Opinie klientów o Agador Caribbean Village

4.8 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.5
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Anna, Wągrowiec 02.10.2019

Pobyt Agador

Ośrodek bardzo ładny Brak vif tylko po bieganiu po miejscach 2 gdzie czasami można było go znaleść

3.0/6

Justyna 13.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel Agador Caribbean Village

Dostalismy pokoje bez klimy mimo ze w umowie byla ona zapewniona. Jedzenie monotonne, animacje fajne. Rezydent niepomocny.

3.0/6

Mateusz, Stargard Szczeciński 31.08.2014

Nie polecam, ale nie było źle.

Ogólnie hotel fajny, gdyby nie brak zaangażowania obsługi, każdy pracownik bardziej sobie dorabia i obsługuje od niechcenia, chyba że jest się francuzem, brytyjczykiem lub arabem. O 6:00 WSZYSTKIE LEŻAKI JUŻ ZAJĘTE, choć mało kto z nich korzysta, za niektóre leżaki trzeba zapłacić panu leżakowemu, strasznie denerwujące.

3.0/6

Lublin 31.07.2014

Wakacje hotel Agador

Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć. 1.W miniparku ze sklepikami po bokach grasują karaluchy wielkości mojego palca wskazującego, a mam 180 cm wzrostu. Mojej dziewczynie gdy wracaliśmy do pokoju na głowę spadł jeden z nich :(. 2.Jeżeli chcą Państwo czystą pościel polecam wziąć parę dodatkowych dirhamów dla obsługi. Podobnie ma się sytuacja z barem, bez opłaty nie ma miłej obsługi i oczywiście na końcu kolejki. 3. Pokój jaki dostaliśmy to wehikuł czasu do lat PRL-u. Zapach stęchlizny, stare meble, pościel w kolorze kremowym, dobrze że w wc i łazience były kafelki. O klimatyzacji proszę zapomnieć. 4.Na leżaki trzeba czyhać od 5.00 rano lub płacić obsłudze za rozkładanie ręczników. Ogólnie na leżakach leżą ręczniki, które puszczają korzenie, na których nikt nie leży całe dnie. Ogólnie za tą cenę jaką zapłaciliśmy i ze świadomością jakie są standardy hoteli w Afryce, jesteśmy niezadowoleni z hotelu. Nie wiem czy to nieszczęśliwy traf ale jeśli płacę ciężko zarobione pieniądze, nie chcę liczyć na łud szczęścia. Poznany na miejscu kolega w hotelu o tej samej kategorii nie miał takich problemów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem