Opinie klientów o Elba Carlota

5.5 /6
272 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jarosław, Warszawa 8 czerwca 2022 r 06.02.2019

Elba Carlota styczeń 2019

Hotel położony w ładnym parku, przy promenadzie oddzielającej od oceanu.Pokoje od strony centrum handlowego narażone na odgłosy dostaw towarów do centrum handlowego i samego hotelu. Miła obsluga. Monotonne śniadania, dobre pozostałe posiłki, miło, że serwowane jest wino z butelek i woda w szklanych opakowaniach.Cztery gwiazdki to wyczerpuje poziom uslug. Podstaw do kolejnej choćby 1/2 gwiazdki jest całkowicie nieuzasadniony, również zpowodu oceny samych właścicieli obiektu, którzy "dumnie" oznaczyli swój hotel ****. Jarek

3.5/6

Darek i Agnieszka, CHORZOW 06.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Dobry z minusem

Byliśmy w hotelu Elba Carlota 27.09 - 4.10.2018Plusy:- basen bardzo ładny i czysty- bliskość oceanu z piaszczystą plażą- soki wyciskane mieszane z wodą na śniadanie- alkohole markowe w all inclusive: balentines, red label, jameson, jeam beam- ładne pokoje ( uwaga brak łóżek małżeńskich! W podróży poślubnej dostaliśmy dwa rozjeżdżające się pojedyńcze łóżka na kółkach. Po zgłoszeniu do rezydentki Rainbow zaproponowała próbę połączenia łóżek lub zmianę pokoju na parter o nie wiadomym standardzie)Minusy:- łóżka w pokojach rozjeżdżające się- podróż poślubna wysłana prośba o łóżko małżeńskie nie została spełniona- widok na super market u ocean ok ale hałas z aut dostawczych, na wyższym piętrze na szczęście trochę ciszej- tłuste jedzenie, wszystko smakowało tak samo- animacje bardzo słabe- brak dyskoteki- brak muzyki na basenie i w barze nawet takiej cichej w tle

3.5/6

Beata, Warszawa 29.08.2016

Hotel na 2 gwiazdki :(

W hotelu Elba Carlota spędzialam 2 tygodnie w lipcu. Nie wiem skąd takie wspaniałe oceny w internecie bo hotel absolutnie na nie zasługuje. Hotel jest strasznie brudny, brudne są podłogi, ściany, naczynia w jadalni, leżaki przy basenie oraz stoliki dosłownie się kleją. ściany wymagają malowania bo są zniszczone i brudne. Barierka przy jazzuzi cała się chwieje bo jest zamontowana w przegniłej podłodze. Kilka razy widziałam leżącego zdechłego karalucha przy jadalni, leżącego tam kilka dni. Toalety przy basenie to zagłada biologiczna, sierdzące i bardzo brudne. Pokoje sprzątane są tak, że moze lepiej żeby nikt ich nie dotykał,podłogi brudnym mopem z kłębami włośow posostawionymi w pokoju, pościel nie zminiana bez interwencji, ręczniki nie zmieniane albo poprostu zabierane z pokoju i bez podmiany. Kilka razy dostałam poprostu brudne i dziurawe reczniki. Nie pomagały nawet zostawiane napiwki. Woda w basenach niestety bardzo zimna, dzieci ledwo wytrzymywały. Inny problem to czystość basenów, tłusta woda i brzegi basenu, przy studzienkach wystajace jakies zielone glony. Przy basenach tylko kilka miejsc z parasolami wiec od godz 7 rano trwało rezerwowanie leżakow żeby nie siedziec w pełnym słońcu. Miniclub znajduje sie w pomieszczeniu ciemnym, czyms w rodzaju wielkiej piwnicy, animatorka dziecieca chyba srednio lubi dzieci, codziennie dostaja ksero do pomalowania, siedza godzine w barze nic tam nie robiac, bo animatorka poprostu odpoczywa, przed praca wieczorem. Moja corka nie chciala tam chodzic, poniewaz nie bylo zadnych gier, zabaw ewentulanie pani wychodzila z nimi na basen gdzie miały skakać do wody i tu juz wkraczali rodzice do zajmowania sie pociechami w basenie... wiec strasznie słabo. Jeśli chodzi o jedzienie, to były dni kiedy bylo bardzo smacznie i były gorsze kiedy jedzenie wygladalo jak zrobione z resztek z calego tygodnia. Niestety wiele osób tak jak, ja i moja córka zatruło sie, albo nieswiezym jedzeniem, albo poprostu dlatego, że talerze i sztućce byly poprostu brudne, tluste i z resztkami jedzenia. Zmarnowałam kilka dni przez to zatrucie… Alkohole bardzo słabej jakości, lokalne odpowiedniki. W hotelu podczas mojego pobytu bylo okolo 10 włamań do pokojow, manager nic z tym nie zrobil, poprostu trzeba bylo wykupić sejf i uważać, poniewaz w hotelu nie ma ani jedej osoby z ochrony! Internet bardzo słaby w pokojach prawie nie działa. Obsługa recepcji bardzo mila i pomocna ale nie wiele moga skoro hotel jest zarzadzany w taki wlasnie sposob przez managera. Plus to lokalizacja hotelu, w środkowej czesci wyspy nie najładniejszej ale przy spokojnym morzu, ogolnie bardziej polecam Costa Calma w pobliżu Morro Jable. Organizacyjnie Rainbow stanelo na wysokosci zadania, wszystko bylo na czas, dobrze objasnione, bardzo fajna Pani przewodniczka wycieczek fakultatywnych, wiec duzy plus dla biura za obsluge! Szkoda, ze nie macie wiekszego wplywu na zarzadzjacych hotelem, poniewaz to ogolnie zle wplywa na wizerunek biura. Hotelu Elba nie mogę polecić, chociaż wakacje zaliczam do udanych ze względu na urodę wyspy i miłe towarzystwo innych gości.

3.5/6

Iwona, Warszawa 18.01.2018
Termin pobytu: grudzień 2017

Wietrznie i słonecznie

Pobyt był w miarę udany, ale głównie ze względu na słoneczną pogodę i piękne plaże. Niestyety dużym rozczarowaniem okazało się menu hotelowe. Drugi raz nie zdecydowalibyśmy się na taki wyjazd.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem