Opinie klientów o Silver Beach

5.4 /6
486 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KRZYSZTOF, Gniewino 18.07.2019

Silver Beach

Ogólnie hotel, rezydent na duży plus. Minusem jednak organizacja dób hotelowych przez rainbow. Nie do zaakceptowania jest fakt, że w niedzielę 14.07.2019 o 12 godzinie doba hotelowa się skończyła a wylot był dopiero 15.07.2019 o 0200 Musieliśmy tułać się jak bezdomni przez 14 Godzin bo nie było możliwości nawet odpłatnego przedłużenia, ani odpoczynku przed podróżą !!! Jak można organizować pobyt w taki sposób !? Po co mi organizator wycieczki, który nie myśli o podstawowych potrzebach swoich klientów ! Z chęcią zapłacił bym za wycieczkę więcej i miał dobę hotelową więcej ( i tak po zabraniu wyżywienia przez hotel w związku z przymusem wymeldowania koszty niespodziewanie wzrosły), godnie spędził ostatni dzień mojej wycieczki. Z bardzo udanego urlopu pozostał duży niesmak.

3.0/6

Tomasz, Warszawa 05.07.2017
Termin pobytu: maj 2017

Potencjał hotelu większy niż praktyczna 4* ostateczna oferta

1.Przez dwa tygodnie pobytu nie było nawet 5 minut by w spokoju i względnej ciszy zjeść w sali jadalnej posiłek (śniadanie, obiad lub kolację). Tolerowano bez żadnych ograniczeń wrzaski, piski, bieganie, walenie sztućcami w stół etc. dzieci których rodzice zupełnie nie liczyli się z pozostałymi goścmi. Nie można było przyjść wcześniej lub później np. na śniadanie dlatego, że grupy wielodzitne spędzały cały dostępny czas na dany posiłek. Nie skutkowały też moje prośmy aby wydzielić sektor dla grup z dziećmi lub zaoferować room service. Czas na posiłek był relatywnie bardzo krótki (np. 1 godz. na śniadanie); tak więc nie można było ominąć tych "trudnych" dzieci. Generalnie czas posiłku był stracony, stresujący i naprawdę nie do wytrzymania. Rozwiązaniam może być hotel (jest taki np. w Platanias naprzeciw Lidla) gdzie nie mają wstępu osoby poniżej 16 lat. Mnóstwo tam ludzi a cisza jak makiem zasiał. _________________________________________________________________________________________________________________ 2. Pięć razy (czyli w sumie 5 dni) nie było ciepłej wody do min. 9 rano. Podobno wynika to z zasilania całego hotelu przez baterie słoneczne które przy ciemnym poprzedzającym dniu są za mało wydajne. Szczególnie to niemiłe gdy wyjeżdża sie o 6 rano np. do Knossos. ___________________________________________________________________________________________________________________ 3, Koniecznie trzeba jechać do Chanii; nawet kilka razy. W pół godziny dojedziemy do bus station a potem w drodze do portu weneckigo warto wpaść w Municipal Market. To ogromna hala targowa gdzie możemy naprawdę kupić wszystko co chcemy a przy tym względnie tanio i dobrej jakości.W połowie drogi po prawej stroni jest stoisko w którym właścielowi pomaga Polka. Wie wszystko o prezentach, pamiątkach i doradzi co warto kupić.Warto zrobić zakupy właśnie tylko tam. Polka częstuje też likierem (wódeczką) z miodem i cynamonem (pycha). Polecam też oliwki, mydło z lawy, magnesy na lodówkę i alkohole. 4. Plaża kamienista (szara i brudna). Tylko 14 parasoli na plaży x 2 lażaki = 28 leżaków w sumie. Trochę mało jak na taki hotel. 5. 25 minut do sklepu Lidla; 3 minuty do najbliższego tzw. supermarketu._________________________________________________________________________________________________________6. Gdyby nie w/w minusy (jedzenie w totalnym hałasie) to byłoby bardzo dobre miejsce na wyciszenie i anonimowość.

3.0/6

Mariola, --- 12.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Urlop we dwoje

Plusy hotelu to położenie przy samej plazy i jedzenie.Naprawde pyszna i urozmaicona kuchnia. Niestety sam pokój nie spełnił naszych oczekiwań. Niedziałającą klimatyzacja.mimo próśb nie została naprawiona. W łazience pod prysznicem grzyb. Już w 1 dniu po zameldowaniu weszliśmy do brudnego pokoju. Pod łóżkiem śmieci po poprzednich wczasowiczach ktore wystawaly na tyle ze byly widoczne.zostaly z nami do konca wyjazdu.panie sprzątały średnio 15 min jeden pokój. Nie przykładały się do tego. Pokoje dawno nie widziały remontu.

3.0/6

Izabela, Warszawa 03.10.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

hotel Silver Beach 2 standardy

hotel oferowany przez Rainbow ma 2 standardy: wg mnie 3 gwardkowy nie pokazywany na materiałach reklamowych rainbow. to stara część hotelu. i nowsza 4 gwazdkowy, który jest nowsza częścią hotelu pokazywany klientom kupujących ofertę. niestety klienci Raunbow nie sa zakwaterowywania w tej częściktóra widzą w reklamówkach i za która sądzą ze płacą. oceniam strarą część hotelu w której mieszkałam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem