Opinie klientów o Portugalskie wariacje

4.7 /6
149 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.1
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
4.6
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Transport
4.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

jolanta 03.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

wypoczynek w maju 2017r.

opinia na podstawie pobytu w maju . Myślę iż częśc uwag będzie nadal aktualna w sezonie a opinie zamieszczone w ofercie Biura wymagają aktualizacji bo pochodzą z poprzedniego sezonu.

2.0/6

Krzysztof, Augustów 29.08.2019

Wypoczynek, który przerodził się w rozczarowanie

Jechaliśmy z żoną pełni nadziei na wspaniały wypoczynek.Niestety, zamiast wypoczynku ,były tylko stress i nerwy.Zacznę od początku.Samolot do Lizbony już na starcie miał 40 minut opóźnienia.Przed lądowaniem ,Kapitan samolotu linii Wizz Air poinformował pasażerów,że tylko część bagaży zabrano z lotniska Chopina w Warszawie.Żadnej innej informacji, nic.Na lotnisku w Lizbonie okazało się ,że brakuje około 40 walizek, które nie wiadomo gdzie są?Oczywiście brakowało walizki mojej żony.Kolejne 4 godziny oczekiwania na lotnisku w Lizbonie na spisanie protokołu PIR z zaginięcia bagażu, gdyż spisywał je tylko jeden pracownik .W tym czasie Ci co mieli bagaż kompletny, oczekiwali 4 godziny w autobusie na tych co bagażu nie otrzymali.Totalny horror.W hotelu wylądowaliśmy nie o 2 w nocy ale o 7 rano.Z połową bagażu i totalnie zmęczeni.Na spotkaniu z rezydentem Panią Haliną okazało się ,że nie wiadomo kiedy walizki przylecą ale biuro i przedstawiciele przewoźnika robią wszystko aby bagaże doleciały jak najszybciej.Co w takiej sytuacji robić?Zapowiada się "wspaniały urlop". Na zewnątrz upał a Ty nie masz nawet szczoteczki do zębów już nie wspomnę o tym ,że żona miała w walizce leki ,które musi codziennie przyjmować.Leki udało się kupić w Aptece i to bez recepty (podziękowania dla pani farmaceutki za przychylność)w innym przypadku musiał bym zapłacić za wizytę w Klinice i receptę.Nerwy ,stress itd. itp.Nikomu chyba nie muszę tłumaczyć jak się czuje kobieta ,która wyleciała na urlop i został bez leków ,kosmetyków i w jednej bluzeczce.Nie pozostało nic innego jak udać się na zakupy i zaopatrzyć w najpotrzebniejsze rzeczy.Walizka przyleciała po trzech dniach, ale trzy dni z siedmiodniowego urlopu poszły na zmarnowanie.Kilka razy byliśmy z tym biurem na urlopie,ale nigdy przewoźnikiem nie były linie lotnicze Wizz Air.Oczywiście będziemy składali reklamcję z powodu zaginięcia bagażu.

2.0/6

Katarina 23.06.2018

Fatalne wyżywienie, zła organizacja lotów.

Fatalne wyżywienie, śniadanie monotonne, kolacja jeszcze gorsza. Z warzyw na przemian gotowany kalafior, albo marchewka, a ze świeżych warzyw tylko niedojrzałe pomidory, pare liści sałaty i tarta marchewka.Jeden rodzaj ryby, jeden rodzaj mięsa. Wszystko w temperaturze letniej. Kolacje podają do 22, o 21 stoły są prawie puste. Obsługa gburliwa, zero uśmiechu. Jeszcze nie widziałam w hotelach takiej kiepskiej restauracji.Problemy z zamkami w drzwiach do pokoju. Ciągłe awarie, sześć razy jednego dnia trzeba jeździć windą od pokoju do recepcji. Kodują od nowa kartę ale okazuje się że i tak dalej nie działa. Za przedłużenie doby hotelowej o 6 godzin chcą 120 euro, jak pokój za dobę ze śniadaniem kosztuje 112 euro. Rainbow tak organizuje wyjazd, że przepada praktycznie cały pierwszy dzień pobytu. Hotel jest dostępny od godziny 15 a po przylocie dociera się do niego nastepnego dnia o 3 rano. A przy powrocie właśnie pokój trzeba opuścić o godzinie 12 w południe, a wylot do Polski jest następnego dnia o 1:30 w nocy. Do tego linia Wizz Air przydziela miejsca w samolocie z góry, praktycznie każdy siedzi z dala od towarzysza podróży. Chociaż Rainbow telefonicznie zapewniał, że przydział miejsc obowiązuje w zależności od stawienia się do odprawy. Na miejscu okazuje się, że miejsca są przydzielone i nie ma się nic do powiedzenia. Rodziców rozdziela się z dziećmi.To wszystko psuje pobyt tutaj. Dużo podróżuję, ten hotel nie zasługuje na 4*. Obsługa powinna się wybrać i zobaczyć jak traktuje się gości w hotelach tej kategorii w sąsiedniej Hiszpanii.

2.0/6

Salloum 24.08.2016

Portugalska wariacji

Do cześć objazdowa dołączali do naszej gruby dodatkowy osobie z innych miast i trzeba było jechać po nich i marnować czas szczyt tego było wyjazd do Fatyma gdzie jechaliśmy 4 godzinie po musieliśmy jechać ponad godzinie po 2 osób , hotel jest tak sobie jedzenia masakrycznie , basen mały pilot nie radziła sobie z wielkonakładowa sprawiamy ktory nas spotykały ogólnie nie polecałbym taki wycieczki
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem