Opinie klientów o Baia degli Dei

4.9 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Danuta, Katowice 26.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Ocena pobytu w hotelo Baia degli Dei

Opóźnienia samolotu o 2 godziny w obie strony. Niemiła, arogancka, niepunktualna rezydentka. Poza tym wszystko super.

4.0/6

Krzysztof, Brwinow 24.08.2019

Ocena pobytu w hotelu Baia degli Dei.

Hotel jak na trzy gwiazdki w porządku! Jedzonko całkiem dobre! Nie prawdą jest że pod koniec godziny śniadań lub obiadów nie uzupełniano menu,wprost przeciwnie donoszono jeszcze po godzinach posiłków (nieraz nawet po upływie 40 minut). Nie zauważyłem też by Polacy byli gorzej traktowani. Obsługa bardzo pomocna i życzliwa(przekonałem się gdy dopadła mnie biegunka) Natomiast nie życzę nikomu pobyty na pogotowiu,to było potworne przeżycie!!!!! Otoczenie hotelu nie ciekawe,ale blisko do marketu bardzo dobrze zaopatrzonego,dalej do przystanku autobusowego ok.400m. Można z niego szybko dotrzeć do Taorminy lub innych regionów wyspy.

4.0/6

Krzysztof, Brwinow 24.08.2019

hotel

Adekwatny do 3 gwiazdek. Trochę za wąskie łóżka!

4.0/6

Małgorzata, --- 26.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Baia degli Dei

Mam mieszane odczucia. Hotel jest położony w cichej części Gardini Naxos, zaraz obok plaży. Plaża jest kamienista, więc dobrze mieć nuty ochronne. Przy samym brzegu jest żwirek, a potem zaczynają się większe kamienie. Miejsce to jest też dobrą bazą wypadową. Niedaleko hotelu jest przystanek autobusowy, którym można dojechać m.in. do Taorminy czy Katani (autobusy kursują do późnych godzin). Hotel jest czysty, ale meble są leciwe. Byliśmy w pokoju dwuosobowym z dostawką dla dziecka - był on bardzo mały (brakowało lodowki i czajnika(. Mieliśmy mieć przedni widok na morze z balkonu a dostaliśmy boczny (ale był ok). Śniadania były ubogie, a kolacje specyficznie podawane (wybierało się na kartce dwie potrawy z 5 i były one serwowane do stolika). Powiedziano nam, że na kolacji możemy przebywać od 19.30 do 20.30, ale tak na prawdę kelnerzy serwowali posiłki od godz. 20 i nie było sensu przychodzić wcześniej. Jednego wieczoru była przerwa w dostawie prądu w okolicy, nie działało światło ani pompy, więc nie mogliśmy wziąć prysznica. Hotel na koniec zostawił złe wrażenie. Mieliśmy lot zaplanowany nad ranem i w pierwszej wersji transfer z hotelu o 2 w nocy a ostatecznie o 22 (ze względu na pożar lotniska w Katani i konieczność podróży aż do Lamezia). Rainbow poinformował nas, że otrzymamy śniadanie w formie prowiantu na drogę, ponieważ teoretycznie wakacje były 8 dniowe i śniadanie ostatniego dnia nam się należało. Gdy zgłosiliśmy zapotrzebowanie dzień wcześniej rano nie było problemu, a gdy poprosiliśmy o prowiant przed wyjazdem, to nam go odmówiono i zostaliśmy bez jedzenia (osoby dorosłe sobie poradzą bez, ale byliśmy z dzieckiem, któremu kanapka i woda by się jednak przydały).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem