godzin pod recepcją na samolot. Przechowalnia bagażu to po porostu miejsce przy schodach (patrz zdjęcia), z którego każdy może sobie bagaż zabrać. Inni goście z dziećmi firmy Rainbow od 4.00 w nocy czekali na pokój do 13.30 pod recepcją. Firma Rainbow też się niestety nie popisała - akceptuje te praktyki i nic nie zamierza z tym zrobić. Czary goryczy przelała bezczelna rezydentka Rainbowa, p. Marta. Kompletnie nie zainteresowana gośćmi ani ich problemami. Nawet nie próbująca zrobić cokolwiek w przypadku zwracających się do niej wczasowiczów. Ciągle powtarzająca jak mantrę "widziały gały co brały", cytująca jakieś paragrafy z umowy, powtarzająca, że wszystko jest w porządku, wmawiająca, że w hotelu "jest przechowalnia bagażu" (kącik obok schodów) oraz, że "wodę do pokoju ktoś może nam donieść", a w ogóle to "można było lecieć z Katowic a nie z Warszawy to godzina wylotu nie byłaby w środku nocy". "A dlaczego Państwo nie chcą poczekać do dnia wyjazdu? Może jakiś pokój się znajdzie?", "Jak Państwo poproszą to hotel na pewno zapewni zamykane pomieszczenie na Państwa bagaż!" itp. itd. czyli mamy cały turnus trwać w niepewności czy ostatnią dobę na schodach albo prosić by walizki nie stały w miejscu powszechnie dostępnym. Jedyne czym była zainteresowana to wciśnięciem nam wycieczek i wypożyczenia samochodu po znacznie zawyżonych cenach w porównaniu z biurami zewnętrznymi (zapewne spora prowizja). Dosłownie po drugiej stronie ulicy 400m od hotelu można znaleźć wypożyczlanię z miła obsługą, która oferuje samochód ok. 30% taniej lub polskie biuro podróży w bocznej uliczce oferujące polskojęzyczne wycieczki o wiele taniej. Zdecydowanie parodia czterogwiazdkowego hotelu Nie polecamy!

0.5/6

Klient 26.07.2019

Ionian Park

Bardzo słaby obiekt, który można określić najwyżej ośrodkiem wczasowym ze stołówką, a nie hotelem i to czterogwiazdkowym. Jedzenie bardzo słabe i monotonne. Na śniadania przychodziliśmy z własnymi produktami, pozostałe posiłki jadaliśmi w restauracjach poza obiektem. Hotel bardzo stary, brudny, w pokojach brzydki zapach z kanalizacji. Łóżka bardzo niewygodne, twarde - nigdy nie zdarzyło mi się spać na czymś takim. Absolutny brak internetu, chociaż miał być w lobby. W hotelu słaby zasięg, więc trudno było dzwonić i korzystać z własnego internetu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem