Opinie klientów o Grand Oasis Resort Sharm

5.0 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Anna, Kraków 27.07.2021

Fajny hotel z PIĘKNĄ RAFĄ! <3

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu, hotel nie najnowszy, ale czysty i w tej cenie na bardzo dobrym poziomie. Pokój i łóżko ogromne! Jedzonko różnorodne i pyszne. A najpiękniejsza w tym wszystkim rafa koralowa <3 Warto zwrócić uwagę na to, że tradycyjnej plaży prawie nie ma! Hotel głównie dla snorkujących! Ale za to duży basen! Warto też wiedzieć, że obsługa mówi głównie po rosyjsku!

4.0/6

Wojciech, Grodków 04.10.2021

Polecam miejsce, hotel nie za bardzo

Hol hotelu jest czysty, ładny i schludny, za to łazienka w holu jest brudna i wydaje się jakby nikt jej nie czyścił. Pokoje są duże, schludne, nawet czyste, nie licząc łazienki, która wymaga remontu. Nie wiem czy winna starej wanny, czy woda w Egipcie jest taka, ale za każdym razem, kiedy chciałem się umyć woda leciała, dosłownie, żółta. Wanno-prysznic, zasłonka materiałowa, najtańsza jaka może być. Warto zabrać ze sobą jakiś spray na owady, ponieważ w pokoju i na łóżku były małe robaczki, podobne do mrówek. Jedzenie monotonne, po 3-4 dniach było wrażenie, jakby jadło się to samo. Jeden z pracowników nawet powiedział nam, że jedzenie w porównaniu do innych miejsc w Egipcie jest słabe. Drinki jak i napoje są podawane w plastikowych kubkach, a same drinki są lane z gotowych pojemników, co nie jest zbyt dobre. W hotelu w języku angielskim można dogadać się tylko w recepcji(i to tylko z niektórymi), każdy rozmawia po rosyjsku. Głównymi gośćmi w hotelu byli Rosjanie i Arabowie. Największym minusem jest to, że gdy ktoś ma wylot wieczorem, a wymeldowanie jest o 12, to zostaje się bez jedzenia, chyba że przedłuży się dobę do godziny 18, która kosztuje 35 dolarów(zawiera obiad), lub do 21 za 50 dolarów(zawiera obiad + kolację). Przedłużając dobę hotelową płaci się za pokój, a nie za ilość osób. Plaża jak i rafa piękna, są to jedyne plusy tego hotelu, a pogoda idealna. Do wody schodzi się tylko z pomostu, który jest zamykano około 17:30(tak samo jak basen). Hotel z zewnątrz jak i okolica wygląda pięknie, jednak pokoje mówią same za siebie. Polecam tylko osobom, które nie będą spędzać w hotelu prawie kompletnie czasu i nie przeszkadza im monotonne jedzenie.

2.0/6

Martyna 24.08.2021

Hotel zapuszczony i opanowany przez arabów, piękna rafa

Byliśmy w tym hotelu 6 lat temu i teraz (sierpień 2021). Te 6 lat to przepaść. Wszystko jest zniszczone i wysłużone. Pokoje hotelowe lata świetności mają dawno za sobą, leżaki na plaży bardzo wysłużone. Jedyne co jest zadbane to zieleń. Basenu nie oceniamy bo nie skorzystaliśmy ani raz ponieważ był opanowany przez lokalnych turystów.Jedzenie okropne i codziennie to samo (6 lat temu było smaczne). Nabierali każdy po 6 talerzy wszytskiego, niedojadali połowy, jedzenie leżało na podłodze, obsługa nie nadążała tego sprzątać, a arabskie dzieci latały wrzeszcząc między stolikami. System napiwków, który w Egipcie zawsze istniał przestał właściwie funkcjonować. Teraz za dolara czy dwa napiwkó nie spodziewajcie się niczego, nawet uśmiechu. Kiedyś za 2 dolary napiwku lali wszytsko do dużych szklanek i uśmiechali się do nas cały wyjazd. Jedynie pan sprzątający pokój zawsze cieszył się z napiwku, chyba tylko my go zostawialiśmy. Covid w hotelu i ogólnie w egipcie nie istnieje. W hotelu wzieli sobie z covidu tylko to co im odpowiada, czyli: wszytsko i zawsze w plastikach. Dania główne na stołówce podawane przez kucharzy (żeby czasem nie naładować sobie za dużo), natomiast cała reszta czyli pieczywo, warzywa, sałatki już nakładamy sobie sami - wszyscy tymi samymi szczypcami - arabska logika. Maseczki i dystans nie istnieją więc jeśli ktoś chce od tego odpocząć to polecam urlop w Egipcie. Jedyne czym broni się ten hotel i to powód, dla którego tam wróciliśmy to rafa. Jest naprawdę bajeczna. Społeczość arabska raczej nie korzystała z plaży okupując zawsze basen, wiec na plaży był wzgledny spokój i cisza. Rezydentka pani Magda sympatyczna i pomocna. Z plusów jeszcze należy dodać, że dostaliśmy od razu pokój, a byliśmy w hotelu o 7 rano i teoretycznie mieliśmy czekać do 14stej więc uniknęliśmy koczowania kilka godzin w lobby bez opasek. Z animacji nie korzystaliśmy.

1.0/6

Beata 11.10.2015

październik 2015

To był trzeci - najgorszy mój pobyt w Egipcie. Piękna pogoda, rafy nie zrównoważą złego wrażenia z pobytu w tym hotelu. NIE polecam go. Co prawda jedzenie, pokoje dobre, czyste ale nic specjalnego. Brak jakichkolwiek niespodzianek - ozdób tak w restauracji jak i w pokojach. Nic specjalnego, hotel na poziomie dwóch - trzech gwiazdek. Na pewno nie czterech. Wszędzie można palić papierosy, a pety pływają nawet na rafach. No i rezydent- Yonan, Egipcjanin - zupełny brak kompetencji. Człowiek nie rozumiejący, że jest dla nas i pracuje dla nas. Zawiódł moje zaufanie, co spowodował, że zamiast wypocząć przepłakałam całe dwa dni w pokoju. Wypoczynek, na który pracowałam cały rok stał się dla mnie koszmarem, o którym długo nie zapomnę. Mieszkałam już w niejednym hotelu w Egipcie i dobrze wiem jak Egipcjanie dbają o swoich gości. Niestety tego nie odczułam w Grand Oasis i już nigdy tam nie wrócę. Z pełną odpowiedzialnością nie polecam tego hotelu ani tego rezydenta. Za taką samą cenę można być naprawdę "dopieszczonym". Chciałabym również ostrzec przed połamanymi leżakami, starymi parasolami i zardzewiałymi gwoździami. Są bardzo niebezpieczne, zranienie bolesne, a pomoc rezydenta zerowa, ponieważ On ma święto lub 10 innych hoteli/ a co mnie to obchodzi, jeśli nie daje sobie rady nie przyjmuje tylu obowiązków/. Podróżuję już prawie 20 lat i pierwszy raz przeżyłam takie upokorzenie. NIE POLECAM !!!!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem