Opinie klientów o Palm Wings Didim

5.6 /6
91 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Andrzej, Tarnowo Podgórne 09.10.2019

Hotel Palm Wings Didim

Hotel położony w cudownym,zielonym ogrodzie.Plaża mała i wąska.Jak na hotel 5 gwiazdkowy to pokoje mało atrakcyjne- stare meble ,łazienki do remontu,brak internetu w pokojach.Niektóre hotele 3 gwiazdkowe na objeździe miały lepszy standard i zawsze był internet.Wyżywienie ok.Słaba i mało atrakcyjna wieczorna rozrywka ,mało atrakcji dla dzieci.

4.0/6

Rostislav, Ostrava 11.10.2019

Na Didim nezapomenu

Prostředí hotelu je velice příjemné, jelikož se jedná o malé domky se čtyřmi pokoji, rozeseté po velké zahradě s palmami. V jídelně, na pláži i u bazénu je dostatek míst, takže si každý vybere a nemusí mít strach, že bude čekat až se něco uvolní, tak jak jme to již mnohokrát zažili v Řecku. Jídlo je velmi chutné, jen polévek mohlo být více druhů. Šestibodové hodnocení a druhou polovinu pobytu bohužel pokazila venkovní jednotka klimatizace vedlejšího pokoje, umístěná vedle našich balkonových dveří.

2.0/6

Barbara 03.10.2019

Palm Wings Didim - opina

Ten hotel, niby 5 gwiazdkowy to nieporozumienie. Byłam w wielu hotelach, więc mam porównanie. Uważam, że zasługuje na max 3 gwiazdki. Recepcja niczym świetlica za czasów słusznie minionych. Pokój - wymaga remontu kapitalnego. Meble stare, łazienka cuchnąca i rozsypująca się. Restauracja Panorama - ogromna, zatłoczona hala. Porażka. Najgorszym wspomnieniem jest "zniknięcie" po paru dniach pobytu materacy z leżaków (zniszczonych i brudnych). Pomimo interwencji u obsługi hotelu i rezydentki, Pani Anny - sytuacja nie poprawiła się. Złożyłam wręcz ustną reklamację w tej sprawie u niej. Zero odpowiedzi, zero efektów. Własnym staraniem, okraszonym napiwkami - materace miałam, ku zazdrości innych. Niezadowolenie z tego powodu było ogólne. Plaża i pomost - odstraszająca. Plaża malutka, pomost w opłakanym stanie. Na zdjęciach wygląda to nieźle - realia są inne. To były minusy. Były też plusy. Piękny, duży basen, choć woda niezbyt już ciepła. Śniadania i obiady - no były. Można było robić samemu sok ze sterty podgnitych pomarańczy... Kolacje za to dobre, urozmaicone. Przepyszne za każdym razem zupy. Restauracja tematyczna Chińska - dobra kolacja. Może ktoś, kto nie ma porównania z innymi hotelami, szczególnie z biur niemieckich, był zadowolony. Ja nie. Nie poleciłabym tego hotelu znajomym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem