Opinie klientów o Abora Continental

5.4 /6
226 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

A_WWA 11.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Abora Continental 1-8.11.22’

Hotel położony w dobrej lokalizacji - blisko pętla autobusowa i przystanki. Obsługa w hotelu bardzo przyjazna i pomocna. Ciepłe posiłki zazwyczaj zimne lub lekko ciepłe.

4.0/6

Przemysław, Kozy 15.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Nie był to mój wymarzony hotel

Pokoje bardzo czyste, odnowione. Obsługa bardzo starała się, aby spełnić, jak najlepiej swoje zadania. Lokalizacja hotelu również na plus, blisko plaż, sklepów, knajp. Jedzenie było ok, ale nie rewelacyjne. Mało owoców, słabe desery i ciasta, podobnie jak soki- bardzo słodkie. Kawa nie do wypicia. Parking przy hotelu był płatny 7€ za dobę, ale przy pobliskich ulicach można znaleźć bezpłatne miejsca. Bardzo uboga siłownia. Było ok, ale na przyszłość wybrałabym inne miejsce.

4.0/6

Paweł, Nowe Gulczewo 13.02.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Dobry hotel

Bardzo dobre jedzenie. Hotel blisko plaży i promenady nad brzegiem oceanu. Pokoje od strony północnej głośne ze względu na bliskość drogi szybkiego ruchu. Podobnie baseny hotelowe. Ładne ale blisko ruchliwej ulicy. Dlatego polecam plażę. Bylisśmy w styczniu i temperatury były w okolicach 20-26 stopni. Tyle pokazywał lokalny termometr. Na prognozie pogody było maksymalnie 22.

4.0/6

Piotr Damian, Warszawa 05.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Abora

Hotel jak najbardziej godny polecenia pod warunkiem opcji bez allinclusive , niestety do jednych z minusów muszę zaliczyć jedzenie ,które było po prostu fatalne i oboje z narzeczoną mieliśmy problemy żołądkowe, miejsce w którym znajduje się hotel jest bardzo dobrze zaopatrzone w sklepy i w przyjemnej okolicy sam hotel czysty i odnowiony , obsługa bardzo miła . Drugi minus niezależny od hotelu to niestety rezydent , zapytaliśmy Panią o godzinę transferu na lotnisko w drogę powrotną , po czym w dość nieprzyjemny sposób stwierdziła że mówiła że godziny odjazdu będą podane na tablicy informacyjnej , po pół godzinie szukania tablicy informacyjnej znaleźliśmy malutka tabliczkę w formacie a4 z godzinami odjazdu autokaru na lotnisko . Ogólnie wyjazd uważam za udany i wszystko jest jak najbardziej wporzadku natomiast odradzam opcję allinclusive .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem