Opinie klientów o Jaz Grand Resort Marsa Alam

5.5 /6
73 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Aleksandra, Warszawa 29.01.2016

Polecam

Dla szukających spokoju i dobrej kuchni.

5.5/6

Łukasz 11.08.2022

Doskonały wypoczynek w Marsa Alam

Razem z żoną zatrzymaliśmy się w Jaz Grand Marsa - dużym resorcie z kilkoma basenami, usytułowanym bezpośrednio przy plaży. Hotel znajduje się bardzo blisko lotniska, transfer zajmuje 5-10 minut i jest realizowany komfortowym autokarem. Przy zameldowaniu recepcjonista skanuje paszporty i umowę z Rainbow. Na stronie brakuje informacji o tym, by mieć ze sobą umowę w wersji papierowej, a taka jest wymagana w hotelu i na lotnisku przy wylocie z Egiptu. Żona przezornie wydrukowała umowę dlatego akurat mieliśmy. Na lotnisku czekał na nas pan Amunious, który był naszym rezydentem. Obawialiśmy się bariery językowej, ale pan dobrze mówi po polsku. Byliśmy jedynymi Polakami, którzy przylecieli tego dnia do Marsa Alam z Katowic i wybrali ten hotel mimo to pan Amunious następnego dnia zrobił nam spotkanie powitalne indywidualne - tylko dla naszej dwójki. Poczuliśmy się bardzo miło, doceniamy, że nie musieliśmy spacerować na spotkanie do sąsiednich hoteli (tak, jak Rainbow rozwiązuje podobne sytuacje np. na Dominikanie). Kupiliśmy u rezydenta całodniową wycieczkę do Luksoru, którą w sierpniu polecamy tylko odpornym na upały. Uwaga, nie ma terminala, nie zapłaci się kartą. Autokar był pełen polskich turystów, ale chyba nie każdy był gotów na wszystkie atrakcje i w praktyce część osób zamiast zwiedzać zostawała w autokarze. Cały czas był z nami rezydent, który pełnił rolę przewodnika. Bardzo ciekawie opowiadał, wycieczka była udana choć męcząca. Sześć godzin w autokarze w jedną, a później w drugą stronę. Po drodze jeden postój. Obowiązkowo trzeba zabrać ze sobą kilka litrów wody, nakrycie głowy i krem z filtrem. Pokój hotelowy zgodny z opisem na stronie. Wszystko działało bez zarzutu, klimatyzacja latem to złoto. W tv trzy polskie kanały. Wygodne łóżko, solidne meble. Minusem jest wyłożenie korytarza i sypialni płytkami o chropowatej powierzchni - mimo mycia podłogi pozostawały zakurzone, po pokoju nie dało się chodzić boso chcąc mieć czyste stopy. Pokoje sprzątane codziennie, pan robi finezyjne rzeźby z ręczników. Pokoje odpowiednio wyciszone, nie było żadnych hałasów przez cały pobyt mimo, że za ścianami z jednej i drugiej strony mieszkali inni goście hotelowi. Resort jest duży więc trzeba się trochę nachodzić chcąc iść do restauracji, na plażę czy na basen, wszystko to za sprawą uroczych uliczek, których projektanta poniosła ułańska fantazja. Brakuje dróg na skróty, by nie deptać przepięknych, zadbanych ogrodów. W restauracji głównej ogromny wybór dań przy każdym posiłku. Kucharze uśmiechnięci gotują na naszych oczach, a kelnerzy sprawie obsługują gości. Potrawy są zawsze świeże i kuszą wyglądem oraz zapachem. Internet hotelowy działa tylko w lobby. Wieczorami siedzą tam tłumy i wtedy sieć strasznie spowalnia, za dnia jest w porządku. W Jaz Grand jest kilka barów, w każdym z nich przemiła obsługa i pyszne napoje i drinki. W barze w basenie można dodatkowo zjeść lody i popcorn. W recepcji pracuje część osób, z którymi dogada się bez problemu i część, która nie bardzo rozumie po angielsku i czasem dogadywaliśmy się na migi. Są dwie restauracje a`la carte, obie polecamy. Taka kolacja to wyjątkowe przeżycie i obsługa na światowym poziomie, miła odmiana od codziennych kolacji w restauracji głównej. Obsługa hotelu na wielki plus. Każdy uśmiechnięty, pozdrawia i zagaduje. Nikt nie jest nachalny, nikt nie wymusza napiwków. Polecamy dawanie napiwków tym ludziom bo ciężko pracują, słabo zarabiają, a są naprawdę sympatyczni. Ekipa sprzątająca się nie obija, jak nie czyści toalet to wyciera i tak lśniącą podłogę w lobby nucąc przy tym wesołe melodie. Warto pamiętać, że na kolacje mężczyźni chodzą w długich spodniach i luźnych koszulach bądź koszulkach, kobiety podczas kolacji nie powinny być skąpo ubrane. W restauracji głównej panują podwójne standardy. Panom, którzy nie zakładają długich spodni na kolację albo wchodzą z nagim torsem obsługa nie zwraca uwagi. Żona raz weszła do restauracji na lunch w suchym kostiumie kąpielowym (zapomniała pareo) i natychmiast została wyproszona z restauracji mimo, że na plakacie zakaz krótkich spodenek jest tuż obok zakazu wchodzenia w bikini. Baseny hotelowe czyste i zadbane, wokół dużo leżaków. Niestety polskie maniery wdarły się już na salony i wszechobecnym było rezerwowanie leżaków ręcznikami. W hotelu meldują się głównie Niemcy, trochę Polaków, trochę Arabów, spotkaliśmy również turystów z Niderlandów i Czech. Oczywiście w regulaminach basenów jest zapis o zakazie rezerwacji ręczników, w praktyce nikt tego nie pilnuje. Nie trzeba biec ze wschodem słońca, ale po 9 ciężko już o dwa czy trzy wolne leżaki obok siebie. Przy basenach czuwają ratownicy. Na uwagę zasługuje super team animacyjny. Codziennie rano wita gości nad jednym z basenów radosnym tańcem. W ciągu dnia organizują stretching na matach na trawniku, ping-pong, rzutki, aquaerobik, zabawy w wodzie, water polo, taniec brzucha, krykiet, jogę na matach itp. Animatorzy zapraszają do aktywności ale nie robią tego za wszelką cenę. Znają umiar. Wieczorami pół godziny disco dla dzieci z malowaniem buziek, a później każdego dnia co innego: wieczór taneczny, fakir, akrobaci z południowej Afryki, loteria itp. Przy restauracji głównej na tarasie co wieczór muzyka na żywo. Tam jednak ludzie głównie siedzą przy stolikach i palą papierosy popijając je drinkami, czasem ktoś spróbuje zatańczyć i to na tyle. Zdecydowanie więcej dzieje się na animacjach, które odbywają się przy głównym basenie. Niedaleko hotelu znajduje się aquapark, który widać z terenu resortu. Niestety nie da się wykupić pojedynczego wejścia np. na jeden dzień by sprawdzić, czy będziemy chcieli tam wracać. Albo płacisz 40USD za osobę i wchodzisz przez cały pobyt albo nici z rozrywki. Plaża piaszczysta ale przepełniona muszelkami, warto zabrać buty do wody. W morzu przy hotelu piękna rafa. Przy brzegu już mocno zniszczona ale i tak pływają tam kolorowe rybki więc osoby niepływające i dzieci też co nieco obejrzą o ile mają maski do snurkowania. Po plaży spacerują kraby. Do głębszej części morza prowadzi molo, do którego z hotelu prowadzą strome schody. Na końcu molo metalowe schody i ratownik (a czasami nawet dwóch) pilnujący bezpieczeństwa. Możliwość nurkowania z butlą za dodatkową opłatą. Warto zabrać ze sobą płetwy i maski do snurkowania. Udało nam się zobaczyć kilkadziesiąt gatunków ryb w tym niektóre naprawdę duże, jeżowce, płaszczkę. Bliżej plaży w wodzie spotkaliśmy węża. Transfer na lotnisko sprawny i przyjemny. W hotelu znajduje się bankomat, apteka i sklepy z pamiątkami, niczego nie kupujcie bez targowania. Podsumowując: bardzo dobry wypoczynek w hotelu, sympatyczna obsługa. Warto zapisać się na kolacje a`la carte od razu po przyjeździe. Nam przypomniało się w połowie pobytu i pierwsze wolne terminy były dopiero w przeddzień wylotu. Sporo animacji, piękne lobby z darmowym Internetem. Bardzo blisko lotniska. Hotel warty uwagi i polecenia. To nasze kolejne udane wakacje z Rainbow.

5.0/6

Wioletta, Witkowo 29.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Wypoczynek

Ogólne wrażenie bardzo pozytywne ładny hotel trochę mały wybór jedzenia ale bardzo smaczne ładne baseny i plaza

5.0/6

Ula, Lublin 22.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

polecam

Hotel dla osób chcących odpocząć, bez tłumu i zgiełku, my byliśmy w połowie maja wiec bylo stosunkowo mało wczasowiczów, dużo Polaków i Holendrów, czysto i ładnie, blisko na wycieczki fakultatywne, piękna pogoda chociaż bardzo wiało, polecam :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem