Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Joanna 06.08.2019
Egzotyczne arabskie wakacje
Pobyt ogólnie oceniam jako poprawny i udany, jednak warto zaczerpnąć trochę więcej informacji przed wyjazdem nie tylko z przewodników.
3.0/6
Erwin, Tarnów 23.09.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
wypoczynek ok nie rewelacja
wszystko jest w porzadku tylko trzeba uwazac placimy za pokoj superior a recepcja probuje wcisnac stare pokoje na nie odremontowanym pietrze trzeba sie troszke z nimi nasprzeczac ze maja wyminic pokoj na ten ktory sie zaplacilo ale po wyminia pokoju wszytko juz bylo ok kazdemu proboja na poczatku wcisnac stare pokoje na nie odremontowanych pietrach ktore sa okropne pamietajcie najlpesze pokoje maja na 8 pietrze i 7 pietrze odnowione reszta bardzo slabe pokoje jedzenie nie jest rewelacja codzinnnie to samo nic przyjemnego wiec ogolnie nie zaspecyjalny hotel pod tym wzgledam da sie przezyc jakos 7 dni animacje konkretna porazka jezeli kupujesz all inclusive nie wrto alkohole lokalne sa okropne lepiej kupic sobie sniadanie nie dakleko od hotelu jest amrina i przepiekne restaracje jedzenie jest tam w pardzo przyzwoitych cenach wiec nie warto brac al inclsive napoje serwuja na all inlusive w plastikowcyh kubchac czego bardzo nie lubie z plastikowyh butelek zlezane wygazowane jezeli masz hb to z buteleczek szklanych w szklaneczkach czyli nie bierzcie all inclusiev nie warto pozdrawiam milego pobytu
2.5/6
Elżbieta, --- 08.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Hotel 4* poniżej oczekiwań
Zapłaciliśmy za pokój superior, a dostaliśmy na drugim piętrze (nr 210) w części do remontu. Ściany brudne, łazienka w opłakanym stanie, woda ciekła spod brodzika, ręczniki i pościel w kolorze mało przypominającym biel. Po interwencji zmieniono nam pokój na tym samym piętrze z czystymi ścianami i woda nie ciekła, pozostałe bez zmian. Myślę, że przy meldunku powinna być rezydentka i jako przedstawiciel biura Rainbow reagować na takie "kwiatki". Plaża oddalona od hotelu około 1km, nie oznaczona, że przynależy do tego hotelu. Trzeba się dopytywać. Pogoda również była zaskoczeniem, ponieważ przez 7 dni codziennie od godziny 12 do 17 była mgła, później zaczynało świecić piękne słońce. Miało to swoje dobre strony, bo słońce i tak opalało, a nikt nie był poparzony. Mgły utrzymywały się około 800 m od linii brzegowej, w mieście było gorąco i słonecznie. Wszystko wina Atlantyku:)
2.0/6
Jarosław, Kamień Krajeński 13.01.2019
Szału nie było
Wbrew opisowi nie ma podgrzewanych basenów, klimatyzacja nie działa ( 4 piętro, przed renowacją), jedzenie monotonne - codziennie 90% to samo. Próba upchnięcia 3 osób do małej dwójki - najwyżej dostawimy Państwu 1 łóżko do pokoju; także pomimo próśb nie dostaliśmy trzeciego ręcznika. Recepcja uparcie ignoruje wszystkie prośby.