Opinie klientów o Włochy - O Sole Mio!

4.8 /6
271 
opinii
Intensywność programu
4.7
Pilot
4.9
Program wycieczki
5.5
Transport
5.5
Wyżywienie
3.4
Zakwaterowanie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

ewa 28.09.2022

Lekceważenie klientów

Z Biurem Rainbow jezdżę od zawsze. Nawet nie chce mi się liczyć od jak dawna i na ilu wycieczkach byłam. Jeżdżę 2-3 razy w roku i jest to moje pierwsze w życiu tak ogromne rozczarowanie i wielki zawód, zwłaszcza , że dotyczy to tak atrakcyjnego kierunku , jakim są południowe Włochy. Odnośnie wcześniejszych wyjazdów miewałam rózne zastrzeżenia, ale nawet mi do głowy nie przyszło , żeby cokolwiek reklamować lub negatywnie opisywać. Zawsze podczas wycieczek objazdowych zdarzają się niedociągniecia , tak bywa i nie jest to wielki powód do niezadowolenia. Tym razem jest jednak inaczej. Motywacją dla mnie , są dodatkowo, bardzo krytyczne i negatywne wpisy wielu klientów i to już od dłuższego czasu na Państwa stronie. Podczas swojego wyjazdu przekonałam się , że nie wyciągacie Panstwo żadnych wniosków z zamieszczanych opinii, nawet się do nich nie odnosicie . Jest to dla mnie lekceważenie klientów , zupełne nie liczenie się z ich opiniami, brak dbałości o jakość wypoczynku podczas objazdu i zapewnienia podstawowych warunków higieniczno-sanitarnych w hotelach , Nie będę opisywać programu, odwiedzanych miejsc , przejazdów , pracy pilota, zostało to już opisane wcześniej i nie budzi to moich zastrzeżeń i uwag. Wszystko w porządku. Włochy Południowe są cudowne krajobrazowo , architektonicznie , historycznie i kulinarnie . Pogoda była piękna, pilotka P. A.J, też była, wiele nie wniosła , ale trudno. Rewelacyjne pilotki miejscowe, dzięki którym zwiedzanie było wielką przyjemnością. Skoncentruję się natomiast na hotelach , które przygotowaliście dla nas Państwo na objeżdzie. oraz organizacji transferu do wybranego po części objazdowej hotelu. 1. Hotel Al Torrione w Campora san Giovanni , 2 noce . pierwsza i ostatnia , lokalizacja bez zastrzeżeń, blisko morza , blisko sklepy. , pokoje bez klimatyzacji , z niewydolnym wiatrakiem , nocleg przy temperaturze ponad 30 stopni, przy otwartych oknach jest męczarnią, zwłaszcza , gdy pod hotelem przebiega ruchliwa ulica , a w nocy przez otwarte okna , bo inaczej nie da rady spać , wpadają insekty. Śniadanie serwowane - to żart , plasterek sera żółtego , pół plasterka wędliny , mikroskopijna porcja masła , mikroskopijna porcja dżemu, odświeżany, nie wiem, który raz chleb , kawa zbożowa i obrzydliwy sok z koncentratu. Tłumaczenia pilotki , że tak wyglądają włoskie śniadania są żenujące , zwłaszcza dla kogoś , kto kolejny raz odwiedził Włochy , a rady , że można w sklepie dokupić prowiant na śniadanie są nie na miejscu. Zresztą na zamieszczonych zdjęciach widać, jak wyglądały nasze śniadania. Kolacje znośne , takie jak w niskobudżetowych hotelach we Włoszech. 2 Hotel Casa del Pellegrini w San Anastasia - 4 noce . Lokalizacja bez zastrzeżeń. Blisko sklepy, restauracje , cukiernie. Pokój z niewydolną klimatyzacją, duszny i gorący, okna wychodzące na śmietnik i parking , do którego między 23-24 wyrzucano szklane opakowania , a na parking ciągle podjeżdżały nocą samochody , odgłosy uniemożliwiały spanie. Hotel brudny, Gwożdziem do trumny była łazienka. Na ścianach brud i pleśn, Ledwo działający prysznic. Na przedstawionych zdjęciach widać kabinę , którą ponad godzinę szorowaliśmy szczotką do sedesu, z praktycznie żadnym rezultatem. Nie było możliwości zamiany pokoju. Łazienka nie spełniała podstawowych warunków higieniczno-sanitarnych. Budziła obrzydzenie. Śniadania odrobinę lepsze , było mleko i jeden rodzaj płatków. Kolacje znośne. W tym pokoju spędziliśmy 4 noce przy wysokich temperaturach i stosunkowo intensywnym objeżdzie. Z wielkim żalem i smutkiem stwierdzam , że wymienione hotele nie zabezpieczały nam podstawowych warunków do przyzwoitego odpoczynku. Biuro chyba zapomniało , że są to nasze wakacje, długo oczekiwane, za niemałe w sumie pieniądze, 3 . Hotel Europa w Grotte Di Castellana-1 noc . Przyjemny, czyściutki hotel z dobrym śniadaniem. Taki , jaki powinien być. . Osobnym tematem jest sprawa transferu do wybranego hotelu po skończonym części objazdowej. Wprawdzie w umowie Rainbow zaznacza , że transfer jest możliwy przez lotnisko, ale nie wspomina, że nie zapewnia tego transferu z chwilą, gdy rozpoczyna się wykupiona doba hotelowa, w naszym wypadku na godz,16.00 w hotelu Poggio Di Tropea. W praktyce wygląda to tak, że wszyscy muszą wykwaterować się z Hotelu Al Torrione po głodowym śniadaniu , oczekiwać pod hotelem lub w hallu do godziny 15,00, na transfer na lotnisko, a na lotnisku oczekiwać na grupę przybywającą z Polski, o ile samolot się nie spóżni, przynajmniej do godz,17.30 , i w wybranym hotelu są najwcześniej na 19.30 lub 20.00.a wszystko to przy 30 st.upale. To taki logistyczny koszmar. Nieważny klient, ważny interes Biura. Nic dziwnego , że klienci przerażeni widmem koczowania i błąkania , z wykupioną opcją pobytu hotelu all incklusive, decydują się na płatny , prywatny transfer autobusem , proponowany i załatwiany przez pilotkę w wysokości 30 euro od osoby, w naszym przypadku i innych 30 osób zapewniał nam on , że po wykwaterowaniu pojechaliśmy do hoteli i już od godziny 12,00 mogliśmy korzystać z pełnej infrastruktury hotelowej , łącznie z posiłkami. Pierwszy raz spotkałam się z taką praktyką. . Osoby, które nie skorzystały z tej opcji , były w naszym hotelu przed 20.00. Reasumując. W chwili obecnej pojawiła się oferta lato 2023. Zawsze z dużym wyprzedzeniem rezerwowałam wakacje. W tej chwili zastanawiam się mocno.

0.5/6

Piotrek 03.10.2022

Szczerze nie polecam

Warunki hotelowe jak dla zwierząt. 4 noce w hotelu w budowie Brud,syf, brak klimatyzacji o lodówce nie wspomnę, porcje i jakość jedzenia tragiczna. Pilot p. Ania obrażona od spotkania na lotnisku. Mało profesjonalna, zero zaangażowania, zeto opowieści tylko suche fakty. Ponadto nie odbierała naszych telefonów. Część grupy zostala zakwaterowana w innym hotelu ktory był nieczynny.Po awanturze z większością grupy (49 osób) straszyła nas swoim prawnikiem.

0.5/6

DOROTA 03.10.2022

Porażka dla biura .WSTYD

OMIJAJCIE BIURO SZEROKIM ŁUKIEM , sprawdzajcie czy przypadkiem pilotem nie będzie p. Ania bo to gwarantuje PORAŻKĘ. Zmarnowany czas i pieniądze .Nigdy nie byłam na tak niedbale zorganizowanej wycieczce . Biuro zgarnęło kasę i zostawiło turystów z chamską pilotką p. Anią ( umordowaną życiem , turystami i wyborem swojej pracy.Codziennie jeździliśmy autokarem w CISZY . Pilotka z 30 letnim stażem nie wydobyła z siebie ANI JEDNEGO ZDANIA O WŁOSZECH . CISZA -CISZA-CISZA. Info tylko dokąd dziś jedziemy . Zero informacji o zwiedzanym kraju , miejscach , obyczajach itp. Hotele uwłaczające ludzkiej godności . Na zgłaszane problemy w pokojach - brak wody pod prysznicem , braki ręczników , zagrzybiałe pokoje, odpadające tynki - odpowiedź PILOTKI : co ja mogę , pretensje do biura podróży. Gdyby pilotka nie wsiadła któregoś dnia do autokaru na pewno nikt by tego nie zauważył. Turyści zostawieni sami sobie . Poproszona wieczorem o zostanie po pseudo kolacji bo grupa chce porozmawiać , uciekła jak szczur do swojego pokoju i wyłączyła telefon . Turystką potrzebującą pomocy zaopiekował się inny turysta lekarz. Liczne telefony na infolinię o pomoc i interwencję też na niewiele się zdały . Brak pomocy ze strony REZYDENTKI i KOORDYNATORA wyjazdu Rano usłyszeliśmy ironiczne stwierdzenie że co wydzwaniało się na infolinię , oraz informację że wieczorem rozładował jej się telefon . I najlepsze stwierdzenie - że może nam umilić tą wycieczkę . No już bardziej zepsuć wyjazdu się nie dało . Świadczy to o biurze podróży RAINBOW , że nie stara się o zachowanie standardów i opinii renomowanego biura podróży ( dopchać 49 osób usadzając turystów nawet na całej tylnej kanapie , szkoda że nie ustawiono jeszcze taborecików między siedzeniami .)Złapać głupiego turystę wyciągnąć kasę , wynająć byle jakiego pilota -na sztukę i mieć w nosie skargi. Myślę , że turyści czytając ten mały skrawek opinii zastanowią się nad swoim wyborem . Dlaczego biuro współpracuje z takim pilotem jak p. Ania. Kobieta o niskiej kulturze osobistej ( nieznane słowo DZIEŃ DOBRY , do widzenia, - mruk i gbur), nie wywiązująca się z obowiązku pilota wycieczki . Miałam wrażenie że jest naszym pilotem ZA JAKĄŚ KARĘ . RAINBOW - WSTYD, WSTYD . Właśnie mieliśmy rezerwację jeszcze nie zaliczkowaną dla 8 osób na Peru , no na pewno nie RAINBOW .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem