Opinie klientów o Portugalskie wariacje

4.7 /6
149 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.1
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
4.6
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Transport
4.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Stan 21.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Wycieczka pobytowa Tryp Lisboa Caparica Mar

Wyjazd bardzo nie udany. Na 4 gwiazdki zasługuja jedynie sprzątaczki i rezydentka Malwina.Reszta to kategoria hostelu.Jedzenie tragiczne,zimne i nie smaczne obiadokolacje.Kontakt z pracownikiem biura w Łodzi Panem Rafałem bardzo nie miły.Człowiek okazał sie nie uprzejmy i nie oddzwonił pomimo obietnicy.

1.5/6

Przemysław, Warszawa 04.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Nie były to bezstresowe wakacje.

Lot bez możliwości siedzenia koło chorego towarzysza podróży nie sprzyja odstresowaniu. A tak niestety załatwił nas przewoźnik. Dziwne, że kupijąc pobyt za kilka tysięcy za osobę zabrakło możliwości wykupienia biletu lotniczego obok siebie. Stalo się tak w każdą ze stron i nie tylko nam. Podróż z diabetykiem potrafi być stresująca. Drugi duży minus to ostatnia doba. 10,5 h w holu hotelowym. Hotel całkowicie zarezerwowany. Nie było możliwości dokupienia doby. Może warto organizować loty w ludzkiej porze?

1.0/6

Jerzy Waldemar, Lublin 13.07.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

To czego brak w opisie i ofercie

Informacje praktyczne

1.0/6

Czarosław 05.07.2019

Nie polecam !

Nie polecam hotelu. Obiekt 4 * nie posiada własnej kuchni, posiłki były zimne podawane w bemarach przez firmę cateringową. Basen zbyt mały na tak duży hotel. Pani rezydent nie zachęcała do wycieczek a wręcz straszyła odradzając. W hotelu goście Rainbow traktowani jako drugi sort. Stoliki do posiłków wyznaczane i to jeszcze grupowe ( stoły 8-10 osobowe) zero prywatności. Najgorszy pobyt jaki byłem z Rainbow
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem