Opinie klientów o Grand Millennium Al Wahda

4.0 /6
opinia
Obsługa hotelowa
4.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.0
Wyżywienie
2.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

AGNIESZKA, ŁÓDŹ 02.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

Grand Millenium

W hotelu spędziłyśmy 3 dni, po wycieczce "Dubaj jest NAJ". Do wybrania hotelu zachęciła nas jego kategoria (5 gwiazdek) oraz lokalizacja. W rzeczywistości hotel lata świetlności ma już za sobą, 5 gwiazdkowa kategoria hotelu musiała zostać mu przyznana wiele lat temu. Obsługa była bardzo uczynna i sympatyczna, minusem było bardzo długie oczekiwanie na posprzątanie pokoju, czasami do godziny 16 nie miałyśmy świeżych ręczników. Otrzymałyśmy pokój na 24 piętrze, dzięki czemu miałyśmy ładny widok na okolice. Pokój skromny, choć czysty. Codziennie dokładano nam wodę, kawę i herbatę. Mimo tego, że hotel był ogromny, można było się wyspać i zdążyć na śniadanie - jedzenie było cały czas dokładane, obsługa sprawna. Niestety jakość posiłków pozostawiała wiele do życzenia - szczególnie obrzydliwa była jajecznica (przygotowana najprawdopodobniej z proszku lub z gotowego płynu). Hotel był połączony z dużym supermarketem, dzięki czemu w każdej chwili można było coś zjeść (supermarket posiadał food court) lub zrobić zakupy. Na 31 piętrze hotelu znajdował się basen. Brak bezpłatnych busów do plaży czy do lokalnych atrakcji był dużym minusem. Polecam na krótki pobyt, zatrzymując się na dłużej lepiej wybrać hotel z plażą.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem