Opinie klientów o Forum Residence Family & Beach

4.0 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.4
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Michał, Łużna 20.07.2021

Uwaga przed tym hotelem.

Tak jak w temacie, uwaga przed tym hotelem. 1. Zdjęcia pokazują główny kompleks, który od 2 lat jest zamknięty. 2. Cześć w której się śpi, wygląda tragicznie. 3. Odpadające lampy w basenie. 4. Lody tylko 2*1 h. 5. Jedzenia brak. 6. Standard sanitarny - brak. 7. To nie jest hotel rodzinny (stara, zamknięta cześć kompleksu oddalona ok. 500-800 m ma zjeżdżalnię). Jedyne dobre słowo do tego hotelu, to obsługa. Starają się, a przede wszystkim Pan Michalis (dzieciaki zadowolone). Brawo dla Rainbow za przekwaterowanie w cenie do Ialyssos Bay (zupełne przeciwieństwo tego co napisałem powyżej - polecam Ialyssos bardziej zdecydowanie). **** gwiazdki z Forum vs **** gwiazdki z Ialyssos są przepaścią jakościową.

1.0/6

Nie polecam 23.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

nie polecam

Forum Residance Family Beach to nie jest ten hotel na zdjęciu ten hotel to DODECA. Forum Rezidance to inny hotel właśnie tam trafiliśmy jak wielu urlopowiczów z Polski. Tamten hotel niby cztery gwiazdki ale to są naciągane 3. W pierwszą noc zakwaterowali nas w innym budynku który był opuszczony ( nieczynny od kilku lat brak gości pusto i ciemno ) wszystko brudne sam budynek jak i pokój, łazienka. Nie dzaiłająca klimatyzacja przy 35 stopniowej temperaturze na zewnątrz, brak wody, zardzewiała wanna, robaki, brudna pościel. Po interwencji rezydenta przenieśliśmy nas do Forum Rezidance ( nie mylić z DODEKA hotelem na zdjęciach) Hotel nie różnił się od poprzedniego brudny, brak wody, brak ręczników, sejf nieczynny, barek nieczynny, klima nie działa, karaluchy, łóżko brudne, łazienka brudna wszędzie rdza, z telewizora zostały tylko kable w ścianie, na posiłki chodziliśmy do hpotelu DODEKA tego ze zdjęć ok 80 m. Hotelu nie polecam stanowczo nie wiem skąd pozytywne opinie :( .

1.0/6

MARIANNA, CZĘSTOCHOWA 20.05.2019

Źle

Szczerze odradzam Wam tego "hotelu" to że nie ma tu więcej opinii to tylko dzięki temu, że kasuja i zmieniają nazwy pod jakimi reprezentują swoje 2 gwiazdki... Naciągane... Zacznijmy od początku (dodam że to nie tylko opinia moja subiektywna tylko dodatkowo 8 innych Polaków którzy mieli ta nieprzyjemnośc spędzać w Dodeca (forum beatch) urlop. Wakacje miały miejsce 10 maja 2019 roku, Po wyladowaniu (godzina 15 czasu lokalnego) na Rodos i zapakowaniu nas do autokarów otrzymaliśmy komunikat od Polki z reinbow, że będzie dla nas przygotowany w każdym hotelu posiłek, późniejszy obiad bo wiadomo, że każdy głodny po podróży. Na miejscu jak się okazało personel zdziwiony nasza obecnością chyba nie wiem po co w takim razie zaczynali sezon i ściągli turystów jak nie byli na to przygotowani. Po wejściu na recepcję dziwny zwyczaj panujący tam to zabranie nam na przechowanie dowodów, paszportów co kto miał i co oddał na dobę tłumacząc awaria systemu nie dopiero jutro będzie można opłacić podatek hotelowy jednak każdy był przygotowany przecież co to za problem zapłacić od razu, fakt zatrzymania naszych dokumentów był już na początku bardzo nieprzyjemny. Dodajmy że w umowie wycieczki z biurem podróży reinbow mieliśmy wszyscy hotel 4 gwiazdkowy, a na recepcji widnieje 5 gwiazdek (jak się później okaże ledwo 2gwiazdki) i dodatkowo już kończąc temat tej opłaty hotelowej płacimy od stawki jak za 3 gwiazdkowy to jakaś kpina. Nie majac wpływu czy będziemy w 4,5 czy może 3 gwiqzdowych barkach. Wracając do dnia przylotu i po zabraniu nam dokumentów, szukaliśmy posilku który jak nam przekazano na nas czeka. Okazuje się że nikt o niczym nie wie obiadu jak wiadomo nie ma godzina ma ten posiłek minęła a dla nas nie ma nic choć spodziewali się nas, szukając "snack baru" okazało się że są tam resztki czegoś przypominającego mięso, zimnych frytek i jakiś warzyw. Niestety mięsa brakło po 4 porcjach. Dodam tylko że Polacy z hoteli obok 4 gwiazdkowych zaraz tylko po przylocie zostali poproszeni o zostawienie bagaży i zaproszono ich na właśnie obiecany posiłek po podróży. Wspomnę też o pustych basenach gdzie ludzie już są a baseny puste uzupełniane dopiero po 2 dniach od przylotu, dodatkowo chyba baseny dziurawe bo po uzupełnieniu już wody po jednym dniu ubawalo jej sporo i zaś dolewanie... Kolejne dni to problemy z pokojami od klimatyzacji, po awaryjne gniazda na karty pokojowe, marginalizowanie problemów przez obsługę mówiąc "jutro jutro" proszone było tylko o usunięcie usterki jednak Pan mechanik nie był wstanie tego uczynić, jednej parze natomiast ciągle gaslo światło w pokoju mimo włożonej karty. Dziwne było też że od momentu przylotu wersja oficjalna była że ten hotel nie ma opasek i tutaj tak już jest ok, po czym kilka dni później dziwnym trafem czary mary i są opaski o jej, a od początku mówione było że opasek tu nigdy nie było, sama rezydentka tak mówiła co do której też jest wiele wątpliwości w jej funkcje i to jak wypełniac miała swoje obowiązki niestety dużo zastrzeżeń co do tego. Następne sprawy to przeklamywanie nas turystów zdjęciami na internecie tego o to hotelu które mijają się z prawdą (zalacze kilka prawdziwych obrazków) oprócz tego brak rzeczy które sami wymieniali w swojej ofercie, skoro już na 10 maja sprzedają ofertę a nie są przygotowani to pytam po co? Brak leżaków na plaży dopiero po interwcji Polskiej grupy pojawiły się i to z obskurnymi parasolami ze zdezelowanej słomy i słupków w agonalnym stanie. Natomiast leżaki przy basenach w wiekszosci popękane i blagajace o wymianę . Dodatkowo opisy, że owoce w barach... Niestety brak. Jedyny plus to witająca gości przy posiłkach pani Ewa i szef kuchni Michael. Robiący co mogli z kelnerami na czele. I lokalizacja hotelu. Jedzenie zjadliwe jednak monotonne i to bardzo dodatkowo często bez smaku, a napoje przeslodkie, cukrzyca i to ta najgorsza. Zastrzeżenia budzi też opakowanie, w którym podawane były napoje, np. Piwo. Stare, popękane, obdarte kubeczki plastikowe, które to były wielokrotnego użytku, oplukiwane i podawane dalej w tych samych obskurnych kubeczkach napoje... Personel z recepcji na poziomie angielskiego niżej niż szkoła podstawowa, gdzie pan nie potrafi wystawić paragonu potrzebuje na to 20 min i to z pomocą kolegi tak samo jak w przypadku obsługi terminala na kartę brak podstawowych umiejętności radzenia sobie na tym stanowisku i ten język pożal się Boże angielski ehh...noby człowiek wie że to angielski ale akcent i forma w jakim wypowiadane są te zdania nie zrozumiałe, trzeba się domyślać. Reasumując jeśli ma być to urlop udany to na pewno nie Dodeca (i wiele innych nazw które używali - na jednym zdjęciu, fotografia kranu z tego właśnie hotelu ze starą nazwa), w okolicy każdy hotel jest o niebo lepszy i lepiej dołożyć te 200-300 zł a mieć święty spokój, którego nie kupimy za żadnego zaoszczędzone pieniądze. Tutaj kupując pobyt w 4 * hotelu nie mamy wpływu i można trafić do 3 *chociaż ich wizytówka na wejściu jest 5 gwiazdek ale nie wiem gdzie te gwiazdki się

0.5/6

Paulina 22.09.2019

Brak licencji i gwiazdek

Hotel do którego biuro rainbow sprzedaje wycieczki, nie posiada licencji i 4 gwiazdek ponieważ, je utracił. Część dodeca nie posiada nazwy na budynku ponieważ jest to hotel, który został zamknięty, a właściciele otworzyli hotel pod inną nazwą, na okres największego ruchu. Pokoje sprzątane są przez mężczyzn imigrantów (najprawdopodobniej bez odpowiednich badań), ręczniki są wymieniane na inne (niedoprane z widocznymi plamami). W pokojach panuje niedostateczny porządek (zacieki na zlewach półkach) , zasłony w łazienkach spadają i czasami nie było zimnej wody. Na korytarzu pełno plam, piachu, liści, okna szare od brudu. Słyszałam również, że baseny mają bakterie, które prowadzą do problemów intymnych u kobiet ponieważ, nie są regularnie czyszcone. Największym minusem było jedzenie. Nieświeża ryba, zepsuty arbuz i inne rzeczy, po których mieliśmy objawy zatrucia i biegunkę. Po zawiadomieniu rezydentki powiedziano nam, że już nic nie da się zrobić, bo to nasz ostatni dzień i odsyłano nas do innych ludzi. Oczywiście złożyliśmy reklamację i w razie potrzeby będziemy walczyć o nasze prawa jako konsumentów ponieważ, hotel nie spełniał standardów za które płaciliśmy i widniały w umowie. Szczerze nie polecam hotelu i biura rainbow. Ten hotel to największa afera na Rodos. Sprawa jest zgłoszona do ministra turystyki w Rodos.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem