Opinie klientów o White Olive Elite Laganas

5.4 /6
617 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Łukasz, Bytom 02.09.2022

5 gwiazdek po grecku

Hotel nowy, ale absolutnie nie zasługuje na miano 5-gwiazdkowego. Stosunek ceny do tego co otrzymujemy raczej niezadowalający. Miejscowość Laganas to tonąca w śmieciach imprezownia. Plaża jak to w Grecji zaśmiecona, ale woda w morzu wspaniała, czysta i ciepła. Same tanie, słodkie napoje i rozpuszczalna kawa, brak soków. Za wodę do picia po 23:00 trzeba dodatkowo płacić. 5 gwiazdek w greckim stylu...

3.0/6

Anna, Bieliny 17.08.2019

Ocena hotelu

Średni.

2.5/6

Piotr 15.06.2022

To nie jest hotel 5*

Zacznijmy od plusów: hotel jest nowy więc większość rzeczy ładnie wygląda, nie jest jeszcze zniszczona. W łazience nie było grzyba na fugach, klima nie śmierdziała i była bardzo wydajna a woda pod prysznicem leciała mocnym strumieniem a nie się z niego sączyło. Łóżko małżeńskie chyba180cm szerokości. Po wylądowaniu udaliśmy się do autokaru w którym udało nam się zająć miejsce siedzące na co nie wszyscy mogli liczyć. Początkowo chyba 6 osób miało miejsce stojące a po kilku minutach rada nadzorcza w postaci panie rezydent stwierdziła że wszyscy z hotelu X mają się przesiąść do innego autobusu i zrobiło się luźniej o dwie osoby.... Pierwszy raz byłem na takich typowych rodzinnych wakacjach z rodziną (dziecko niecały rok) allinclusive i tak jak myślałem i co słyszałem o tej formule przed wyjazdem się sprawdziło. Zacznijmy po polsku - od alkoholu. Bar przy basenie w którym się można było napić otwarty od 10tej do 23. Napoje bezalkoholowe dostępne również tylko w tych godzinach. Napoje bezalkoholowe mimo nie miały wiele wspólnego z tym co było na nalewaku - etykieta pepsi, 7up z tych znanych ale to smakowało jak bardzo słaba podróbka tych napojów. Alkohole równie słabe, smak whisky daleko odbiegał choćby od smaku paskudnego czerwonego johnego który większość osób zna więc jest to jakieś odniesienie. Przyznam się że byłem cebulą na tym wyjeździe i nie kupiłem żadnego drinka (za $ można było się napić czegoś normalnego) tylko piłem te "darmowe" 2-3 dziennie. Wymieszane z jakimiś dodatkami dało się wypić ale odbiegały znacząco od drinków zrobionych z markowych alkoholi. Piwo dla mnie było nie akceptowalne chociaż nie mam wysublimowanego gustu i akceptuje popularne u nas sikacze jak tyskie, lech etc. Tamto piwo smakowało jak rozrobione z wodą. Jedzenia było dużo pod względem wyboru jak i ilości bo braki były uzupełniane, jednak smak większości był dla mnie nie do przyjęcia. Brakowało wyrazistości, przypraw. Mięsa często były zbyt długo gotowane/smażone przez co gumowate albo twarde. nawet tak zwykłe dania jak sos do makaronu neapolitański smakował jak rozwodniona passata. Sos w słoiku z biedronki smakuje 100 razy lepiej. Na kilkanaście różnych dań każdego dnia smakowało mi między 1 a 3. Dodam że room service ograniczał się do zamiecenia podłogi, wyrzucenia śmieci i wymiany ręczników. Na tydzień dostaliśmy 1 mydło wielkości hotelowej czyli jak 5zł, żel pod prysznic został uzupełniony dzień po tym jak się skończył a pościel nie była wymieniona ani razu - po 3 dniach panie wymieniły poszewki na poduszki i moze prześcieradło - kołdra czy bardziej drugie prześcieradło służące do przykrycia synek poplamił pierwszego czy drugiego dnia i tak z nami pozostały. Być może panie mają za dużo roboty a za mało czasu i mają nakazane oszczędzanie przyborów toaletowych bo wydają się miłe. No może po za jednym incydentem gdy mieliśmy kliknięte "nie przeszkadzać" a panie weszły. Hotel wygląda jak na zdjęciach, nie ma żadnego miejsca na jego terenie po za przestrzenią wokół basenów, żadnej huśtawki dla dzieci czy metra kwadratowego trawy. Droga na plaże przebiega jakby na tyłach hotelu z którego wylewana jest jakaś woda z mycia posadzki czy sam nie wiem co to moze byc za woda która wpada do kanału po drugiej stronie ulicy więc idąc na plaże depczemy jakby po ściekach - bardzo słabo to wygląda a sama okolica też mocno zaniedbana, śmieci. Plaża (ogólnodostępna) troche zasmiecona naturalnymi odpadami jak glony, gałęzie a trochę ludzkimi produktami co w połączeniu nie wygląda ładnie (u nas nad bałtykiem jeżdżą służby i sprzątają plaże ale tam najwyraźniej nie). Można się położyć i popływać w wodzie ale ogólne samopoczucie jakby nie do końca jest usatysfakcjonowane. Wracając do hotelu to moim zdaniem uczciwie zasługuje na 3*.

2.5/6

Agnieszka, Łódź 23.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Tak jak wspaniale, jak mówili

Hotel - położenie bardzo słabe, na końcu miasteczka, okolica brudna, dojście do plaży wzdłuż brudnej zielonej rzeki, plaża również dość zaniedbana. Obsługa miła, uśmiechnięta, oprócz jednej z recepcjonistek, która miała pretensjonalny głos. Jedzenie typowe All Inclusive, mały wybór, bez przypraw, bardzo często powtarzające się. W hotelu wielu Anglików, którzy skutecznie uniemożliwiają odpoczynek, zwłaszcza w nocy. Podróżowaliśmy z małym dzieckiem, mieliśmy wykupiony pokój rodzinny, a z obu stron mieliśmy głośnych anglików, którzy w nocy mega mocno imprezowali. Hotel nie interweniował w ogóle... Drzwi do pokoi za kazdym razem trzaskały, bez możliwości cichego domknięcia, w nocy nie dało się nie słyszeć jak ktoś wraca do pokoju. Rezydenci - kompletnie niepomocni... Wynajeliśmy samochód z wypożyczalni rekomendowanej przez Rezydenta. Zapłaciliśmy dodatkowo za fotelik dla (rocznego) dziecka, otrzymaliśmy tylko siedzisko, nadające się dla 10-12 latka.... Prosząc o pomoc rezydenta, skomentowała, pewnie nie mają dziś innego...Po naszej reklamacji fotelik został tylko wstawiony do samochodu, bez jego montażu... Zapłaciliśmy dodatkowo za miejsca w samolocie, pomimo tego na lotnisku w Warszawie i Grecji otrzymaliśmy inne miejsca, rezydentka również nie pomogła... Podsumowując, raczej nie wrócimy do tego hotelu, ani do tour operatora. Jest to nasza kolejna wycieczka z Rainbow i za każdym razem jestem bardziej rozczarowana. To był nasz ostatni raz.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem