Opinie klientów o Gran Caribe Sun Beach

3.7 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Maria 30.11.2019

Wyjazd udany ale hotel.koszmarny.

Sam wyjazd uważam za udany i absolutnie go nie żałuje, to co zależało od Rainbow było bardzo dobrze wykonane. Rezydentka fantastyczna, okolica i plaża przecudowne, wyjazd do Hawany również, natomiast najgorsze co mnie spotkało to hotel. Nie jestem bardzo wymagającą osobą, ale ten hotel nie nadaje się dla nikogo. W pokojach grzyb, rdza, do restauracji nikt nie jest wpuszczany na czas. Odmawiają wejścia ponieważ niby nie ma stolików, A są tylko pracownikom nie chce jej się ich nakryć!! Jedzenie okropne, nic do wyboru. Dzieci nie miałyby co jeść. Rzekoma restauracja A La Carte to tak naprawdę stołówka gdzie serwowane są kleik ryżowy i pizza z keczupem zamiast sosu pomidorowego na slodkim ciesviecie tworząca słodki pseudopizzowy produkt - okropne. Wszędzie woda kranówa, z inną flora bakteryjną co odbiło się na żołądkach całego turnusu. Woda butelkowana jest wynoszona przez pracowników pod ladą ( informacja sprawdzona, zaobserwowana). Pracownicy nie zrobią nic zanim nie dostaną pieniędzy od turystów, taki Tip in advance, dla innych łapówka :) Problem z wymianą ręczników na świeże... Generalnie hotel poniżej wszelkiego poziomu, brud syf I co najgorsze okropny roszczeniowy leniwy personel, który zresztą traktował Polaków jak Rosjan to znaczy zwracał się do nas po rosyjsku dodatkowo psując wrażenie z wyjazdu.

4.0/6

ANDRZEJ, Świdnica 02.06.2019

Hotel po objeździe

Hotel z epoki wczesny Gierek. Starają się, ale na pobyt po intensywnym zwiedzaniu przydałby się lepszy, tym bardziej, że podczas zwiedzania hotele były lepsze. Gdyby chociaż standard z objazdu, zwłaszcza posiłków... W barach dziwne obyczaje jedni dostaną lokalne napitki typu Brendy, a następnie nie, po uważaniu ...

4.0/6

Grzegorz, POZNAŃ 16.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Prawdziwa Kuba

Hotel iście przesycony kubańską duszą i klimatem wyspy. Nie dla pseudo- podrózników, którzy szukają przygód w luksusach 5- gwiazdkowych hoteli oraz kręcą nosem na wszystko. Ekonomiczny, adekwatny do ceny, personel serdeczny i bardzo pomocny. Za to świetna baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Wybrałem się z lokalnym biurem ( vide agent w hotelu rezydujący przed restauracją) do Hawany i Trinidadu. Trynidad bez zarzutu. jednak proponuję ewentualnie prześledzić z agentem kubańskiego biura podróży całą trasę wycieczek, jak i wypytać o wszystkie detale aby nie było żadnych niespodzianek. Tani wypad na nurkowanie do Coral Beach i groty Saturna, polecam! Oferują także sam transfer do Hawany. Rezydentka Ola przesympatycna profesjonalistka, I tu pozdrawiam bardzo serdecznie :). Jedzenie ok. Niesamowita plaża na załączonych obrazkach...

4.0/6

Anna 01.12.2019

Skromny hotel w centrum

Rezerwując pobyt w tym hotelu wiedziałam na co się piszę. To co zastałam na miejscu było mniej więcej zgodne z opisem w poprzednich opiniach. Dlatego nie byłam szczególnie rozczarowana. Hotel położony jest w centrum Varadero, co jest jego największym atutem. Jest położony w suchej okolicy, daleko od bagien i namorzynów w dalszej części półwyspu. W trakcie mojego pobytu nie było żadnych komarów ani zapachu siarkowodoru, który był obecny w takcie zwiedzania dalszej części półwyspu. Przejście na pobliską ładną plażę hotelową przez ulicę - jest przejście dla pieszych. W pobliżu duży bazar w bardzo ładnymi pamiątkami, w głąb miasta są także stragany z ładnymi rzeczami. Blisko hotelu przystanek autobusu turystycznego- za 5 cuków/osobę można jeździć po półwyspie cały dzień. Hotel skromny, stary, z 7. piętra widok na morze. Pokój bez balkonu. Dojazd windą, która czasami nie działała. W pokoju telewizor i łazienka. Okresowe niskie ciśnienie wody. Toaleta z samą muszlą bez deski klozetowej za to z działającą spłuczką. W wannie kran oraz wysoko przymocowana na stałe słuchawka. Pościel czysta. Łóżka duże, wygodne. Codziennie zmieniane czyste ręczniki średniej wielkości w ilości 1 sztuka na osobę. Na klatce schodowej brak oświetlenia. Obsługa w hotelu miła. Panie w recepcji mówiące po angielsku. Drobne upominki - mydełka, szamponiki, długopisy potrafiły zdziałać cuda. W barze naprzeciwko recepcji można za darmo otrzymać wodę pitną. Ważne, aby na posiłki w ogólnej restauracji pojawić się jak najwcześniej po potem brakuje stolików ze sztućcami oraz jedzenia. Jedzenie zależnie od dnia - czasem smaczne, czasem trochę skwaśniałe. Serwowano również produkty tradycyjnej kuchni kubańskiej. W każdym razie jedzenie szybko się kończyło. Ogólnie w innych miejscach, które zwiedzałam w restauracjach nie było dużo lepsze - kuchnia kubańska jest raczej mdła. W barach serwowane podstawowe drinki, ale dobre. Naprzeciwko hotelu jest bar, w którym za 3-4 cuki były drinki bardziej wyszukane i też dobre. Przez cały pobyt nie miałam żadnego zatrucia pokarmowego - możliwe, że przez profilaktykę alkoholową:) W hotelu jest kantor z korzystnym kursem. W trakcie pobytu byłam na dwóch fakultetach z Rainbowem - Havana oraz Cienfuegos i Trinidad - obie wycieczki polecam, chociaż ta druga jest dość wyczerpująca. Pilotem była Pani Madzia, która w mojej ocenie bardzo dobrze wywiązała się z zadania, odbierała nas także z lotniska - transfer przebiegał bardzo sprawnie. Z hotelu wykupiłam wycieczkę Matanzas - jaskinie Bellamar, którą polecam. Dodatkowo warto zobaczyć rezerwat Varaicacos na końcu półwyspu. Niestety na udanych wakacjach cieniem kładzie się wylot. Rezydentka obecna, ale mało aktywna. Mimo wykupionych miejsc w samolocie na lotnisku chciano nam przydzielić inne miejsca, dopiero po okazaniu umowy udało się uzyskać wykupione miejsca, bo jeszcze były niezajęte. Z rozmów z innymi uczestnikami wiem, że wiele osób nie otrzymało zarezerwowanych miejsc. A czasu na rozmowy było sporo, ponieważ wylot był opóźniony o około 3 godziny z przyczyn technicznych. Obsługa kubańska również średnio fatygowała się do udzielania informacji. No ale w końcu na Kubie czego nie ma to nie ma, ale za to wszyscy mają dużo czasu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem