Opinie klientów o Stella Katrin

3.9 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.7
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
2.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Asia 09.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

totalna porażka

Ten hotel to totalna porażka. Dobrze, że chociaż miał dobrą lokalizację. Wiedzieliśmy, że nie jedziemy do hotelu który ma 5 gwiazdek ale jednak to co zobaczyliśmy to masakra. KAŻDY na wyjeżdzie był załamany. Jedzenie All inclusive to śmiechu warte, codziennie to samo! żadnych owoców przez cały pobyt, tylko arbuzy haha. codziennie makarony (zmienia sie tylko to że raz był z boczkiem a raz z pieczarkami(dodam że tych pieczarek było pokrojonych z 4 ), zabierają tależ z pod nosa jeżeli wybija ostatnia minuta jedzenia a ktoś jeszcze nakłada jedzenie na tależ.. żadnych przekąsek, zero ryb, wszystko kupne najtaniej jak może być, jedzenie nie ma żadnego smaku. W pokoju mielismy mrówki i telewizor ze średniowiecza w ktorym byly 4 kanały i w tym jeden działający. Plus, że była klimatyzacja. Wifi jest płatne, co przy all inclusive to jakiś zart. Basen do godziny 19. W baże obsłougiwali nas czasem małe dzieci.. Żadnego życia nie ma tutaj wieczorami... nie polecamj !!!!

1.5/6

KamilBDG 27.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

NIE POLECAM ! Brudno, słabe jedzenia, mrówki w pokojach!

Nie polecam tego hotelu. W pokojach brudno, śmierdząco. Wszczechobecne mrówki. Jedzenie bardzo słabe. Stołówkowo-szpitalne. Pierwsi na posiłkach mieli co jeść, pozostali mieli ograniczony wybór. Napoje, alkohole rozcięńczone z wodą. Obsługa zastraszona przez szefostwo ustawiona na maksymalne oszczędności. Jedyny plus to lokalizacja. Blisko do plaży. Dobra baza wypadowa na resztę wyspy.

1.5/6

Natalia 12.07.2018

Wlasciciele MASAKRA

Witam. Jedyny plus to polozenie i czysty basen. Nie naleze do wymagajacych osob ale wlasciciele to jakas pomylka. Niby usmiechnieci a tak to patrza na rence ile wypijesz, ile zjesz. Kucharz co chodzi i ciagle marudzi pod nosem. Ogladalismy mecz to wlasciciel w pezerwie go wylaczyl bo za duzo piwa w barze szlo. Pokoje sprzatane ale tak poomacku. Przez 9 dni raz reczniki wymienione. Mrowki w pokojach, blacie z jedzeniem, jakies duze glizdy chodzace po korytarzu. All niby do 12.00 a opaske ucinaja o 11.00 i nawet wody nie dostaniesz. Nawet dzieciom nie dali. Jedna dziewczynka ok 23.00 zwymiotowala matka poszla po cos cieplego do niej to jej nic nie dali. Jedzenie hmm.. Jajecznica z kamieniem, dziwna mielinka i bialy ser aa i ogorek zielony tyle na sniadanie. Obiad i kacla to samo. Lazienka tak malutka ze drzwi sie nie otwieraly.

1.5/6

Ines 1988 02.01.2019

Nie polecam tego miejsca nikomu kto liczy na smaczne jedzenie i przyjazną atmosferę - niemili właściele

Opinie ludzi o jedzeniu i skąpstwie właścicieli to PRAWDA. Jedzenie można śmiało podzielić na dwie grupy - niejadlne lub do przeżycia + monotonia (nie każdy CODZIENNIE je kurczaka). Na śniadanie mielonka, seropodobne "coś" (nigdy nie miałam doczynienia w hotelu z tak niskiej jakości jedzeniem). Do tego na kolacji zawsze brakowoła jedzenia - jak ktoś nie przszedł na sam początek to musiał zgarniać dosłowie resztki bo jak było coś dokładane to suchy ryż lub makaron polany niewiadomo czym lub z dodatkiem skrawków oświrnicy której nikt nie był w stanie przełknąć.Nie wymagałam po przeczytaniu opini luksusów ale to było przegięcie chyba że ktos na codzienniń żywi sie jedzeniem z puszki. Były serwowane również desery - szkoda tylko że jedna babeczka przewidzana była do podziału na 15osób (nie rozumiem jak można serwować deser który nie wystrcza dla wszystkich gości - hotel oszczędza na jakości i na ILOŚCI).W barze pracował chłopiec.Sam basen mały i leżaki starczały dla 5% gości.. Właścicile nieuprzejni. Pokoje sprzątane regularnie, nigdy nic nie zgnęło, pracownicy uczynni i uprzejmi. Dobry dostęp do komunikacji miejskiej.Plusem w pokoju była lodówka .Bezpłatna sprawna klimatyzacja.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem