Opinie klientów o Gran Caribe Sun Beach

3.7 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Joanna, Warszawa 26.04.2014

2 dni w VARADERO

zabrakło pogody-padało i było zimno,popsuły się nastroje po super objezdzie

3.0/6

Monika, Warszawa 02.02.2020

Udany wyjazd styczeń 2020

Transport bez zastrzeżeń. Hotel - 3* Kuba. Można było się spodziewać standardu ,,podstawowego,,. Czystość dobra, ręczniki w pokoju małe, można wziąć basenowe i w ten sposób miec duże kąpielowe w pokoju. Pokoje można zamienić bez problemu, z głośnego , ( okno na wieczorne animacje) na cichy w innej części. Restauracja, jeśli czegoś brakuje wystarczy zwrócić się do obsługi, i po jakimś czasie będzie , ( czasu Kubańskiego oczywiście) 😀. Bar dzienny z napojami bardzo ok, ale jeszcze lepszy wieczorny przy wyjściu, popołudniowe przekąski i wieczorem napoje, bardzo ok. Basen jest, nie korzystam więc nie wiem czy fajny. Plaża i bar na plaży super. Trochę zawiodła rezydentka, zero informacji o okolicy, o Kubie, o czymkolwiek innym niż wycieczki z biura. A na koniec zapomniała o 2 osobach, i gdyby nie Nasza bystrość że ich brakuje, zostali by w hotelu, bo nie było ich na liście - transfer na lotnisko. Wyjazd udany. Kuba piękna. Hotel ma dobrą lokalizację dla lubiących chodzić swoimi drogami. W centrum, do dworca 700 metrów. Na plażę przez ulicę. Do wypożyczalni Moto 500 metrów, jak i do banku.

3.0/6

Maria, Gliwice 11.08.2019

Hotel Sun Beach - NIE!!!

To, że hotel jest stary nie tłumaczy tego, że jest zaniedbany, brudny, ściany i sufity z odpadającym tynkiem, okna i drzwi szklane niemyte od lat . Podłogi co rano przez panie sprzątające mazane jedną ścierką przez cały korytarz, a leżące paprochy były przy tym rozgarniane na boki . W stołówce obrusy brudne, poplamione, nie zmieniane, jedzenie monotonne(np. przez 3 dni była ta sama zupa), nieestetycznie na niedomytych tacach podane. Klima w pokoju stara, głośna, lejąca się na balkon, na który lepiej nie wychodzić było, żeby się nie pośliznąć i wywrócić. Winda w jednym budynku (7 pięter) nie działająca, jak mówiono od dłuższego czasu. Woda w basenie mętna. Uważam, że Rainbow nie powinien oferować takiego hotelu. W swoim opisie wspomina, że jest to hotel skromny, ale to nie znaczy, że może być brudny, z kiepskim jedzeniem i nienaprawianymi usterkami. Ktoś może powiedzieć, że to przecież Kuba i nie ma co się dziwić, ale ja byłam na wycieczce objazdowej po całej Kubie i wiem, że może dobrze, hotele czyste, jedzenie smaczne.

3.0/6

Michalina, --- 13.01.2019

GRAN CARIBE

Hotel dla bardzo mało wymagających gości bardziej jako baza wypadowa do zwiedzenia wyspy bo Kube bez wątpienia warto zobaczyc jedzenie jak dla mnie tragedia zimne brudne kieliszki talerze brak sztućcy pokoje niby sprzatane codzienne ale stęchlizne czuc wszedzie zato plaza przy hotelu przepiekna czuściutka i to rekompensuje wszystko
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem