Opinie klientów o Nour Palace

5.0 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Aleksandra, --- 26.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

HOTEL NOUR PALACE

Będąc w tym hotelu można poczuć się jak w pałacu, sama nazwa Nour Palace mówi już o tym że jest to PaŁac Nour- bardzo dobrze wyposażony . Hotel położony w bardzo dobrym miejscu niedaleko dworca kolejowego , skąd można dojechać do centrum miasta ,aby zwiedzić starówkę. W hotelu bardzo duży basen położony w centralnym miejscu , z dodatkowym basenem dla dzieci oraz super zjeżdżalnie , bezpośrednie bardzo bliskie wyjście na nadmorską plażę co jest bardzo przydatne . Pokoje czyste zadbane codziennie sprzątane, jedzenie wyśmienite i bardzo duży wybór, praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie. Animatorzy bardzo sympatyczni do późnych godzin znajdują przeróżnego rodzaju zajęcia dla gości. Jednym słowem gorąco polecam

6.0/6

Marek, Łódź 23.08.2021

rodzinny wypoczynek

Witamy, byliśmy w Nour Palace 14 dni. Pobyt całkowicie spełnił nasze oczekiwania. Hotel duży, przestronny, tworzył klimat związany z tym miejscem. Super obsługa hotelowa. Czuje się zaangażowanie i pozytywne nastawienie do klienta. Jedzenie smaczne, może trochę powtarzalne, ale to wynika z długości pobytu. Duży basen, nie było problemu z wolnymi leżakami. Piękna plaża. W tym roku było widać, że koronawirus zmniejszył liczbę turystów, ale nie miało to znaczenia dla jakości obsługi. Korzystaliśmy z wycieczek objazdowych - Tunezja w Pigułce i Tunis, Kartagina. Jak zawsze świetnie zorganizowane. Rewelacyjna opieka rezydenta - pani Sylwii. Dziękujemy i już czekamy na kolejne wakacje !

6.0/6

Aneta, Warszawa 11.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

3 dni odpoczynku

50 urodziny... last minute i 2 dni potem wylot do Tynezji. O hotelu czytalam dużo dobrych opinii więc śmiało tam polecialam. Przeatrzeń. Uprzejmość. 3 kroki do morza. Smaczne jedzenie. Znowu uprzejmość. Sporo Polakow, troche Czechów, kilku Francuzów. Fajne miejsce dla dzieci....choc dorośli też wypoczną. Wieczorem nad basenem cisza... a nie galop głośności. Pokoje duże. Warto doplacić do widoku na morze. Obsługa... cięzko pracują... non stop pracują. Ale to mili ludzie. Pogadają. Popytają. Obsłużą. Tak... cieplutko jest. Polecam na dłuzszy wyjazd... na krotszy też.

6.0/6

Andrzej, Ciechanów 15.01.2015

Fajne wakacje

Bardzo udany pobyt w hotelu. Hotel przestronny, zadbany z sympatyczną obsługą. Chętnie tam jeszcze powrócimy. Pobyt popsuło nam jedynie biuro podróży RAINBOW TOURS skracając go o 2 dni. Zgodnie z ofertą na stronie internetowej RAINBOW TOURS i umową wylot miał nastąpić o godzinie 7.00 /zbiórka ogodz.5.00/ do Monastyru. Dwa dni przed wyjazdem chcąc upewnić się czy zaplanowany wyjazd odbędzie się zgodnie z umową zadzwoniłem do biura. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się ,że wylot został przesunięty na godzinę 23.30 czyli o 16,5 godziny później, a przylot będzie też na inne lotnisko: Enfidha-Hammamet oddalone od Mahdii trzy razy bardziej niż Monastyr. Skutek był taki, że do hotelu dotarliśmy niewyspani, bardzo zmęczeni ok. godz. 5 rano zamiast o 10 dnia poprzedniego. Poszliśmy spać zamiast iść na plażę. Powrót do Gdańska przesunięto o 4 godz. i musieliśmy czekać na walizkach w lobby, gdyż doba hotelowa kończyła się wcześniej. Skutecznie wyleczono nas z chęci podróżowania z RAINBOW TOURS- nigdy więcej!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem