Opinie klientów o Summer Beach

4.2 /6
525 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Julita 18.08.2019

Brudno ale miła obsługa

Bardzo miła obsługa, ale niestety warunki nie mają nic wspólnego z all inclusive... Brudno i śmierdząco wszędzie...ręczniki nie wymieniane przez cały pobyt..łazienki w lokalach Summer beach porażka, strach siadać..

0.5/6

Marcin 23.07.2018
Termin pobytu: październik 2018

Niestety bardzo, bardzo słabo

Nie polecam wybierania opcji z wyżywieniem. Jedzenie poniżej krytyki. Natomiast nielicząc wyżywienia pobyt znośny.

0.5/6

Alina, Poznań 10.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Opinia dotyczy głównie rezydenta oraz wyżywienia ale i też hotelu całościowo

Pogoda super woda super Pan rezydent do wymiany. Wcale nie zainteresował się naszym przybyciem do hotelu. On myśli że jest jedynym właścicielem któremu wszystko wolno a my szara masa mamy się do niego dostosować. Jak stwierdził to gówno mu mogę zrobić bo jest już emerytem który tylko może się porozumieć w języku greckim - pyszałek i zarozumialec ignorant ludzi którzy przyjechali odpocząć a nie martwić się jakimś ignorantem który myśli że mu wszystko wolno. Nie interesował się niczym nawet jedzeniem na stołówce już nie wspomnę że nie było go pierwszego dnia nie wiedzieliśmy gdzie się mamy udać i z kim porozmawiać co gdzie i jak. Jedzenie pod psem ludzie potruli się. Mąż mój bardzo to wszytko źle przeżył jest odpornym i zdrowym człowiekiem martwił się o mnie bo to ja jestem chora ale mnie się udało a on zachorował dopiero teraz jest już trochę lepiej.. Wykupioną wycieczkę do Knosos szlak trafił bo oprócz niego to jeszcze inni mieli torsje i biegunkę. Brak lodówek przy tej temeraturze oraz monotonne i stare jedzenie to głównie przyczyna zatrucia. Jestem ciekawa kto wróci mi za wycieczkę tylko ja sama poniąsę koszty. Proszę o pilne wycofanie tego Pana Rezydenta on się nie nadaje żeby zajmować się jaką kolwiek inprezą. Jeże chodzi o hotel to naszczęście trafiłam do wyremontowanej częśći w tej w której przyszło spędzić czas do 15 godziny ubikacje to żenada i szok brudu niechlujstwa i nie wspomnę czego jeszcze wstyd opiywać proszę sprawdzić. Taka Firma jak Rainbow powinna się wstydzić za brak odpowiednich czynników sprawdzających i koordynujących hotel, stołówkę i sanitariaty. Jeżeli mogę doradzić to ludzie doglądnijcie i sprawdzcie zanim wyślecie tam następne osoby. Byłam już nie raz w systemie inkluziw i takiego czegoś to nie widziałam.

0.5/6

Wiesława, Łódź 12.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

Sympatyczne robale.

W dniach od 14 do 21 październiak byłam z córka w tym hotelu w pokoju 583. Z naszych imion i nazwisk wykikało że ne jestesmy małżeństwem a przygotowano nam jedno łóżko dwuosobowe. Pokój był brudny stare pajęczyny z muchami w rogach ścian i pod stolikami i nad łóżkiem. W łazięce i pod prysznicem bardzo brudno. Przez siedem nocy spałam na piasku z plaży który sypał sie z koca który był w pokoju także bardzo brudny. Po pokoju chodziły wielkie robale które musiałam zwalczać sama a pani sprzatająca nie raczyła ich nawet sprzątnąć. Nie mogłam tez się doprosić zmiany ręczników po pieciu dniach pani raczyła nam je zmienic ale nie bardzo nadawały się do użytku gdyż były tak cienkie że niemal przezroczyste. Zgłaszałam te sptawy rezydentowi i na recepcje ale nikt nie był tym zainteresowany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem