Opinie klientów o Baikal

5.4 /6
98 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

yoasialaw, Łódź 27.08.2015

Moje wrażenia, zasługujace na uwagę.

Po pierwsze, bardzo ważne: opieka RainbowTours: rewelacja! Profesjonalizm przez duże P. Opieka rezydentów wspaniała. Pomagali we wszystkim. Doradzali, odradzali, kierowali, sugerowali i to wszystko z uśmiechem na twarzy:). Natomiast na twarzach pracowników hotelu Baikal dostrzec uśmiech to wielkie szczęście, albo nagroda(?). Po drugie: przy basenie za mało leżaków, trzeba było wykazać się szybkim rozeznaniem o co biega oraz sprytem i szybką akcją, aby mieć wolny leżak. W tym celu w noc poprzedzjącą planowane leżakowanie nad basenem, trzeba było zanieść swój ręcznik lub inny gadżet (olejek do opalania, czapkę) nad basen i położyć na wybranym leżaku. Jednak gdy zrobi się to za wcześnie, trzeba liczyć się z tym, że rzecz pozostawiona na leżaku zostanie bez wiedzy właściciela odrzucona w inne miejsce, w moim przypadku był to kosz, w którym zostały zgromadzone inne ręczniki. Decyzja co zrobić z tym ręcznikiem zależy od Państwa. Jeśli przyjdzie się za poźno, wszystkie leżaki będą już zajęte. Po trzecie: stołówka. Kolejka za stolikami, wolnym miejscem. Rozumiem, że na stołówce nie musi być tyle stolików ile osób w hotelu, ale obsługa powinna zadbać o gościa, aby nie stał bezradnie jak skarcone dziecko i pomóc w znalezieniu wolnego miejsca. Brak zainteresowania gościem ze strony pracowników hotelu. Po czwarte: obsługa przy barze basenowym włączała głośno lokalną muzykę i bardzo fajnie owszem, jednak mimo wszystko odtwarzanie utworów z zawartymi niecenzuralnymi słowami, to chyba lekcewazące. To bardzo słaby punkt obsługi. Moim zdaniem niedopuszczalny w czasach, kiedy walczy się o klienta. Usytuowanie hotelu b. dobre jak na tą okolicę, czysto w pokojach, lobby, stołówce, nad basenem. P. sprzątająca bardzo miła (druga i ostatnia z uśmiechem na twarzy, pierwsza to jedna z recepcjonistek). Jest co robić dla osób w kazdym wieku, każdy znajdzie coś dla siebie. Pogoda piękna a morze przepiękne i chętnie witające gości.

2.5/6

Jerzy, Warszawa 14.07.2014

Hotel Bajkal

Cztery godziny temu wylądowałem na Lotnisku Okęcie po wypoczynku w Hotelu Bajkal w Słonecznym Brzegu, od 7 do 14 lipca 2014 i muszę opisać pobyt. Wyżywienie z każdym dniem gorsze posiłki niby urozmaicone a nie ma co zjeść do tego w porach serwowania zimne niesmaczne nie wiedzielibyśmy co jemy żeby nie rysunki z czego to zrobiono, odnoszę wrażenie,że tam pozostał duch Żiwkowa/Sekretarz Komunistyczny/ Basen przy hotelu fajny lecz dziwnym trafem przez 7 dni udało nam się 2 leżaki zdobyć, bo ciągle były zarezerwowane a na ok 50% z nich nikt nie leżał całymi dniami tylko ręczniki,obsługa nie reagowała.Brodzik dla dzieci zadowalający ze zjeżdżalnią w kształcie smoka. Personel obsługujący gości w barach sami zobaczycie,panie sprzątające pokoje i stoły w stołówce, jedyny miły akcent, zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy. Rezydentka Pani Paulina miła chętnie wspomaga gości biura i próbuje wymóc na personelu poprawę jakości i temperatury posiłków,lecz efektu nie było. Była ogólna informacja o atrakcjach np wieczór bułgarski ale nie doczekałem się szczegółów a chętnie bym w nim uczestniczył,może nie do końca zrozumiałem? Generalnie tylko pokoje z dobrą klimatyzacją indywidualną były fajne, jedzenie kiepskie /nie należę do narzekających/,jeśli chodzi o plaże nadmorską to informacja w Warszawie była,że komplet parasol i leżaki to wydatek 14 lewa/28 PLN/ na plaży okazuje się,że to koszt 24 lewa/ok.48 PLN/za dzień piaszczysta plaża lecz brudna z petami kawałkami betonu nie sprzątana/to nie wina Rainbow Tours/,opłat za cały dzień czy 3 godziny taka, sama ale Morze Czarne extra woda tylko pływać Ponadto ze zdziwieniem odebrałem informację od wypoczywających w tym terminie i z tego samego biura osób, ze wylot jest inny niż na umowie ja miałem 15.10, wylecieliśmy 9.50 tylko że jako jedyny nie otrzymałem maila o zmianie godzin, a taką informację inni otrzymali już w sobotę przed odlotem z Warszawy-miłe prawda?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem