Opinie klientów o White Olive Elite Laganas

5.4 /6
617 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna, Warszawa 30.07.2019

Podróż dla wymagającej grupy

Podróżowaliśmy w piątkę, w tym osoba na wózku inwalidzkim i malutkie dziecko. Przed wyjazdem pracownik biura kontaktował się ze mną w sprawie transferu z lotniska do hotelu, potwierdzam ze możemy skorzystać z autokaru jeśli będziemy jechać razem. Po wyjściu z lotniska pilotka wycieczki rozdzieliła nas i skierowała do oddzielnych autokarów. Oczywiście autokary były już pełne, ponieważ mimo ze podeszliśmy wcześniej, kazała nam czekać aż „zapakuje” wszystkich innych pasażerów. Pani pilotka, nie zrobiła absolutnie nic żeby rozwiązać sytuacje. Pomogli nam panowie kierowcy, a na koniec okazało się ze w jednym z autokarów były jednak wolne miejsca. Druga uwaga dotyczy pokoju, o ile podczas transferu zostaliśmy rozdzieleni tak już w hotelu nie. Bardzo nas cieszy, ze mamy pokoje obok siebie, ale druga para (nikt w niej nie jest na wózku inwalidzkim) również dostała pokoj z przystosowaniami dla osób niepełnosprawnych. Te pokoje są ok, ale nie dla osób sprawnych (min. za niskie lusterka w łazience, niezamknięty prysznic, brak szafki/półki w łazience itp). Mam nadzieje, ze ten uwagi pomogą Państwu w przyszłości, jeśli kiedyś zdarzy się Państwu organizować wycieczkę dla podobnej grupy.

3.0/6

Malgosia 14.08.2023

Średnio jak na z5 gwiazdek

Pierwszy raz byliśmy w hotelu 5 gdzie nie było wody butelkowanej co jest problemem bo woda na Zakynthos jest bardzo słona i niesmaczna . Na dzień dobry w recepcji płaci się 10 eur id osoby za klimatyczne Drinki typu Mohito czy nawet dobra kawa po 5 euro … to kolejny przykład jakości usług Hotel położony przy ruchliwej ulicy jedli ktoś ma balkon od ulicy to dramat . Z plusow Hotel ma bardzo przyjemny personel jedzenie jest monotonne ale smaczne .

3.0/6

Piotr Marek, ŚWIDNIK 01.09.2019

Zakyntos

Wyspa przereklamowana.

3.0/6

Barbara, Jelenia Góra 18.10.2021

Wysoki standard hotelu. Bardzo słaba kuchnia. Bar beznadziejny.

Hotel o wysokim, nominalnym standardzie. Wysokiej jakości wykończenie. Zero zieleni na tzw. "ogrodzie" lub basenie. Obsługa ok. grzeczna i usłużna. Kuchnia słaba. Wszystko zimne. Mały wybór. Bar all inclusive - nie odpowiada standardowi pięciu gwiazdek. Raczej słabe trzy gwiazdki. Nie rozumiem wpisów chwalących gastronomię.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem