Opinie klientów o Wzdłuż Adriatyku

5.3 /6
408 
opinii
Intensywność programu
4.9
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.1
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Szymon, Kraków 28.09.2021

Chorwacja piękna, chaos organizacyjny

Na plus: bardzo ładne lokalizacje, profesjonalni kierowcy, lokalni przewodnicy (w większości Polacy mieszkający na miejscu od 20-30 lat). Na minus: dezorganizacja, niedopasowanie planu dnia do realiów (grupa 70 os. dostała ok. 30-45min na posilenie się w bufecie - część podróżnych nie zdążyła nic zjeść), puszczanie głośnej muzyki w autokarze po całodziennym objeździe. Na 4 hotele dwa były czyste i schludne, w dwóch śmierdziało, a łazienki były porośnięte grzybem. Jedzenie w większości hoteli było tłuste i niesmaczne, a w jednym wręcz niejadalne. Przejazdy były kiepsko rozplanowane - jednego dnia było ich mało, następnego spędziliśmy ponad 8h w autokarze. Nauka języka chorwackiego jest fajnym pomysłem, ale najbardziej przydatne informacje poznaliśmy... w przedostatnim dniu podróży. Systemy tour guide miały zbyt krótki zasięg jak na tak dużą grupę - tylko osoby z przodu kolumny mogły usłyszeć cokolwiek, szczególnie w wąskich i zatłoczonych przejściach, gdzie kolumna się rozciągała. Korzystanie z WC dostępnego w autokarze "nie wskazane".

2.5/6

Beata , --- 01.07.2017

Mogło być lepiej

Właśnie wóciłam z wycieczki obiazdowej do Chorwacji - Wzdłuż Adriatyku. Wyczieczka polegała na ciągłych przejzadach z jednego miejsca do drugiego - plan zakwaterowania z dnia na dzień ulegał zmianie i pokonywaliśmy duże odległości - w aktokarze spędzaliśmy od 5-6 godzin aby dotrzeć z miejsca zwiedzania do miejsca gdzie był nocleg. Obiadokolacie były o godzienie 21-szej To trochę za póżno. Zwiedzanie zajmował nam natomiast od 1 godziny do 2 godzim maksymalnie, reszta to podróż w zdłuż Adraityku, niekiedy kilak razy krążyliśmy w okół jednego miejsca. Posiłki standard POLSKI kurczak i schabowy oraz SŁONA zupa gruszkowa (w zasadzie sama woda), nic kuchni regionalnej. Zkataterowanie 3 noclegi ok, natomiast 4 nocleg w sanatorium pamiętejącym czasy PRL. Wycieczka liczyła 61 osób natomiast autobus na obiejazd liczył 65 miejsc , ciasno ustwione fotele nie było komfortu tym bardziej , że aż 2 noce trzeba było spedzić w aktokarze nie ten standard nie te czasy. Co do przesiadek w Woszczycach to brak organizacji i zgrania. Autokar przyjażdzajacy najwcześniej musiał czekać około 2,5 godziny na ostatni. Nam turystom przekazywano informację o tym że czas oczekiwania jest długi dlatego,że aktokar ma opóznienie z przyczyn nie zależnych od biura ( zbyt długa odprawa na granicy ) natomiast okazywało się że opóźnienia są jak najbardziej planowe niezgranie czasu pracy kierowców autokaru z planem wycieczki. Szkoda naszego czasu. WIelka szkoda zaowiadała się taka fajna wycieczka . Przeweodniczka Klaudia OK.

2.5/6

Ewa 05.08.2014

Nie zadowolona!

Witam bardzo ale to bardzo zawiodłam się całą otoczką wycieczki.A miało być tak pięknie...no cóż..Chorwacja sama w sobie cudowna ale ..żadna to zasługa biura.Jeżeli prawie cała grupa ma to samo zdanie na temat organizacji(braku organizacji) to o czymś to świadczy...niestety.Był to nasz drugi wyjazd i został żal a i składanie reklamacji niepotrzebne...nie tak miało być;będę domagała się odszkodowania. Pilotka pani Paula osoba bez doświadczenia zupełnie i bez chęci współpracy,zainteresowana tylko degustacjami...wiadomo dlaczego..; ciągle nas zostawiała samym sobie co wzbudzało zdumienie naszych przewodników,o których można rzec,że super przygotowani ludzie i lubiący swoją pracę;aż żal,że tego nie dostaliśmy od biura.. W planie wycieczki były 2 hotele(wg. umowy) ale niestety był tylko jeden...dlaczego?? za takie pieniądze i dostałam z mężem pokój jednoosobowy z dostawionym łóżkiem,że niby to łoże małżeńskie.Wiem,że były inne pokoje i z balkonami..część grupy takowe dostała.Jedzenie..zwłaszcza śniadania do znudzenia to samo i tak co dzień. Na dojazdy traciliśmy bardzo dużo czasu- czego nie byłoby przy 2 hotelach-;dla przykładu wyjazd do Dubrownika zajął nam w obie strony prawie 10 godzin.Gdzie czas na zwiedzanie i wypoczynek?? Kierowcy też nie zasługują na jakiekolwiek pochwały..w czasie trwania wycieczki ani razu nie zaproponowali kawy...tak po prostu od siebie..Dopiero na prośbę albo robił albo mówił,że niedługo będzie przystanek.Po całej nocy spędzonej w autokarze(co stacja benzynowa to przystanek!by celowo przedłużyć czas) przyjazd do Lubliany we wczesnych godzinach rannych 6.40...krótkie zwiedzanie i powrót do pojazdu nawet kawy nie mozna było zamówić...bo niby nikt wczesniej nie zgłosił? Nie spotkałam się jeszcze z zamykaniem toalety na klucz..w autokarze!! Wycieczka odbyła się w dniach 19-26 lipca 2014 pod nazwą "Chorwacja wzdłuż Adriatyku". pozdrawiam ps. na moją prośbę iż mam chorobę lokomocyjną i prosiłabym o miejsce bliżej nie zareagowała,wręcz poczuła się urażona moją sugestią zajęcia wolnego miejsca obok niej.Biuro podróży również nie chciało ująć tego w uwagach...a wystarczyła dobra wola.

2.5/6

Kornelia 23.08.2022

Rozczarowanie

Zaczynając od początku - jeżeli chodzi o organizacje przejazdów w Polsce i przesiadki do docelowych autobusów to trzeba zdecydowanie ocenić na plus. Nie było możliwości pomyłki, informacje były przekazywanie odpowiednio wcześnie i przystępnie. Bagaże przepakowywane o jednej godzinie co nie powodowało wcześniejszego chaosu. Podróż jak to autokarem męcząca ale na to trzeba być przygotowanym. Kolejność wycieczki została odwrócona więc pierwszego dnia odwiedziliśmy Jeziora Plitwickie, które okazały się pięknym miejscem. Następnie przejazd do hotelu mieszczącego się w Bośni. I tu zaczyna się wielki rozczarowanie. Hotel w Neum bardzo duży przy samej plaży, ale pokonywanie odległość od recepcji do pokoi z jedną windą, gdzie po drodze jeszcze 2 lub 3 piętra schodów trzeba było pokonać pieszo z walizką było bardzo uciążliwe. Standard pokoi tragiczny! Pokoje wydają się być nie remontowane od 20 lat, w łazience przyklejająca się zasłonka pod prysznicem, odpadający sufit, za oknem widok na ścianę. Poza tym hotel przy ruchliwej ulicy więc w nocy długo słychać głośną muzykę. Posiłki mało urozmaicone. Na śniadanie z owoców tylko arbuz, na kolację to samo, z warzyw tylko pomidor i ogórek. Gdzie będąc w kraju bałkańskim spodziewałam się dużego wyboru owoców i warzyw. Modliłam się aby spędzic tylko jedną noc w tym hotelu, ale nie! Okazało się że były to 3 noce gdzie program wycieczki obejmował odwiedzenie Splitu, Trogiri i Szybenika które mieszczą się ok 300 km od hotelu więc kolejna duża wada to ciągłe cofanie się do hotelu gdzie mogliśmy mieć hotel już bardziej na północy bliżej odwiedzanych danego dnia miejscowości. Zgłaszany przez większość uczestników wycieczki problem z ciągłymi przejazdami był kwitowany odpowiedzią że nie mogą dla nas znaleźć hotelu. Jedynie ostatni nocleg udało się spędzić w innym hotelu już o dobrym standardzie jednak nie nad morzem jak miało gwarantować biuro tylko w głębi kraju. Podsumowując przejazdy zajmowały tyle czasu, że nie bylo czasu na kąpiel w morzu gdyż wracaliśmy do hotelu ok 20-21 ledwo zdążając na kolację. Jeśli chodzi o samą Chorwację to odwiedzane miejsca były piękne, miasta zwiedzane z Polskimi przewodniczkami, w każdym jakaś 1 godz. wolnego czasu. Pilot p. Borys bardzo dobrze wywiązał się ze swojej roli, umilał przejazdy opowieściami i tematycznymi filmikami, był zawsze skory do pomocy. Podsumowując bardzo zraziłam się do tego biura, gdyż biuro o takiej renomie nie powinno pozwalać sobie na szukanie hoteli dopiero w trakcie trwającej wycieczki, a nie odpowiednio wcześniej. Co gdyby nie udało się znaleźć hotelu na ostatnią noc? Spalibyśmy w autobusie? Chyba nie za to płaci się spore pieniążki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem