Opinie klientów o Vigo

2.6 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
1.9
Plaża
4.4
Pokój
2.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
1.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Marek, Wrocław 10.10.2016

Zawsze mogło być lepiej

Wyjazd bardzo przyjemny, hotel według mojej opinii powinien mieć 3,5 gwiazdki, a nie 4 gdyż było parę niedogodności które w hotelu 4 gwiazdkowym nie powinny się zdarzyć. Plusami jest na pewno przestronny pokój i wspaniała opieka rezydentki, lecz mankamentów także parę znajdę. Po pierwsze jedzenie, bardzo monotonne (codziennie kurczak, fryytki na przekąski pizza), Zdarzało się, że jedzenie było zimne, talerze pobijane. Restauracja to największy minus tego hotelu. Po drugie: obsługa pokojów nie zna języka angielskiego co utrudnia komunikację ( mimo tych problemów pokoje zawsze posprzątane) bynajmniej w naszym przypadku.

4.5/6

Zadowolona Plażowiczka 21.08.2016

lipcowe wakacje w hotelu Vigo

Wakacje w Bułgarii uważamy za udane, tzn, ja i moje dwie kuzynki. Hotel Vigo nie należy może do najlepszych hoteli, w jakich bywałam, ale jak na Bułgarię prezentował całkiem dobry poziom. W końcu wakacje nie są po to żeby tylko siedzieć przy basenie, popijać drinki i szukać dziury w całym. Owszem był bałagan (szczególnie na jadalni), ale nie słyszałam o przypadkach otrucia. Zresztą my nie chodziłyśmy głodne, wręcz odwrotnie, a raczej należymy do osób wybrednych. Serwis sprzątający był tak dobry jak kasa, ktorą zostawiło sie na poduszce. My mamy w zwyczaju zostawiać, więc nie narzekałyśmy na brak czystejpościeli czy ręczników. Dostałyśmy pokój z widokiem na morze, a więc kolejny plus. Z hotelu bardzo blisko jest na plażę i do starego miasta. Jeżeli patrzymy przez pryzmat wakacji w Turcji czy Egipcie to faktycznie hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki. Ale tu jest Bułgaria!!! Orginalny standard jakości do ceny. I tak w Vigo obrusy na stołach często były poplamione, a szklanki i talerze poobijane albo nie domyte. Oczywiście jeśli były wogóle:) Ale jak wspomniałam to jest Bułgaria i jej ,,czarnomorski" luz. Może za rok będzie lepiej. Na zakończenie dodam, że to był już mój trzeci wyjazd z Rainbow i trzeci udany. Ogólnie polecam hotel (nie jest to może Hilton, ale da się w nim wypocząć) i oczywiście polecam biuro. My już planujemy kolejny wyjazd:))

3.5/6

Magda, Warszawa 10.10.2016

vigo

Hotel w ciekawej lokalizacji spacerkiem do centrum 10 minut , plaża po drugiej stronie ulicy spacerkiem 5 minut . Generalnie jako baza wypadowa do zwiedzania poprawna. Sam hotel jakość do zaakceptowania. Natomiast posiłki cała formuła all nie istnieje. Śniadania ubogie , obiady i kolacje ubogie monotonne zimne. Napoje do posiłków soda kolorowana z automatu, przy obiedzie i kolacji brak możliwości napcia sie ciepłego picia.Obsługa straszna. Podsumowując polecam korzystanie z hotelu jako noclegowni ostatecznie ze śniadaniem choć śniadania kiepskie brak herbaty tylko rumianek od święta mięta, niedobra kawa z automatu, jeden rodzaj bułkochleba i zimna jajecznica.

3.0/6

Pawel 24.08.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

okolica ok, Vigo tragedia

W hotelu Vigo powinien być animator czasu wolnego, którego nie widziałem przez cały pobyt w hotelu. W częściach wspólnych hotelu m.in. lobby, restauracja, recepcja nie działała klimatyzacja, którą próbowano zastąpić robieniem przeciągów przez nieustannie otwarte drzwi w stołówce oraz przy głównym wejściu. Było to najbardziej uciążliwe podczas spotkania informacyjnego z rezydentką, które odbyło się 18/19 sierpnia. Stoły na stołówce brudne, obrusy poplamione Posiłki (głównie obiady) były zimne, dosłownie klejące się krzesła, poplamione każdego dnia obrusy na stołach, nie sprzątane z licznych okruszków a także z zastawy po poprzednich gościach. Po interwencji u Pani rezydentki stoły bywały sprzątane zwykłą zmiotką i szufelką. Obsługa ledwo znająca język angielski, ubierająca się jak chce. Brak jakiegokolwiek dresskody dzięki któremu pracownicy byliby rozpoznawani po ubiorze. Kabina prysznicowa strasznie zagrzybiona, łazienka w staranie tragicznym, podobnie jak wanna w innym pokoju. Na ciepłą wodę podczas popołudniowo-wieczornych kąpieli trzeba było czekać 3-4 minuty a pokój był zaledwie na 3p, ciekawe jak było u gości na 6p. Zdewastowany w porównaniu do zdjęć ze strony r.pl bar przy basenie, brak deski sedesowej w jednej z ogólnodostępnych toalet – przy stołówce. W mojej ocenie słusznie odpadła jedna gwiazdka na fasadzie hotelu. Jak na ich standardy powinien to być hotel 2,5-3* natomiast na polskie czy zachodnioeuropejskie to maksymalnie 2*! Niektóre kwatery prywatne nad morzem czy w górach mają lepsze warunki a nie pretendują do posiadania jakiejkolwiek gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem