Opinie klientów o Marien Puerto Plata

4.3 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Patrycja 04.01.2022

Wymarzone wakacje

Miały to być wymarzone wakacje po przerwie związanej z pandemią. Hotel zasługuje na maksymalnie 3*. Pokoje z dopłatą superior totalna porażka, brudne, niesprawna klimatyzacja, smród pleśni. W czasie ulewnego deszczu schody zalane wodą, co skutkowało bolesnym upadkiem. Jestem rozczarowana biurem podróży i reakcją na reklamację wyjazdu!

2.0/6

Zawiedziona Turystka 08.05.2023

Hotel Be Live Collection Marien 5*

Hotel wcale nie tak blisko od lotniska. Jedyny plus tego hotelu to plaża, piaszczysta, szeroka, łagodne zejście do wody i ew. basen, jeśli leżaki nie zajęte przez hordy lokalsów i się dopchacie pod parasol w cień. Hotel 5*, ale wart może 3*. Jeśli wylądujecie tam w sobotę, jest obłożenie lokalsami i brak lepszych pokoi. Starsza osoba będzie zakwaterowana na 2 piętrze na obrzeżach obiektu (schody, brak windy), z widokiem na inny budynek, o morzu, basenie czy ogrodzie zapomnijcie. Robią wielką łaskę wieczorem, że zawiozą z walizkami do pokoju i wniosą. Recepcja nie jest zainteresowana czy tam traficie (zmęczeni po podróży 11h) czy nie. Machną od niechcenia w którą stronę iść. Dwie kobiety czy dwóch mężczyzn dostają pojedyncze łóżko. 24h włączony czy nie huczy głośno klimatyzacja na każdym piętrze. Pokoje siermiężne w wystroju. Jedno krzesło, brak dywanika obok łóżka, brak szafek czy lampki nocnej, trzeba iść przez cały pokój żeby zgasić. Większość obsługi mówi tylko po hiszpańsku, dla nich liczą się tylko lokalsi. Obcokrajowców ignorują. W restauracji śmiechy, plotki, szwendanie. Pracownicy recepcji aroganccy, robią łaskę, że coś powiedzą, witają gości z miną: jestem tu za karę. Kiedy są lokalsi hałas, bałagan, wymiatają jedzenie w momencie, bałaganią w restauracji. Jedzenie monotonne, bez smaku. W porządku barman i bar przy plaży. Czysto i grzeczna obsługa. Z rozrywek raz w tygodniu siatkówka plażowa z lokalsami, występ i mini disco dla dzieci, aerobic przy basenie. Poziom żenujący.Ogólnie nie polecamy tego hotelu. Strata pieniędzy. Wycieczki Rainbow na średnim poziomie. Trochę chaosu organizacyjnego. Jeden autobus czeka na drugi. Rezydenci mili, uczynni. Kontakt z nimi przez WhatsApp.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem