Opinie klientów o Artemis

3.6 /6
47 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.3
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
4.3
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Hubert, Białystok 06.08.2019

Jak jeden człowiek z obsługi może popsuć wypoczynek

Hotelik kameralny i schludny - to na plus. I właściwie nie wiem co jeszcze na plus - jak coś w trakcie pisania mi przyjedzie do głowy, na pewno wspomnę :) No teraz reszta: jedzenie bardzo monotonne (szczególnie śniadania - codziennie dosłownie to samo!) Brak kuchni - wszystkie serwowane potrawy pochodziły z cateringu. Przy okazji posiłków mogę przejść do tytułowego człowieka z obsługi - bodajże manager sali (tak się przynajmniej zachowywał) dość chłodno traktuje gości, sprawia wrażenie, jakby obserwował wszystkich, kto ile je, a już w sytuacji drinków bije wszelkie rekordy prób oszczędzania na gościach. Na oczach gości każe obsłudze oszczędzać alkohol w drinkach, godzin "otwarcia" dystrybutorów z winem i piwem przestrzega skrupulatnie do tego stopnia, że potrafi je zasłonić prześcieradłem (naprawdę!) nawet przed wyznaczonym przez hotel obowiązującym czasem all inclusive. Bar nie służy do robienia drinków - tam można co najwyżej otrzymać "wkładkę" - resztę sobie samemu trzeba skomponować przy dystrybutorze z napojami (gdzie sok pomarańczowy nawet nie stał obok napoju caprio ;) Te cztery gwiazdki hotelu Artemis są mocno na wyrost - hotel ma potencjał i na pewno wymiana czynnika ludzkiego zdziałałaby tam cuda, jednak na ten moment to był najsłabszy punkt naszych wczasów w Grecji.

2.0/6

Paula 04.10.2019

Dramat nie polecam!

Pan który patrzy się kto ile nałożył na talerz. Wiecznie niezadowolony. Niemiła obsługa.

2.0/6

PRZEMYSLAW 27.07.2019

Miały to być wymarzone wakacje...

...ale: 1. POKÓJ dwuosobowy- sprzątany codziennie, ale: mały, brak jakichkolwiek szafek na wypakowanie ubrań, w szafie jedynie 4 wieszaki , łazienka bardzo mała, drzwi do łazienki otwierane do wewnątrz- żeby je zamknąć trzeba wejść do kabiny prysznicowej, kabina - niekompletna w akcesoria montażowe, należy mocno uważać, żeby jej nie uszkodzić, na środku posadzki pokoju plamy niedające się wyczyścić, kapiąca woda niewiadomego pochodzenia na środku łazienki; balkon - około 1m2 , na środku balkonu kapiąca woda z klimatyzacji zbierająca się na posadzce ze względu na niedziałający odpływ wody. 2. WYŻYWIENIE - na pierwsze wrażenie ok, ale: dania główne podawane letnie, często zimne , monotonne, ociekające tłuszczem, pozostałości jedzenia wykorzystywane przy kolejnych posiłkach ( np. rybę z obiadu dawało się wyczuć w sałatce podawanej na kolację, szynkę ze śniadania w sosie mięsnym na obiedzie, a omlet śniadaniowy stanowił zbieraninę wszystkiego, co w bufecie dało się zauważyć poprzedniego dnia), brak regionalnych potraw (oprócz powtarzającej się fety i past). 3. HOTEL + BASEN - Pierwsze wrażenie przy dojeździe do hotelu dobre. Hotel kameralny, co pozwala na łatwe nawiązanie kontaktów z pozostałymi wczasowiczami. Recepcja , bar oraz jadalnia dają pozytywne odczucia - kameralnie, przyjemnie. Dziedziniec wewnętrzny z basenem znacznie gorzej. Basen bardzo mały, nie wyglądał estetycznie (ptasie odchody w pobliżu basenu nie były sprzątnięte przez 3 dni). Tylko 6 leżaków dla możliwych około 70 gości. Bieżące sprzątanie części wspólnych hotelu pozostawia też wiele do życzenia. Szyby w klatkach schodowych bardzo brudne. Toalety ogólnodostępne brudne i śmierdzące (zdechła mucha na pisuarze niesprzątnięta przez cały okres pobytu). 4. ALL INCLUSIVE napoje: dystrybutory dostępne w godzinach 10.00-22.00 z winem, piwem i napojami bezalkoholowymi, wino - dobre, bez zastrzeżeń, piwo smaczne - raczej niskoprocentowe, napoje (nie mylić z sokami) słabej jakości, cola straszna, kawa - z "ekspresu" ogólnodostępnego, ale leciała rozpuszczalna (prawdziwa parzona - za dopłatą), pozostałe alkohole w pakiecie all inclusive tj. wódka, ouzo, gin, brandy (whisky za dopłatą) - wszytko 20% alk. - podawane w barze z samym lodem, goście sami mieszają alkohole z napojami dostępnymi w dystrybutorach, które są BRUDNE! (ekspres i nalewak do piwa wołały o pomstę do nieba od pierwszego do ostatniego dnia). 5. OBSŁUGA HOTELOWA: typowa obsługa - nie gospodarze obiektu. Pracownicy co do minuty przestrzegają godzin posiłków. Bar w opcji all inclusive dostępny jest do godziny 22.00 i ani minuty dłużej. Goście hotelowi wypraszani są przez obsługę z części ogólnodostępnej obiektu po godzinie 23.00 od której to rozpoczyna się cisza nocna, która w Artemisie jest świętością. Obsługa dba o to, by nie zabrakło w bufecie jedzenia, choć mogliby to robić w sposób dużo dyskretniejszy. Może przeszkadzać nieustanne krzątanie się pomiędzy stolikami starszego pana ubranego w koszulę flanelową, choć według nas - wzbudza on sympatię: mówi "dziękuję bardzo" we wszystkich językach świata :) Menager stanowczy i nieskłonny do kompromisów. Nie potrafi przyznać, że w hotelu są niedoskonałości, za które płacą goście, nie uznaje słowa "przepraszam". 6. REZYDENT : a raczej połączenie służby informacyjnej z niedoświadczonym handlowcem , którego dodatkowym atutem jest komunikatywna znajomość języków obcych. Wykazał się jedynie wskazaniem numeru autobusu, do którego należy wsiąść po wyjściu z lotniska (nawet dojechanie z klientem do miejsca zakwaterowania było ponad jego siły) oraz sprzedanie, jak największej ilości wycieczek fakultatywnych (na tym polegały wspólne spotkania w hotelu). Minimalistyczne podejście do obowiązków, brak czasu, brak poczucia odpowiedzialności za zadowolenie klienta, brak asertywności w kontaktach z obsługą hotelową - szczególnie z managerem. 7. POŁOŻENIE I OKOLICA Hotel położony w centrum Hersonissos, bardzo blisko plaży ok. 50 metrów (bardziej żwirowej niż piaskowej , nie jak widnieje w katalogu), dobre miejsce "startowe" do zwiedzenia miasta, spaceru po głównej promenadzie oraz do pobliskich terenów wiejskich. Blisko do przystanku autobusowego, hipermarketu, czy poczty (kilka minut spacerem).

2.0/6

hubbuh 02.08.2019

Okropny manager i słabe jedzenie

Pokój na pewno czysty - to na plus. W szafach półek brak. Jedzenie raczej średnie, najgorsze śniadania: codziennie dosłownie to samo! I to tylko kilka rzeczy do wyboru. Jeżeli chodzi o jedzenie, to zacznijmy od tego, że hotel nie ma kuchni, tylko to jakiś catering dziwny jest. Obiady i kolacje też do frykasów nie należały. I tu przechodzimy do pana managera - starszy pan, podobny nieco od Gargamela :) Cały czas obserwuje gości, jakby mu nie pasowało to, że w ogóle tam jedzą (bo na pewno nie po to, żeby zapytać, czy jedzenie dobre albo coś takiego). Bardzo niesympatyczny typ, który na pewno nie powinien pracować w takim zawodzie. Bez żadnych oporów starał się także od początku pobytu naszego turnusu ograniczać all inclusive w kwestii drinków - wręcz pokazywał kelnerce, żeby polewała jak najmniej alko do drinków. Nawet minuta po czasie (w sensie po 22:00) powodowała, że nic z baru ani z dystrybutora na wino i piwo się nie dostanie (wtedy kładł na te dystrybutory prześcieradło - naprawdę! :)) Ogólnie można by o tym wiele pisać - po prostu tragedia. Ogólnie taki jeden człowiek potrafi obrzydzić tak pięknie zapowiadające się wczasy. Basen raczej symboliczny, leżaków chyba sześć (na tyle osób, to stanowczo za mało). Miejscowość jest po prostu... brzydka. Żeby nie było - plaże piękne, woda czysta, ciepła i i lazurowa, widoki piękne (z plaży - na góry). Ale w samym Hersonissos ładnej architektury czy klimatycznych uliczek się nie znajdzie - trzeba poszukać w okolicznych miejscowościach. No i jeżeli ktoś bierze ten hotel z Rainbow - to pani Paulina - tamtejsza rezydentka - nie za wiele pomoże w kontaktach z obsługą, będąc raczej po ich stronie w jakiejkolwiek sytuacji. Mówi się, że nigdy nie mów nigdy, ale ja na pewno nigdy tam nie wrócę :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem