Opinie klientów o Elba Carlota

5.5 /6
272 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

TOMASZ, WARSZAWA 09.12.2018
Termin pobytu: listopad 2018

Znośny z mankamentami

Obsługa hotelu - recepcja i kelnerzy w barach bardzo dobra. Obsługa sprzątająca - słaba. Zostawili nam otwarty pokój po sprzątaniu i każdy mógł sobie do niego wejść. Plusem jest bliskość do plaży i oceanu, fajny lecz już trochę zaniedbany kompleks basenów. Dobre jedzenie i duża różnorodność. Dużymi minusem i szokiem było to, że podczas jednego ze śniadań zauważyliśmy przy talerzach karaczana. W tak wysokiej klasy hotelu nie powinno się to zdarzyć, aby prusaki łaziły po restauracji hotelowej.

2.5/6

Iza i Kinga 30.12.2016
Termin pobytu: styczeń 2017

Elba Carlota REAL (!)

Cztery gwiazdki to zdecydowanie o dwie za dużo...nawet jeśli gości wita szampan 24/7. Największy żal mamy o PSEUDO PODGRZEWANY ZIMNY BASEN. Pseudo dlatego, że rezydent mimo wszystko próbował wszystkim wpierać, że "tak tu wygląda podgrzewanie basenu"...Oba baseny i jacuzzi są ZIMNE. Mało kto decyduje się na kąpiel. Wiele osób się rozchorowało. Ubezpieczenie obejmuje wizytę lekarską. Podkreślam, że w takiej sytuacji skrócenie pobytu i powrót są prawie niemożliwe, chyba, że na koszt własny. Warto skorzystać z wycieczek lokalnych. W Oasis Park spotkanie z lemurami krótkie i mało swobodne. Lepiej pokarmić żyrafy- warto wziąć ze sobą jabłka, bo w parku są bardzo drogie. W przypadku wyjazdu na wycieczkę wcześnie rano, istnieje możliwość zamówienia w recepcji wcześniejszego śniadania- podanego w stołówce. W pokoju jest czajnik i lodówka. Nie radzę zaopatrywać się w srebro u pana z hotelowego sklepiku z pamiątkami. Sprzedaje sztuczną biżuterię twierdząc, że jest srebrna, na szczęście po kilku dniach prawda wychodzi na jaw... Zobaczymy jaki będzie Sylwester... póki co otrzymaliśmy zaproszenie na taką samą kolację jak świąteczna (tyle że trwa od 18.30 do 20.00) o balu sylwestrowym ni widu ni słychu...miał być...hmmm...jak wiele innych rzeczy...życie. Pozdrawiamy.

2.5/6

klient Rainbow 18.01.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Przereklamowany, przeciętny hotel

Dobrze reklamowany i ...nic więcej. Hotel wg hiszpańskiej standaryzacji ma 4*, chyba wyłącznie za lokalizację przy plaży - za to plus. Niestety dalej już jest gorzej.Pokoje sprzątane są bardzo powierzchownie ( byliśmy grupą w 4 pokojach, opinie takie same). Podłoga niedokładnie umyta, czasem zdarza się brak wymiany ręcznika.Hotel ma 10 lat, wygląda na 30. Pokoje bardzo przeciętne, plusem jest balkon. Jedzenie - tu w mojej ocenie wypadło najgorzej. Śniadania - bardziej dla anglików, wybór jest tak słaby, że czasem nie bardzo było wiadomo co jeść, jak na hotel 4* to wielkie nieporozumienie. Byliśmy wcześniej na wyspach w sieci RIU i tam nie ma kompromisów - jedzenie duży wybór i smaczne. Sniadanie w Elba Carlota - jak w przydrożnym barze, tak kiepsko nie spotkałem jeszcze w żadnym wakacyjnym hotelu, tym bardziej kanaryjskim. Dramat. Po pierwszym śniadaniu, pozostawała nadzieja, że obiad będzie lepszy, niestety kolejne rozczarowanie, nie ma w czym za bardzo wybierać, a jak już to mięso ohydne i bez smaku. Nie wiem skąd dobre opinie na temat jedzenia w tym hotelu, jak się dużo podróżuje - to można jakoś porównać. Kolacje - tutaj trzeba oddać - było ciut lepiej, ale bez entuzjazmu, smakosze owoców morza mogą być zadowoleni. Tak, czy inaczej jedzenie było najsłabszą stroną hotelu. Choć jeszcze jedno miejsce wypadło gorzej - bar z przekąskami przy basenie. Po zajrzeniu w podgrzewacze odechciewało się wszystkiego , jakieś napuchnięte parówki z niewiadomo czego i kotlety do hamburgerów. Tłoku raczej nie było do przekąsek.W opcji All Inclusive z baru można korzystać do godz.23 - później bar płatny ( duże kolejki!), do stolika nikt nie przyniesie. Automaty z kawą i herbata dostępne tylko przy śniadaniu i basenie, wieczorem po kolacji musisz stać w kolejce do baru, aby wziąć herbatę czy kawę, to kompletnie niezrozumiałe, w innych hotelach masz dostęp przez całą dobę. Położenie hotelu ok, 20 min spacerem co centrum miejscowości, w której nic nie ma.Zdecydowanie lepiej pojechać do Morro Jable - ładniejsze i większe miasteczko.Podsumowując - byliśmy bardzo niezadowoleni z hotelu. Kiepska jakość wyżywienia, brak dostępności kawy, itp. Najgorszy hotel, w jakim byliśmy. Zdecydowanie kolejny raz wybierzemy sprawdzoną sieć RIU. I jeszcze jedna rzecz. Wylot mieliśmy o 21:55, transfer na lotnisko 19:30. Rezydentka z Rainbow poinformowała nas, że w dzień wylotu po wymeldowaniu się o godz. 12:00 nie przysługuje nam już opcja All Inclusive ( na obiad mieliśmy dostać voucher). Czyli brak kolacji i płatne napoje po godz.12:00. Pierwsze takie doświadczenie i raczej słabe wizerunkowe dla Rainbow.

2.0/6

Bronisława, Wojkowice 28.07.2015

Beznadzieja i nuda

Może podam w punktach co było fatalnego: - brudne pokoje, ręczniki dziurawe i brudne, - brudne naczynia w restauracji i drink barze, - leżaki na łańcuchach otwierane o godz. 10 miejscowego czasu - wrzaski ogromnej ilości dzieciaków na basenie i restauracji, - brak rozrywek poza, śpiewającą raz w tygodniu kobietą z saksofonem, - kompletny brak wentylacji w łazience Pozytywnie oceniam wyżywienie reszta to wielkie nieporozumienia za duże pieniądze. Odradzam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem