Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.0/6
dd 11.05.2019
słabo
obiekt niskobudżetowy, w pokojach w maju bardzo zimno, ciepła woda niedostępna (mają solary), kiedy zgłosiłam rezydentce, że trzeci dzień nie mamy możliwości wzięcia normalnego prysznica zareagowała i woda ciepła się pojawiła, oczywiście na jeden dzień; później trzeba było celować w środku dnia, jeśli ktoś chciał się wykąpać; wszystkie leżaki przy basenie popękane.. śniadanie kontynentalne, nie było kontynentalnym, codziennie chleb tostowy, dżem w małych plasticzkach i takie samo masło... szczytem wszystkiego było zamykanie na wieczór i czasami również w ciągu dnia tzw. restauracji, tak więc wieczorami, które są chłodne w maju na Rodos nie było co robić, ani gdzie się spotkać ze znajomymi z pensjonatu. Internet dostępny tylko przy basenie. Generalnie cena 700 zł adekwatna do jakości obiektu; ale drugi raz bym się tam nie wybrała. Do morza około 500m, do miasteczka podobnie.
1.0/6
Ewa, Żnin 29.07.2019
„Wakacje „
Średnio polecam ten hotel pani uśmiechająca się a nawet o papier toaletowy trzeba było się prosić mówiła żeby iść do marketu i kupić chlor do basenu wsypywała przy ludziach i wszystko szło na nich śniadania nie można to nazwać śniadaniem totalna porażka i jeszcze klimatyzacji w pokoju nie było hotel powinien być napewno nie polecany gdyż 30 lat temu na obozie było lepiej
1.0/6
Bartosz, Poznan 16.09.2023
Nie nie nie
Jestem osoba która nie potrzebuje luksusu, zreszta opinie ma często dobre, a złe pomyślałem ze ktoś przesadza…. A jednak dramat, zacząć trzeba ze większość pokoi nie ma klimatyzacji nawet na wyposażeniu, wiec noce to męki biorąc pod uwagę ze w nocy było 30 st. 4 dnia nawiedziły mnie karaluchy… to już było za wiele, na własny koszt wynająłem pokój w innym hotelu aby odpocząć, wyspać się, i nie zastanawiać się ile w nocy wyjdzie karaluchów na ściany, brud, leżaki połamane, na dnie basenu maz…. Śniadanie to zart, kawałek chleba i margaryna, plus żelki dzemopodobne, Pani właścicielka sympatyczna i miła ale zmęczona jak zaznaczyła sama prowadzi hotel a ma 70 lat. No cóż radzę się zastanowić przed rezerwacja ponieważ brud, brak klimatyzacji przekreśla sympatie właścicielki i inne plusy, pierwszy raz kiedy hotel próbował zniszczyć wakacje ale się nie dałem, podróże kształcą pobyt wrzesien 2023
1.0/6
Ewa, Żnin 10.08.2019
Wakacje
Nie polecam byłam za tą cenę w dużo lepszych hotelach śniadania to beznadzieja drzem i nieupieczone tosty chlor do basenu wsypywano przy osobach na leżakach i wszystko leciało na nich klimy nie było papier toaletowy mówiła żeby kupić sobie w markecie Porażka