Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Bożena, Berlin 08.10.2022 Termin pobytu: wrzesień 2022
California Dream
Wycieczka była bardzo ciekawa pomijajac nasza pilotkę, która z przykrością muszę stwierdzić nie miała żadnej wiedzy na temat poszczególnych punktów, całkowity brak organizacji i notoryczne spóźnienia , ciągle rozmowy z kierowcą zamiast z nami i mimo że jeździliśmy po 400km dziennie ,to nawet raz nie była w stanie zorganizować nam toalety ,mimo że toaleta była w autokarze ,gdy raz skorzystaliśmy z niej zaraz po tym została zamknięta na klucz bez możliwości skorzystania . Program był niezorganizowany jeśli chodzi o Wielki Kanion ponieważ kazała nam czekać pięć godzin w poczekalni ,zamiast zabrać nas na obiad autobusem na punkty widokowe ,do tego nie zwiedziliśmy wioski Indian a na szklana platformę ,na którą byli chętni powiedziala że tam i tak nie ma sensu iść ,więc nie poszliśmy . Mimo wiele próśb o postój pod znakiem las Vegas i podkreślam zgodzie kierowcy, nie zatrzymaliśmy się ,mimo że kierowca zapytał czy ma stanąć ,ona uważając,że nikt nie zna języka angielskiego kazała mu jechać dalej i nie zatrzymywać się . Gdy poprosiliśmy o 5minut przerwy i poczekaniu bo po 500km musimy iść niezwłocznie do łazienki ,powiedziała że ona musi realizować problem i nie może poczekać na nas i mamy same zwiedzić miasteczko,po czym zostawiła trzy osoby z grupy i poszła. Gdy byłyśmy pod Golden Bridge była piękna pogoda z rana ,zamiast płynąć statkiem z rana ,popłynęliśmy na Alcatraz po południu gdy była okropna mgła. W efekcie końcowym była to najgorsza pilotka jaka do tej pory miałysmy. Program jest bardzo ciekawy i inna grupa z Rainbow,z którą często się spotykaliśmy zrealizowała cały program i nie miała takiego nieszczęścia jak my. Mam nadzieję,że nikt poza nami nie będzie tak poszkodowany, bo na takie wyjazdy jeździ się tylko raz w życiu i nie będzie możliwości naprawienia doswiadczen,które niestety miały miejsce z tą pilotką. Z poważaniem Klaudia i Bożena.
3.5/6
Adam, Racibórz 07.09.2019
California Dreams
Przewodnik wykazał się dobrą wiedzą , niemniej niektóre hotele poza miastem z marnym śniadaniem. Dwa tygodnie przed terminem wyjazdu wycieczka była tańsza o ponad dwa tysiące, czuję się w pewien sposób oszukany. Kierowca autobusu wielokrotnie przekraczał dozwoloną prędkość. W ostatnim dniu z jakiegoś nieznanego powodu część wycieczki nie dowiózł na lotnisko.
3.5/6
Ion, Warszawa 18.05.2017 Termin pobytu: kwiecień 2017
Kalifornia w pigułce
Bardzo fajny wyjazd, polecam wszystkim głodnym poznania tego regionu. Zdecydowanie nie polecam osobom lubiącym wygodne hotele, na tej wycieczce tego nie spotkacie.
3.0/6
Maria, Warszawa 09.09.2018 Termin pobytu: lipiec 2018
Pobyt dosyć udany, podróż powrotna koszmarna
Wycieczkę mogę zaliczyć do udanych, chociaż wypadły z programu dwa bardzo istotne punkty (zwiedzanie Parku Yosemite i Doliny Śmierci - o ile pierwszej sytuacji nie można było przewidzieć, o tyle druga zdarza się dosyć często w letnie upały). Cała reszta była zrealizowana zgodnie z planem. Pilot opiekował się grupą bardzo dobrze. Autokar mieliśmy komfortowy, hotele/motele wystarczające. Podróż powrotna trwała o dwie doby dłużej niż było to zaplanowane przez Rainbow!!! W umowie rezerwacyjnej Biuro Podóży "gwarantowało" przelot do z Los Angeles do Paryża bezpośrednio. W umowie ostatecznej pojawiła się już informacja o połączeniu "łączonym" przez Minneapolis, w którym mieliśmy TYLKO 50 minut na przesiadkę. Od razu wiadomo było czym moze skończyć się tak krótki czas na zmanę samolotu. I oczywiście dzięki temu do domu wróciliśmy dwie doby później (bagaże wracały jeszcze do nas przez kolejny tydzień), przesiadując je na lotniskach i czekając aż zostaniemy umieszczeni w jakiś samolotach powrotnych. Rainbow nie poczuwało się w żaden sposób do tego, aby przyspieszyć nasz powrót. Obecnie nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy w uzyskaniu odszkodowania od przewoźnika, z którym podpisał umowę. Trzy tygodnie bez odzewu czekam na jakąkolwiek odpowiedź z Rainbow na moją reklamację. To nie był mój pierwszy wyjazd z tym Biurem Podróży, ale na pewno już ostatni bo Rainbow nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności w naszej sytuacji!