Opinie klientów o Przez wydmy Dakaru

5.1 /6
280 
opinii
Intensywność programu
4.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jerzy, Komorów 28.03.2014

Kiepski wybór kierunku.

Dla kogoś kto dużo widział już tzw czarnej Afryki ta wycieczka niczego nowego nie wnosi a "nowicjuszy" zraża do tego kontynentu.Byliśmy z mężem już w kilkunastu krajach czarnej Afryki i wizytę w Senegalu uważamy za naszą najsłabszą wycieczkę. Albo zwiedzanie Afryki albo masówka typu Hiszpania czy Grecja.

2.0/6

Maja 15.12.2022

Rozczarowanie

Wybraliśmy tę wycieczkę zachęceni perfekcyjną obsługą Rainbow podczas objazdówki po Kenii oraz po tym, jak nasza wycieczka do Indii została odwołana. Niestety, zarówno organizacja programu, jak i warunki zakwaterowania i wyżywienia podczas wycieczki pozostawiają wiele do życzenia, a nieporozumienia między pilotem a lokalnymi przewodnikami i - niestety - także uczestnikami wycieczki - mocno obniżyły komfort naszego wyjazdu. Na pewno nie polecimy tej wycieczki nikomu.

2.0/6

MAREK , SZCZECINEK 04.03.2019

Zaskoczenie

Wybraliśmy z pełną premedytacją, mały spokojny hotel Bamboo. w miarę odnowiony aby odpocząć po trudach podróży i codzienności w godziwych warunkach . Z niewytłumaczalnych powodów( nie udzielono nam odpowiedzi na nasze pytania), zmieniono nam hotel na Mansea. Ulokowano nas w pokojach starych, zniszczonych, zatęchłych. Pierwszą noc przespaliśmy w brudnej, nie zmienionej pościeli po poprzednikach. Poranna interwencja w recepcji poskutkowała wyjaśnieniem, że nie zdążyli zmienić pościeli po poprzednich gościach. Drzwi główne do pokoju nie zamykające się z powodu awarii zamka( do końca pobytu nie naprawione) , nie zamykające się okna i zabite gwoździami, brak moskitier. Brodzik w łazience zalewający się po chwili kąpieli. Brudne obrusy na stołówce, monotonne i ubogie śniadania, brak stołu do tenisa, a w ofercie Bamboo był dlatego ciągnęliśmy rakietki przez pół świata, brak pilota do telewizora, brak baterii w drugim pilocie przez cały pobyt mimo ciągłego zgłaszania, Na dodatek głośny i hałaśliwy hotel. Wieczorami lokalne zespoły Afrykańczyków skutecznie nie pozwalały się zrelaksować. Rezydentka Pani Joasi bardzo nie empatyczna i złośliwa osoba skwitowała nasze zgłoszenie o niezgodności, że zapewne poraziło nas słońce bo przecież według jej oceny mamy lepszy hotel. To zdarzenie miało miejsce na ogólnym spotkaniu. Mieszkaliśmy w pokojach w których ze względu na ich stan następna grupa z Polski nie chciała mieszkać i dostali nowe.

2.0/6

Grazyna, KŁODAWA 31.03.2014

senegal i Gambia

Wycieczka ciekawa ale nie najlepiej zorganizowana
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem