Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Renata, Lublin 05.09.2022
To nie jest 5 gwiazdkowy hotel!
Hotel kawałek od morza, bez ogrodu, bez jakiejkolwiek zieleni. Pokoje zasługują na 4 gwiazdki ( panel sterowania, duże wygodne łóżko, lodówka) . Jednak cisza nocna nie jest przestrzegana, jak sąsiedzi zamykają drzwi trzęsie się cała ściana, w czasie kąpieli pół łazienki jest zalanej ( uszczelki w prysznicu przepuszczają), po sprzątaniu w pokoju na podłodze jest więcej długich włosów niż przed...Wi-Fi tragedia, jedyny polski kanał ciągle zacina. Jedzenie jak w hotelu 3 gwiazdkowym, nawet przystawki w fantazyjnych pojemnikach tego nie ratują. Siłownia to stare, zużyte sprzęty nie nadające się do ćwiczeń. Jedyny plus to obsługa baru- mili i kompetentni Panowie. Na pewno nie jest to 5 gwiazdkowy hotel, dałabym 3,5. Nic szczególnego. Okolica piękna ale ocena dotyczy hotelu.
2.5/6
Paweł, Lublin 06.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Same fakty
Od razu chciałbym napisać , że hotel nie ma 5* ‚ max 3,5*, ale to nie jest najważniejsze . Zacznę od pierwszego wrażenia po zameldowaniu , mrówki w całym pokoju , ale to tez nie jest największy problem , tak czasem się zdarza. Najgorzej było w łazience , spleśniała słuchawka od prysznica oraz prysznic . Z dziewczyną , po zameldowaniu , poszliśmy do marketu kupić środki czystości żeby to usunąć . Kobieta z recepcji , pani Iris, nie ukrywam zrobiła co mogła proponując inny pokój, ale tam tez nie było za , dobrze czuć było stęchliznę. Wróciliśmy do pierwszego pokoju . Klimatyzacja była tak brudna i zagrzybiała, ze sam ją ile mogłem przeczyściłem . Sprzątanie pokoju na 3, pościel nie była zmieniana. O jedzeniu nie wiem co napisać , kto co lubi , nie chce mówić ze było niesmaczne , było poprawnie , ale za to stołówka brudna , poduszki na krzesłach w stołówce aż prosiły się o upranie , klima również zagrzybiała w jadalni , bywało , ze śmierdziało i nie mówię tu o szambie , bo cały czas ten zapach unosił się w strefie basenowej. Drinki to hit dramatu , sam cukier, za coś normalnego musisz płacić . Chciałbym jeszcze dodać , ze internet w pokojach nie działa jeśli chcecie żeby działał musicie zapłacić ,RAINBOW powinniscie to wpisać w ofertę bo to jest wprowadzanie klienta w błąd. internet działa na stołówce i w strefie basenowej, ale nie w pokojach ! Wyspa fajna , plaża fajna , Grecy fajni , jedzenie w tawernach super, cała wyspa zwiedzona . Wakacji nie mieliśmy zepsutych , bo nie chcieliśmy się denerwować hotelem . Mam nadzieje , ze ta opinia się komuś przyda, jeśli zależy mu na dobrym standardzie . Ja nie polecam , ale to moje zdanie posiadamy kilka fotek tego brudu , ale nie zamieszczam bo nie oto chodzi . Stosunek jakości do ceny to jakieś nieporozumienie. Mamy kolejna wycieczke zakupiona na Kos z RAINBOW i sie zastanawiamy czy nie zrezygnować .
2.0/6
Ania 24.07.2019
Nie polecam
Jedzenie masakra! Zimne monotonne i bardzo mały wybór . Pokoje ładne lecz niedokładnie posprzątane po malowaniu ślady fugi w łazience i farby na oknach i drzwiach. Obsługa miła szczególnie barmani poza 1 dziewczyną która przychodziła na zastępstwo do baru.
2.0/6
R. S. 10.08.2019
Wakacje lipiec 2019
Niestety pięć gwiazdek jest zdecydowanie na wyrost. Mala - ograniczona do basenów, część wspólna, mocno betonowa, brak naturalnej zieleni. Wyżywienie zdecydowanie poniżej oczekiwań. Z pewnością nie pięciogwiazdkowy. Bardzo monotonne i wyraźnie "oszczędnościowe". Wystarczy poczytać opinie na Trioadvisor i podobnych wiarygodnych portalach