Opinie klientów o Esencja Tajlandii

5.3 /6
205 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.2
Transport
5.5
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Dariusz, 11.02.2016

hotel A-One Star; totalne nieporozumienie

Podczas zameldowania w recepcji zażądano ode mnie 100 USD "na poczet ewentualnych szkód"!!! Po długich negocjacjach zapłaciłem 500 bhatów (ok 12 $). Oddano mi je chwilę przed odjazdem i już nie udało mi się ich wydać. Pokój o wymiarach CZTERY na CZTERY metry, na środku "małżeńskie" łóżko i to był tam jedyny mebel (brak szafy, stolika, choć jednego krzesła), bo inne by się nie zmieściły. W dwóch wnękach (każda metr na metr) ubikacja i prysznic. Umywalka w pokoju, wystająca ze ściany, bez lustra. Po odsłonięciu okiennych zasłon widok na mieszkających w podobnych pokojach (budynek w kształcie kwadratu, okno na podwórko wewnętrzne - na dole parking z pojazdami z ciągle włączonymi silnikami). Śniadania przez cały tydzień identyczne, na ciepło tylko omlet i parówki, pieczywo kilkutygodniowe. Basen okazał się szklanym akwarium w podłodze na 4 piętrze, o wymiarach 2 na 5 metrów i głębokości niecałego metra. Skorzystałem z jednej wycieczki fakultatywnej; 15 min po wyznaczonej godzinie odjazdu dzwonię w imieniu 15-osobowej grupy do rezydenta. Ten do tajskiego przewodnika, ten jeszcze gdzieś - po kolejnych 10 min dowiadujemy się, iż busik czeka od godziny. Okazało się, że to stojący obok nas nieoznakowany pojazd, z kierowcą mówiącym tylko po tajsku. Wycieczkę zamówiłem przez Internet, wybrałem hotel określany jako "standard" (opis zaczynał się od informacji, iż jest nowoczesny, otwarty w 2014 roku) i może jest to standard, ale dla Azjatów i to tych, co potrzebują jednorazowego, taniego noclegu. Czuję się oszukany i już nigdy nie skorzystam z usług Rainbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem