Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
368 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Dariusz Mieczysław, --- 15.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Pobyt w Three Corners Equinox Beach Resort w terminie 04-11.10.2023

W terminie 04-11.10.2023 miałem okazję być z żoną oraz bratem i bratową w hotelu Three Corners Equinox Beach Resort. Niestety nasz pobyt mogę ocenić max. na 2 punkty. Uwag jest sporo, natomiast poniżej wyszczególnię tylko kilka najważniejszych: 1. Osoba, która sprzedawała nam wycieczkę, zachwalała hotel między innymi tym, że jest on po remoncie. Niestety prawda okazała się bardzo brutalna, a mianowicie hotel jest w trakcie permanentnego remontu. Odgłosy oraz widok ekip remontujących było widać przez cały dzień. Co więcej mieliśmy również możliwość słuchania odgłosów burzonych ścian w środku nocy. 2. Jeżeli chodzi o posiłki (mam na myśli dania gorące) były one raczej lekko ciepłe. Cześć dań była nie opisana i trzeba było się domyślać co się kładzie na talerz. 3. Ręczniki oraz pościel w pokoju hotelowym były niedoprane. 4. W trzecim dniu pobytu w trakcie zamykania pokoju, żonie została klamka w ręku. 5. Przez cały okres pobytu pomimo zgłaszanego problemu, personel hotelu nie był w stanie naprawić sejfu, który znajdował się w pokoju. 6. Kelnerzy niechlujnie ubrani. Na plus. 1. W opisie wycieczki mieliśmy zaznaczone, ze widok z okna będziemy mieć na ogród, a ku naszemu zaskoczeniu po przyjedzie do hotelu, okazało się, że mamy również widok na morze. 2. Uśmiechnięty i pomocny personel hotelowy

2.0/6

Piotr, Wrocław 15.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Taki sobie

Z plusów to rafka, dużo ciekawych animacji, zadbany teren wokół hotelu (ogrody + plaża). Z minusów niestety hotel. Dostaliśmy niewyciszony pokój przez co było bardzo słychać hałasy z sąsiadujących pokojów. Zamykając pokój bałem się, że klamka zostanie mi w ręce. Hotel trochę zaniedbany. Jedzenie ok, nie ma na co narzekać - takie 5/10. Najlepsze chyba były ciasta. Nie pojechałbym drugi raz, lepiej chyba dołożyć parę stówek do czegoś lepszego. Nie mam pojęcia skąd tyle dobrych opinii

1.5/6

Przemysław, Istebna 12.10.2021

Lekkie rozczarowanie

Hotel bardzo przeciętny, drugi raz nie wybrałbym go na swój pobyt. Broni się tylko smacznym jedzeniem.

1.5/6

Jakub 08.10.2019

It didn't start well. We got a room in one of the side buildings (white ones), which unfortunately had terrible rooms, was old, smelly and dirty. Nothing like the pictures from the hotel offer. Fortunately, after a short and pleasant conversation with the assistant hotel manager, the room was changed to one of the rooms in the main building which was much better. When it comes to service it is amazing how much it can vary in one hotel. On the one hand you can meet really nice waiters and on the other complete as***les. This is mainly due to the fact that young people are completely not respected in this hotel. The service is great to old Germans while young people are completely ignored and mistreated. Maybe because they do not tip? I assure you that they would tip far more than older people if they were treated well. In the dolce vita restaurant, the service ignored us because they were absorbed in servicing older Germans, it completely spoiled our first good impression of the evening and good food as well as the desire to leave a good tip. Mr. Salma from the restaurant, for example, we saw how he behaved brilliantly to older people, but maybe because of hormones, I have no idea, he drove us crazy with his behavior towards us. Other young people with whom we spoke had the same feelings. Another example of this is bars if you can call them that. Complete disregard of young people by bartenders and their rudeness. Drinks just awful. Only one bartender in the main bar turned out to be nice. I do not understand it completely, we have always tried to be super nice for service and in return in more than half of the cases we received harsh responses from the service, which, after all, we paid. The hotel itself is pretty nice, plus: very few children. Room service also very nice and cleans the rooms well everyday. Food is ok. Nice beach on which the principle that nobody will be touting you when you hang a red flag is not always respected. The reef is nice both from the beach and from the pier. In the evenings because you can't swim in the pools after sunset, and the bars are tragic, there is not much for young people to do (the animations are rather poor). That would be enough, I've never had such a bad comment about a hotel before. I do not recommend and especially do not greet Mr. Salma from the service of the main restaurant ;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem