Opinie klientów o Melia Las Antillas

5.1 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ewa 20.02.2024

pobyt luty 2024

Wyjazd 15 dniowy w tym połowa to objazd i druga część pobyt w hotelu. Kuba nieco mnie rozczarowała, przede wszystkim pogodą. Pomimo suchej pory roku to 3 dni były deszczowe. Sugeruje zabranie kurtki przeciwdeszczowej której ja niestety nie miałam. Przez cały czas wiał też wiatr który był przyjemny w ciepłe dni ale uciążliwy gdy padało. Ogólne wrażenia pozytywne choć Kubańczycy nie posiadający niczego próbują żyć. Braki w sklepach oraz system polityczny utrudniają to życie. W hotelu mam wrażenie że czystość nie jest ważna bo zmiany ręczników z używanych na używane. W opisie pokoju jest czajnik i zestaw do herbaty ale nie było. Odpowiedź brzmiała że herbata jest w restauracji. Płynąca przez ogród rzeka jest zaniedbana i brzydko pachnie. Jedzenie jest ale o każdej porze jego przygotowanie ma wiele do życzenia ( twarde). Wszystkie te niedoskonałości rekompensuje piękna plaża i cudowna woda w oceanie.

3.5/6

Ania 29.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

7-dniowy pobyt po wyciecze objazdowej

Wybierając ten hotel łudziłam się, że dopłacając w zamian otrzymam lepszy standard, ale zapomniałam, że to jednak Kuba. Bo w tym miejscu na świecie, to chyba nie ważne ile dopłacisz, standard będzie mniej więcej podobny. Po dwukrotnej zmianie pokoju, trafiłam na ten właściwy, a przynajmniej tak myślałam ;) Jednej nocy spadła mi woda z klimatyzacji w łazience, ale na obsłudze zbyt wielkiego wrażenia to nie zrobiło - chyba to po prostu dla nich normalne. Mimo iż, pokoje były fatalne, łazienki jeszcze gorsze, to sam hotel w sobie wywarł w miarę dobre wrażenie. Dobre jedzenie, duży wybór alkoholi (drinki to co prawda lekko zabarwione pół szklanki rumu z lodem, ale polecam czekoladową tequilę w ramach all inclusive). Urzekł mnie bogaty program animacyjny, świetne położenie hotelu, wspaniały ogród oraz piękna plaża. Obsługa bardzo sympatyczna - każdy problem, mimo wszystko starała się rozwiązać. Hotel spełnił oczekiwania również swoim charakterem - tylko dla dorosłych, mimo iż przepełniony był gośćmi rosyjskiego pochodzenia.

3.0/6

A.M 10.12.2023

Mieszane odczucia

Nasze wrażenia co do hotelu są mieszane. Na stronie rainbow hotel w opisie ma słynąć z dobrej kuchni a to był niestety najsłabszy punkt pobytu w tym hotelu. Słabiutko z tym jedzenie, człowiek niby wiedział ze to Kuba i może być różnie ale brakowało owoców, warzyw, i ryb .Codziennie kurczak, wołowina ale niejadalna bo twarda jak podeszwa, wątróbka., Hotel ma już lata świetności za sobą i nie jest w żaden sposób doinwestowany. Przed pandemia było ponoć o wiele lepiej, teraz to lekka porażka. Pokój ok, czysty, sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane, nie czuć stęchlizny. Ludzie ok, plaża ładna , szeroka , czysta ale nie jest to plaza karaibska z palmami ,taki trochę Bałtyk tylko kolor wody ładniejszy. Nie zakochaliśmy się w Kubie, niestety.

3.0/6

Arek 08.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Poniżej oczekiwań

Czas świetności hotelu to dawna historia. Dzisiaj - ani obiekt, ani menu nie zasługują na 4 gwiazdki. Jedynie obsługa zawsze miła i uczynna. Niedostatki w restauracjach i barach nadrabia jedynie ogród z atrakcjami typu rekiny czy kolibry.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem