Opinie klientów o Paryż Classique

5.4 /6
308 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.6
Transport
4.9
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Sylvi 02.08.2020

Paryż Classique

Paryż oczywiście piękny. Jednak organizacja wycieczki pozostawia dużo do życzenia. Na wjazd i pobyt na Wieży Eiffla przeznaczone były prawdziwe 3 godziny. Rainbow nie podstawił autokaru i w czasie pandemii Covid 19 uczestnicy wycieczki jechali do hotelu, usytuowanego 50 km od Paryża,bardzo zatłoczoną komunikacją publiczną z 5 przesiadkami!!!

2.0/6

Marek i Ewelina Skowrońscy 04.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Paryz bez uroku

Po pierwsze jesli macie wybór leccie samolotem ..20h w ciasnym autkorze daje się we znaki , ubikacja w nim dramat , Bylismy w majówke 2018 grupa ponad 70 osób , gdzie normalnie pilot twierdzi ze jest max 45 , program zbyt obszerny jak na tak krótki pobyt ..latanie po paryżu jak psy gończe za pilotem zabija cały urok odwiedzenia tego miasta , trzeszczace radia od rainbow by lepiej słyszec co opowiada przewodnik to jakiś zart ... sniadaniem w hotelu sie nie najecie bo jest francuskie czyli kawka bułeczka , rogaliczki max 2 szt bo bambo z kuchni w hotelu patrzy z pod byka jak chcesz wziac wiecej i to wsio :))))), kilka punktów z programu nalezaloby usunąć np muzeum figur woskowych ( w polsce sa lepsze ) i uwłaczajace chodzenie po ulicach i zagladanie w witryny sklepów dla milionerów... samo miasto super i warte odwiedzenia , potraktowalismy ta wycieczke jako ciekawostkę chcielismy sprawdzic jak jest na wycieczce objazdowej i to jest dramat , teraz tylko samolot i hotel na własną rękę , pilot wycieczki super facet ( Maciej Kużnik )i tylko on sprawiał ze człowiek ma choc troche pozytywne wrazenia z tego wyjazdu

1.5/6

Lublin 10.09.2015

Wielkie rozczarowanie

Wycieczka do zachwalanego przez wszystkich Paryża była jednym z naszych marzeń. Miała to być kolejna wspólna przygoda życia, niestety pozostał po niej niesmak. Długo można by pisać o rozczarowaniach jakie nas spotkały, ale nikomu nie chciało by się tego czytać, postaramy się więc podsumować najważniejsze: 1. Przewodniczka M.P., nie znająca słowa po francusku, nie umiejąca opowiadać o mieście, źle zorganizowana i niekompetentna (bez pomocy wycieczki zgubiła by się w metrze, nie potrafiła też trafić do hotelu). Nie wchodziła z nami do zwiedzanych obiektów, kazała przemykać i wciskać się w kolejki, jak jakimś złodziejom. Kila osób przez to zostało cofniętych i ich czas zwiedzania został przez to skrócony o godzinę. Zupełny brak profesjonalizmu, jak by pierwszy raz była w Paryżu (chwaliła się, że bywa kilka razy w miesiącu). Jedyną jej umiejętnością była znajomość wszystkich MacDonaldów w mieście. 2. Program wycieczki był fatalnie ułożony. Pierwszego dnia zwiedzanie zakończyliśmy o 16! I to ma być intensywny program wycieczki?! Podział czasu między poszczególnymi punktami był jeszcze gorszy. Najpierw lecieliśmy na złamanie karku przez Luwr, a później 1,5h wolnego na Polach Elizejskich. Tam naprawdę nie ma co robić, nawet przez 0,5h. Kolejność zwiedzanych obiektów też była do bani. 3. Byliśmy połączeni z grupą Disnejowską, musieliśmy na siebie wiecznie czekać i traciliśmy czas na dojazdy do parków rozrywki, co jeszcze uszczuplało nasz czas na zwiedzanie. 4. To już nie zarzut do samego biura, ale chcemy przestrzec przed gigantycznymi kolejkami. Mieliśmy szczęście bo, na wjazd na wieżę Eiffla czekałyśmy tylko nieco ponad godzinę. Podobne sytuacje są na wejściu do większości muzeów. Jedynym plusem była przewodniczka po Montmartre. Wspaniała osoba dzięki której, chociaż ostatniego dnia udało nam się poczuć klimat Paryża. Bardzo za to dziękujemy Pani Agnieszko.

1.0/6

HENRYK, ZAWIERCIE 10.07.2022

jazda w przepełnionym autokarze ciasnota i na dodatek dwie grupy jazda by ich zawieśc ponad 30 km w korkach

to nie było to za co zapłaciłem myślałem że traktujecie swoich klientów bardzo poważnie , jednak się myliłem
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem