Opinie klientów o Uzbekistan i Kirgistan

4.3 /6
23 
opinie
Intensywność programu
3.9
Pilot
4.3
Program wycieczki
4.6
Transport
4.4
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

WOJCIECH KAZIMIERZ, POZNAŃ 30.10.2019

nielojalność Biura

Jedyne zastrzeżenie dotyczy nielojaności biura. Nie uprzedzono mnie przed wycieczką, mimo, że o tym wiedziano, iż oba loty wewnętrzne z Biszkeku do Taszkientu oraz lot w Uzbekistanie odbędą się z innych miejscowości. Wiązało się to z dodatkowym, dość długimi podróżami autokarem. Zwłaszcza uciążliwa była podróż do Almaty i przekraczanie w nocy długiego odcinka, z walizkami, po połamaym asfalcie granicy Kirgizja-Kazachstan. Oczywiscie mam świadomość, że taka była konieczność. Powtarzam jednak, moje pretensje dotyczą nie powiadomienia mnie o sytuacji przedwyjazdem na wycieczkę,

4.0/6

Bogumiła, Bąków 12.10.2019

Kirgistan

Kirgistan to przede wszystkim piękna przyroda. Cudowne jezioro Issyk kul w otoczeniu gór pokrytych śniegiem. Przyzwoite hotele i dobre jedzenie. Przewodniczka, Kirgizka Tatiana, bardzo profesjonalna. W Uzbekistanie piękne zabytki. Samarkanda, Buchara i Chiwa to niesamowite miasta. Znowu dobre hotele i jedzenie. Gorzej wypadł przewodnik uzbecki. Niby młody, niby wykształcony, ale taki misiu, który bardziej interesował się swoimi znajomymi, których spotykał, niż nami. Jego opowiadania były nudne i rozciągane do granic możliwości. Nasza przewodniczka Olga bardzo profesjonalna i pomocna. Najbardziej zawalił Rainbow. Nie załatwił biletów na przelot z Biszkeku do Taszkientu, a później z Ugrucz do Taszkientu jak było w programie i kosztem naszego wypoczynku jechaliśmy najpierw nocą przez stepy Kazachstanu, potem cały dzień przez pustynię Kyzył Kum fatalnymi drogami, żeby lecieć samolotem z innych miast. Ogólnie warto jechać tylko prośba do Raibow o trzymanie się programu.

4.0/6

Monika, RADOM 28.09.2019

kraje warte zobaczenia , organizacja wycieczki zła

Wycieczka ze względu na krajobrazy zabytki i ludzi bardzo ciekawa i warta polecenia.Niestety dwukrotna zmiana programu spowodowała: 1. że zamiast połowy dnia w Samarkandzie spędzamy całe 13-14 godzin w podróży ( cały dzień stracony) Zamiast z Biszkeku lecieć do Taszkientu musieliśmy dojechać ok 300 km do Ałmaty żeby stamtąd polecieć do Taszkientu. Do Ałmaty jechaliśmy ok 6 godzin z granicą. Potem z Taszkientu do Samarkandy przejazd droga długa i zła. Z hotelu wyjechaliśmy 3.30 w nocy w byliśmy na kolacji ok 21. Druga zmiana zamiast wieczorny przelot z Chiwy do Taszkientu , przelot w 11.20 następnego dnia powoduje że zwiedzanie Taszkientu do gonitwa , częściowo po zmroku. zwiedzanie rozpoczęte o 16 popołudniu następnego dnia wyjazd z hotelu o 2 w nocy. W czasie całej wycieczki czas spędzony na obiady bardzo długi brak organizacji a wystarczy żeby pilot wcześniej ustalił co oferuje restauracja (dwa trzy posiłki ) i zebrać zamówienie i złożyć telefonicznie wcześniej. czas oczekiwania skróciłby się znacznie. rainbows powinien zmienić program wycieczki na stronie , można wydłużyć o 1 dzień , można organizacyjnie usprawnić posiłki i wszystko było by dobrze. Na szczęście to co widzieliśmy warte było zobaczenia.

4.0/6

Agnieszka, Jelenia Góra 30.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

Fantastyczne kraje, ciekawy program a małym organizacyjnym "ale"...

Wycieczka ciekawa, dobrze ułożony i zrealizowany program. Generalnie jesteśmy bardzo zadowolone, ale jest kilka niedociągnięć, które dobrze byłoby poprawić w przyszłości. 1)Przede wszystkim biuro powinno wprowadzić zasady zabierania bagażu podręcznego i trzymać się ich. Kilka osób jako „bagaż podręczny” zabierają kuferek lub walizkę kabinową, która nie mieści się na półce w autokarze – po czym upierają się, że muszą siedzieć w autobusie same, bo przecież mają duży bagaż obok siebie i nie mają go gdzie dać. 2) przydzielanie miejsc w autokarze. O ile sadzanie ludzi zgodnie z kolejnością rezerwacji jest ok, o tyle osoby mieszkające w jednym pokoju powinny siedzieć razem i powinno być to jasno oznaczone przez biuro. W mniejszym autokarze dochodziło do sytuacji, że gdy wsiadali ostatni uczestnicy, nie było wolnych par siedzeń (a wsiadały osoby jadące na jednej rezerwacji i chcące siedzieć razem). Niestety, wśród uczestników wycieczki nie było zrozumienia dla sytuacji, a wręcz zdarzyło się, że jedna z pan odmówiła innej możliwości zajęcia miejsca obok siebie. Gdyby każdy miał jasno przypisany nr fotela, takich sytuacji udałoby się uniknąć. 3) odprawa na loty Aeroflotem. Dlaczego nie ma możliwości otrzymania wcześniej nr rezerwacji, żeby móc odprawić się i zarezerwować sobie miejsce w samolocie? Przecież my za te bilety normalnie płacimy, a skoro odprawa i rezerwacja miejsc jest darmowa, powinniśmy mieć możliwość skorzystania z niej tak samo, jak inni pasażerowie samolotu. Na infolinii otrzymałam informację, że jest to niemożliwe ze względu na ochronę danych osobowych – logując się do odprawy, podajemy TYLKO nr rezerwacji i NASZE nazwiska. Nigdy i nigdzie pasażer nie widzi danych innych uczestników wycieczki… a w dodatku przecież w Warszawie na lotniku dostaje się bilet z numerem rezerwacji, więc odprawa na lot powrotny jest możliwa (i to już jest zgodne z RODO?) – więc dlaczego nie możemy tego numeru dostawać wcześniej? W samolocie dużo osób zostało rozdzielonych, a to jednak 4 godziny podróży… 4) karygodny poziom obsługi przez podwykonawców uzbeckich (kierowcy, autokar, przewodnik) – szczegóły opisane poniżej
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem