Opinie klientów o Agador Caribbean Village

4.8 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.5
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Robert, Krosno 05.08.2019

Rozczarowana

Czasy świetności tego hotelu dawno minęły. Wszystko bardzo przeciętne, poza animatorami.

3.0/6

Maciej, Toruń 12.08.2019

Agador

ocena dostateczna to maksimum co można wystawić w skali 6 - punktowej ocenie!

3.0/6

Katarzyna, Łódź 22.10.2017
Termin pobytu: październik 2017

Szczerze odradzam , nawet przy niewielkich wymaganiach pozostawia wiele do życzenia

2.5/6

MARTA, okolice Warszawy 26.08.2019

niestety nie polecam

To co mogę powiedzieć dobrego o tym miejscu to, że napoje są nalewane z butelek, personel, zwłaszcza sprzątaczki bardzo się starają, baseny są urozmaicone no i woda z dystrybutorów, a od 19.00 do północy rozdają butelkowaną przy recepcji. Niestety w hotelu potrzebny generalny remont, warunki w pokojach nie zasługują na 3*, łóżko piętrowe - strach spać, pościel sprana w kolorze brudnej poszarzałej bieli, w łazience brak wentylacji, a wieszak na ręczniki tylko na starych odrapanych drewnianych drzwiach. W naszym pokoju odpadała wiecznie klamka wewnętrzna, nie da się jej naprawić, bo widać, że próby podejmowane były wielokrotnie. Jedzenie bardzo monotonne, mały wybór np. jeśli chodzi o owoce, to do posiłku podawany jest jeden rodzaj, max. dwa np. same melony albo same pomarańcze, czasem z jabłkami, banany widziałam tylko raz i szybko znikały. Do frytek czy mięsa kolejka na 15-20 minut czekania, mały wybór, makaron zawsze rozgotowany, wszystko bez smaku, jakby gotowane bez soli, można powiedzieć zdrowiej. Na śniadanie do wyboru tylko jajka, omlet czy naleśniki, wędliny czy sera żółtego brak wyboru, ser biały z kminkiem. Na stołówce do wszystkiego można się przykleić, często brakuje filiżanek czy kieliszków, łyżeczki tylko plastikowe. Sprzątanie resztek ze stolików na podłogę suchą ścierką, stoliki nawet nie przemywane. Alkohole nalewane z butelek do plastikowych kubeczków takich jak od mycia zębów, brak jakiejkolwiek karty z drinkami, co poprosisz to dostaniesz gin z tonikiem, whisky z colą, nawet martini, ale wszystko bez szału. Po dwóch tygodniach od powrotu nasze przewody pokarmowe nadal nie doszły do siebie. Animatorzy przemęczeni, ożywali dopiero wieczorami, niestety wszystko przygotowane pod Francuzów, nie znają nawet języka angielskiego. Poza hotelem na mieście straszny brud, wielbłądy wszechobecne zostawiające za sobą bobki nawet na plaży, bezpańskie psy leżące pod leżakami, pety i papierki po słodyczach leżące dosłownie wszędzie. Woda w oceanie śmierdziała zdechłymi rybami, a dzieci dostały od razu wysypki na skórze. Nas ani Maroko, ani hotel nie urzekły mimo, że uważam, że nie jesteśmy rodziną bardzo wymagającą. Byliśmy dwa razy na Wyspach Kanaryjskich i kilka razy w Grecji, niestety również w hotelach 3* i poziom był zdecydowanie wyższy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem