Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Karol 18.09.2022
Wrzesień 2022
Hotel z pewnością nie zasługuje na 5 gwiazdek. Nadgryziony zębem czasu. Nastawiony głównie na gości z Anglii których traktuje się lepiej niż pozostałe narodowości. Egipcjanie nie zawsze panują nad swoimi emocjami co dało się odczuć już podczas czekania na pokój. Ustaliliśmy coś z jednym recepcjonistą po czym przyszła druga zmiana i musieliśmy wszystko tłumaczyć od nowa. Niestety nie wiem czy to przypadek ale kilkoro turystów z Polski miało problemy żołądkowe. Jedzenie mało urozmaicone. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Ceny za minibar kosmiczne. Wi fi działa tylko w recepcji. Plastikowe szklanki które wyglądały na bardzo zużyte w których podaje się napoje przez cały dziennie nie zachęcały do picia. Na niektórych z nich nawet pozostawiona lekko starta naklejka. Wyglądało to tak, jakby nie były myte tylko płukane. Byliśmy w wielu hotelach w Egipcie ale ten oceniamy najsłabiej. Sieć hoteli Jaz ponoć cieszyła się zawsze dobrą opinią. My jednak będziemy wybierać hotele sieci Pikalbatros które jeszcze nas nigdy nie zawiodły.