Opinie klientów o Agador Caribbean Village

4.8 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.5
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Jaroslaw Adam, Piotrków Trybunalski 27.08.2014

hotel masakra

nie polecam. stary, śmierdzący stęchlizną hotel. jedzenie słabe i mało wyboru. na plus ilość basenów, duży teren hotelu i dużo zieleni. najgorszy hotel w jakim byliśmy (2+1).

2.0/6

DM 03.08.2019

Niezbyt kolorowo!

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu i postanowiliśmy się podzielić z Państwem wrażeniami. Pozwolimy sobie podzielić "recenzje" na kilka punktów dla przejrzystości. I. WYŻYWIENIE: to był dramat i jedno wielkie nieporozumienie. Śniadania - wydawane od 6:30 do 10:30, generalnie brakuje absolutnie wszystkiego (niezależnie od godziny): plastry sera wydawane "z ręki", kilometrowe kolejki do 2 stanowisk (jajek sadzonych/omletów i naleśników), totalny chaos i bałagan. Restauracja - mimo sporych rozmiarów nie jest w stanie obsłużyć gości w pełni sezonu turystycznego. LUNCH, OBIADOKOLACJA - kilka stanowisk z daniami marokańskimi, makaronem i frytkami. Nic nadzwyczajnego. SNACKBAR - totalny bałagan, działający od 14:30-16:00 - niejednokrotnie podczas pobytu zamykany o 15:00 z informacja od obsługi hotelu TODAY FINISH. Bez komentarza. POKÓJ - generalnie skromnie urządzony, stare wyposażenie, dość wysłużone, ale przespać się można. BASENY - 4 baseny, niedostateczna liczba leżaków, parasoli oczywiście standardowa rezerwacja ręcznikami od bladego świtu, pomimo zakazu - ale kto by tam czytał. Plaża - 5 minut spacerem od hotelu, wydzielona, brak odpowiedniej liczby leżaków i parasoli, z namiotem aspirującym do nazwy BEACHBAR - wygląda to komicznie. ANIMACJE - jeśli ktoś lubi - od bladego świtu do północy: aqua aerobic, gym, joga, dance, dart, basketball, volleyball, animacje dla dzieci. Teatr w hotelu z animacjami o 22:00 - godny. USLUGI DODATKOWE: to jest najlepsze - wszystko jest ale nie działa. Można zapisać się do restauracji ala carte, ale gdy już przychodzi się do specjalnej budki, w której ma to nastąpić, z reguły wszystkie miejsce we wszystkich restauracjach są zajęte (18:30 i 20:30), internet na terenie hotelu jest - ale w zasadzie go nie ma, bo niezależnie od podłączenia do którejkolwiek otwartej sieci otrzymujecie komunikat: Połączono, brak internetu. Suszarka do włosów w pokoju jest, ale w zasadzie to jej nie ma, bo trzeba udać się do tej samej specjalnej budki, uiścić depozyt oraz opłatę za każdy dzień wypożyczenia. Klimatyzacja jest, ale w zasadzie to jej nie ma bo może ją uruchamiać pilotem jedynie pokojówka. Można by tak wymieniać bez końca. Bareja to mało! REZYDENT RAINBOW: Panie są bardzo sympatyczne, ale nie do końca profesjonalne. Panie nie potrafiły udzielić informacji jak będzie wyglądał ostatni dzień pobytu, czy odetną Nam opaski, czy będziemy mogli korzystać z infrastruktury hotelu do końca pobytu. Na pytanie jak to będzie wyglądało otrzymaliśmy odpowiedz, że "tu w recepcji to będą wiedzieli co z Wami zrobić" . Dzień przed wylotem nie była znana godzina podstawienia autokaru. W dniu wyjazdu autokar umówiony na 22:30 spóźnił się 35 min, bez żadnej informacji ze strony rezydentów. Przesada.

2.0/6

Martyna, Poznań 28.08.2019

Dlaczego warto wybrać inny hotel

Jeżeli zastanawiacie się nad tym hotelem to odradzam. W krajach arabskich tylko 4* i więcej, o czym przekonaliśmy się dopiero na miejscu. Hotel zdecydowanie wymaga remontu i modernizacji, tragedii nie ma ale pięknie też nie jest. Pokoje są małe i niezbyt ładne, szafa to wnęka w ścianie a meble są pomalowane czarną olejną farbą. Niestety opinie na temat jedzenia, które krążą, też się sprawdziły. Jest ono dość monotonne, mało warzyw i owoców, obiady w zasadzie wciąż te same, a na kolację mamy znów dania obiadowe. Jeśli lubicie lekkie, zdrowe jedzenie to go tu nie znajdziecie. W all inclusive oferta alkoholi też wąska. Jest to duży ośrodek więc i ludzi mnóstwo. Daje się to odczuć zwłaszcza podczas posiłków, gdy restauracja jest przepełniona i brakuje czystych talerz i sztućcy, a stolik się lepi. Restauracje tematyczne też są słabe, raczej wariacje na temat niż prawdziwe dania azjatyckie czy steki. Do plaży daleko nie jest ale wszechobecny jest tam zapach wielbłądziej kupy. Na terenie są cztery baseny, co ratuje sytuację. Blisko jest też do promenady i miejsc handlowych. I to chyba jedyne pozytywne aspekty. A, i wszędzie jest pełno kotów.

1.5/6

Daria, Warszawa 18.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Najgorszy urlop

Tragedia. Jakość hotelu, wyżywienia, opieki (haha, dobry żart) rezydentki na masakrycznie niskim poziomie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem